Minulle tulee välillä sellainen tunne, että jotenkin hengittäisi "liikaa happea"; sydän jyskyttää tiuhaan, tulee lisäreitä ja samaan aikaan on äärimmäisen väsynyt olo ja päässäkin tuntuu oudolta, sellaiselta "liikahappiselta". Itse asiassa en tiedä, tuleeko tunne väsyneenä vai aiheutuuko väsynys ko. olosta. Aina tuolloin tuntuu, että haluaisi jotenkin vähentää hengitystään. Propral helpottaa sydänoireita, mutta toisaalta lisää edelleen väsymyksen tunnetta.
Vaikea on tosiaankin kuvailla noita oireita "tieteellisemmin" ja lääkeriin en tämän takia viisisi mennä (multa on tutkittu vuosi sitten sydän ultralla ja terveeksi todettu). Siksi kysynkin, että kuulostaako tämä millään muotoa kenestäkään tutulta tunteelta? Voiko kyse olla hyperventilaatiosta? Pussiin/käsiin hengittämistä olen kokeillut mutta tuntuu, että ei auta.
Vaikea on tosiaankin kuvailla noita oireita "tieteellisemmin" ja lääkeriin en tämän takia viisisi mennä (multa on tutkittu vuosi sitten sydän ultralla ja terveeksi todettu). Siksi kysynkin, että kuulostaako tämä millään muotoa kenestäkään tutulta tunteelta? Voiko kyse olla hyperventilaatiosta? Pussiin/käsiin hengittämistä olen kokeillut mutta tuntuu, että ei auta.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.