pehemittääkö kuumuus?

oirehtiiko?

onkko tolokku pois?
tahto vetelänä ?

13

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh,helteet

      Tolukku on pois. Paikat ei vetelänä. Vaan kovana. Näiden helteiden syy...Kun auringossa makaa...

      • Huh helteet

        Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.


      • hjkklokk
        Huh helteet kirjoitti:

        Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.

        Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.


      • kevät palakittoo
        hjkklokk kirjoitti:

        Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.

        on se hyvä että kevät oa kaikilla
        eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ?


      • sauna majuri
        hjkklokk kirjoitti:

        Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.

        Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.


      • sauna majuri
        kevät palakittoo kirjoitti:

        on se hyvä että kevät oa kaikilla
        eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ?

        Talvesta selvitään Suomalaisella sisulla ja kuumalla saunalla, kuumilla löylyillä ja...


      • Sillee syklisesti
        sauna majuri kirjoitti:

        Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.

        Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
        Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ?


      • syksy1
        Sillee syklisesti kirjoitti:

        Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
        Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ?

        Palataan pimeyteen. Kohta on syksy ja kesä mennyt.


    • 666-

      kuukaudenpäästä illat alkaa jo pimentymään.onse niin lyhyt tuosuomen kesä

    • E.tykkä...

      Eihän se haittaa vaikka onkin vetelänä voihan sitä
      kokeilla vaikka kaksinkerron

      • letku letkeä

        Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.


      • ku niin maistuu
        letku letkeä kirjoitti:

        Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.

        kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
        kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
        ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
        suolaset krillattavat
        ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
        aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaa


      • ku niin maistuu kirjoitti:

        kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
        kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
        ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
        suolaset krillattavat
        ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
        aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaa

        Kuumalla helteellä pitäs juua,lämmintä juomistakin en tiijä miks mut,niin minä oon kuullut kahvi on hyvä ;) ja vettä,limua.,..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe