En löytänyt ketjua, jossa oli ko. senttihuutokauppa, mihinhän on kadonnut.
Olen pettynyt Lahjahuutoon, huutokohteet ovat pelejä, karkkia ja muuta kaikkea muuta kuin huutamisen arvoista.
Entä 5 euron lahjakortit, jotkut niitäkin huutavat kun muuta ei ole.
PALJON entisiä huutajia on lopettanut, samoin minä. Eiköhän tuo kohta lopeta toimintaansa.
Lopetin kun en saanut kaikkia voittojani, väitettiin, että on lähetetty. Silloin oli vielä hyviäkin kohteita.
Goodbye!
Lahjahuuto
17
296
Vastaukset
- Luikur
Saman päätköksen tein minäkin kuukausi sitten koska eivät toimittana voittamaani tuotetta,ei kallis mutta periaatteesta voitto kuin voitto.luulempa että ei pitkään pystyssä pysy.Kovat on myös toimituskulut.mutta niillähän saa katetta peiteltyä jos monta tuotetta samalle lähetetään samassa paketissa.
- ei lahjahuutoa
Nyt olisi tilaa rehelliselle senttihuutokaupalle kun ainut toimiva on Takuuhuuto ja siellä on väkeä älypaljon ei sieltä viitsi huutaa.
Lahjahuuto on *** , samoja kokemuksia kuin edellisillä kirjoittajilla. Huutaa saa eikä voittoja tule kuin joku halpiskama. Onneksi tajusin ajoissa! En ikinä osta sinne huutoja! Yäk paikka.- selevä homma
Samoin, voitoista jäi paljon saamatta kun oli "lähetetty". Eipä tuolla näy enää ole monta huutajaa eikä ihme.
- kohta entinen huutaj
Tähän asti toiminut hyvin. Voitot, melkein kaikki on toimitettu, mutta nyt alkaa mättää ;(
- (Entinen) huutelija
Ja nyt taitaa mättää vielä pahemman kerran.
- kokono
(Entinen) huutelija kirjoitti:
Ja nyt taitaa mättää vielä pahemman kerran.
...asp ei ole vastannut tämän vuoden puolella ollenkaan ?????
- moraali kadonnut
kokono kirjoitti:
...asp ei ole vastannut tämän vuoden puolella ollenkaan ?????
Niillä on kiireitä siellä thaimaassa minne ovat teidän urpojen rahoilla matkustaneet.
Voisin itsekin perustaa jonkun senttarin, ja pitää sitä pari kuukautta auki lähettämättä yhtäkään huudettua tuotetta eteenpäin. Tämähän ei taida olla edes laitonta, vaan sitä kokoomuksen suojeluksessa olevaa tervehenkistä yrittäjyyttä. - koppiaismäki
moraali kadonnut kirjoitti:
Niillä on kiireitä siellä thaimaassa minne ovat teidän urpojen rahoilla matkustaneet.
Voisin itsekin perustaa jonkun senttarin, ja pitää sitä pari kuukautta auki lähettämättä yhtäkään huudettua tuotetta eteenpäin. Tämähän ei taida olla edes laitonta, vaan sitä kokoomuksen suojeluksessa olevaa tervehenkistä yrittäjyyttä.Taitaa olla lopun alkua koko touhu. Oliskohan viisainta huutaa kaikki huudot pois ennenkuin loppuu.
- kokkeli
koppiaismäki kirjoitti:
Taitaa olla lopun alkua koko touhu. Oliskohan viisainta huutaa kaikki huudot pois ennenkuin loppuu.
Loppunut jo. Konkurssissa. Katsokaa firman taloustiedot...
- Koppiaismäki
kokkeli kirjoitti:
Loppunut jo. Konkurssissa. Katsokaa firman taloustiedot...
Voi kauheeta, mulla jäi huutoja käyttämättä....
- eikaitotta
Mistä noi taloustiedot näkee?
- gift&shout
MIten niin konkurssissa? Kun yhtiö on konkurssissa niin toiminta loppuu. Lahjahuuto toimii edelleen!
- meni sekin senttari
Toimiiko todellakin? 6.1 ilmoittivat, että tekevät muutoksia ja voittojen toimittaminen viivästyy sen takia. Outoa kun nythän heillä olisi aikaa postittaa kun mahdolliset muutokset tekee Whitestone, ei Luikuilla riitä äly.
Nyt on sitten pitkä talviloma 5 henkisellä perheellä, mihin lie kaukomaille menevät meidän rahoillamme, ei näytä olevan puutetta hynästä.
Sitäkin olen ihmetellyt kun niinä 12 tuntina, jolloin voi huutaa, kohteet eivät paljon muutu eli yrittävät päästä varastostaan eroon.
Uusia huutajia on tullut ja ehkä heille voitot toimitetaan tai sitten ei, minulle ei. Onneksi ei ole huutoja, mutta maksetut tavarat eivät tule.
Pahasti tappiolla on lahjahuuto ollut alusta alkaen ja tilanne paheni 6.1 ja nyt odotan vain odotan ilmoitusta: Lahjahuuto lopettaa toimintansa kannattamattomana ja mahdollisissa konkurssiasioissa voi ottaa yhteyttä konkurssipesää hoitavaan henkilöön.
- gift&shout
Siis mistä tiedät että on ollut tappiolla? Täällä esitetään syytöksiä ja arvailuja mutta mitään faktoja ei niiden tueksi esitetä. Lahjahuuto toimii ja ei ole konkurssissa ja pulinat pois!
- minä
Tavarat menee tosi halvalla, siitä voisi päätellä, että ei hyvin mene.
- Sama mulle
minä kirjoitti:
Tavarat menee tosi halvalla, siitä voisi päätellä, että ei hyvin mene.
Tappiolla lähes kaikki tavarat, joskus yhdellä huudolla monen kympin euron tavarat. Katotaan nyt kun tulee lappu luukulle. Sitten on vain takuuhuuto.
- aivan sama
Sama mulle kirjoitti:
Tappiolla lähes kaikki tavarat, joskus yhdellä huudolla monen kympin euron tavarat. Katotaan nyt kun tulee lappu luukulle. Sitten on vain takuuhuuto.
Kannattaako niitä huutoja edes käyttää, jos/kun voitettua tavaraa ei toimiteta? Jäähän siitä sit toki hyvä mieli, kun ei jääny yhtään huutoja sinne roikkumaan.
Ja toiseksi, kannattaako voitettuja tavaroita edes maksaa, jos niitä ei toimiteta?
Teki, miten teki - häviölle jää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il223831- 2323542
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess532459Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik3081776Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2471598Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561543Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2391495- 961472
- 991358
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561265