Tarvin nyt apuu kuumeen/oksennustaudin samiseen!
Oon just äsken kokeillu hammastahnaa ja maha on kipee !
Mut mites toimiix se teepussi juttu??
En tupakanpuruja kokeile !;)
Miten tulla kipeeks tänä yönä ? Helppii !
13
151
Vastaukset 13
- apua tarjolla:)
Jos syö niitä mandariinien tai appelsiinien vaaleita osia siitä kuoresta nii nousee kai vähä kuumetta. En kyl tiiä et kuinka nopeesti. Mulla nousi n. kolmessa tunnissa 37.5 asteeseen. Kokeile :)
- Hatsi
Juot listerinee tai muuta suuvettä vaikuttaa 15min
- Minätäällä!
Ok kiitti ;D
- SairasJoKuukauden
Hei, oletkos kotosalla nytten? itse olen oikeasti sairas ja haluaisin olla terve olen sairastanut nytten kuukauden kaksiensinmäistä viikkoa vietin osastolla. Mutta muistan minäkin kun syksyllä halusin kuumeen nousemaan ei oikee noi suu,hammas,tupakka,kahvi,mandariinit auta koska kuume tulee bakteereista ei mistään tommosesta, eti esim,; joku bakteerilähde kotoasi esim nuole tota vessanpöntön kantta mutten suosittele taikka hanojen kahvoja sun muita.... nuku ikkuna auki märät sukat jalassa niin vilustus muttei oikeen enään kesän alussa toimi..
- Täällätaas.
En oo nyt kotona mutta kiitti vinkistä !;D..
- 934850934850345
Syö pinkki mangososeella valettu dildo, jolloin uuninluukkuusi ilmestyy metallikulho täynnä neitseen kuukautisverta. Valele puolet verestä päällesi, puolet juot samalla kun tanssit alasti Tampereen keskustorilla laulaen vähintään kymmentä erilaista polkkalaulua tanssien perinteisiä japanilais-korealaisia kansallistansseja. Viiden tunnin kuluttua genitaaleistasi purkautuu vihreää limaa, joka sinun pitää valella silmämuniisi, jolloin saat anaalipsykoosin ja sinun ei tarvitse mennä kouluun. Sivuvaikutuksena väistämätön kuolema. Toimii (:
- Lapset lapset!
Ei kannata juoda suuvettä tms. Siinä on aineita jotka vahingoittavat sisäelimiä tms. Se on tarkoitettu ainoastaan suun puhdistukseen / hampaiden hoitoon, ei juotavaksi.
- asiantuntija69
Runkkaa ittes kuumeesee idiootti varma keino ! kokeilkaa !!
- VeliOnSeksikäs
TOIMI paremmin vedin veljee persiiseen ;) kumpiki tykkäs!
- dwffwe
Kai tiesit, että hammas tahna on myrkyllistä. Sen takia sitä ei sais niellä ja lapsille annetaan vain puolikkaan herneen määrä hammastahnaa.
- Emo girl<3
Oon monesti syöny hammastahnaa ja kissallekkin antanut, ei musta sen sairaampaa tullu ku muistakaan, päin vastoin;)
- Panisin?
Panisin.
- mä oon niin pro täs jutu
Teeppä kuule niin että meet vaa vessaa ja oot oksentavina ni sillä homma hoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417