Miten voi luoda virtuaalitallin ?

Niin siis haluaisin tehdä itsellenivirtuaali tallin mutta en tiedä miten se tehdään... Voitteko auttaa minua ??
3171
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

omani on suntuubilla
1.mene suntuubiin.
2.mene perusta omat kotisivut-sivulle
3.seuraa ohjeita.
kun olet tehnyt nuo, voit alkaa muokata talliasi. tärkeimmät sivut virtuaalitallissa ovat hevoset ja ponit, etusivu,hoitajat,vieraskirja ja copyt(kannataa laittaa) ja lukuiset muut ns.tarpeettomat sivut kuten muut eläimet, henkilökunta, kilpailusivut yms. jot tulee kysyttävää, laita viestiä virtuaalitallini Rauhanlaakson Hevostilan vieraskirjaan eli kavionkuvaan.

Äänestä

1. Mene osoitteeseen Nettisivu.org (Suomenkielinen, ilmainen)
2. Rekisteröidy.
3. Eteesi tulee ohjauspaneeli.
4. Mene Paikkaan sivut.
5. Siitä sivulle esimerkkisivu.
6. Paina muokkaa.
7.Tee siitä mielesi mukainen.
8. Valitse teema.
9. Lisää niin paljon sivuja kuin haluat! tarvitsee vain painaa: Lisää sivu ja tehdä sen mielesi mukaiseksi!

http://virtualstable.nettisivu.org/
Tossa mun virtuaalitallin osote

Äänestä

1. Mene osoitteeseen Nettisivu.org (Suomenkielinen, ilmainen)
2. Rekisteröidy.
3. Eteesi tulee ohjauspaneeli.
4. Mene Paikkaan sivut.
5. Siitä sivulle esimerkkisivu.
6. Paina muokkaa.
7.Tee siitä mielesi mukainen.
8. Valitse teema.
9. Lisää niin paljon sivuja kuin haluat! tarvitsee vain painaa: Lisää sivu ja tehdä sen mielesi mukaiseksi!

http://virtualstable.nettisivu.org/
Tossa mun virtuaalitallin osote

Äänestä

Kommentoi aloitusta

i-iituhh kirjoitti:

Niin siis haluaisin tehdä itsellenivirtuaali tallin mutta en tiedä miten se tehdään... Voitteko auttaa minua ??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu