onkko tolokku pois?
tahto vetelänä ?
pehemittääkö kuumuus?
13
117
Vastaukset
- Huh,helteet
Tolukku on pois. Paikat ei vetelänä. Vaan kovana. Näiden helteiden syy...Kun auringossa makaa...
- Huh helteet
Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.
- hjkklokk
Huh helteet kirjoitti:
Niin makasin minäkin järven rannalla. Tolukku oli pois ja tahto vetelä, mutta muut paikat jäykkänä, lihakset ja pohkeet,reidet. Piti vähän vaihtaa asentoo.
Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.
- kevät palakittoo
hjkklokk kirjoitti:
Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.
on se hyvä että kevät oa kaikilla
eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ? - sauna majuri
hjkklokk kirjoitti:
Missä on kuuma?Ei ainakaan ulkona.
Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.
- sauna majuri
kevät palakittoo kirjoitti:
on se hyvä että kevät oa kaikilla
eikö oo ihime että suomipojat me taas talavesta selevittiin ?Talvesta selvitään Suomalaisella sisulla ja kuumalla saunalla, kuumilla löylyillä ja...
- Sillee syklisesti
sauna majuri kirjoitti:
Saunassa on kuuma, jos oot sen lämmittänyt.
Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ? - syksy1
Sillee syklisesti kirjoitti:
Kyllä meijän ny kelepaa, ko kevä on.
Jos ny vaan riemuittas hyvällä omalla tunnolla ja palattaan sitte pimmeyteen ko luomakuntaki ?Palataan pimeyteen. Kohta on syksy ja kesä mennyt.
- 666-
kuukaudenpäästä illat alkaa jo pimentymään.onse niin lyhyt tuosuomen kesä
- E.tykkä...
Eihän se haittaa vaikka onkin vetelänä voihan sitä
kokeilla vaikka kaksinkerron- letku letkeä
Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.
- ku niin maistuu
letku letkeä kirjoitti:
Vessanpönttö meni tukkoon vessapaperista. Väänsin pitkän letkun kaksinkerroin ja rassasin vessanpönttöä, jotta mutkiin jääneet paperit lähtivät liikkeelle. Vedin pari kertaa vessan vesipöntön tyhjäksi. Johan toimii taas.
kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
suolaset krillattavat
ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaa ku niin maistuu kirjoitti:
kevväällä pitäs varoo tota ylensyömistä eli herkuttelua
kinkku on sentää vaan muutaman päivän mut kevväällä
ny on mentävä jäätelötä hakemaan , jjuotavata kuluu ja ne kaikki
suolaset krillattavat
ja ne pullakahavit tuvan rappuilla aamusin
aika palijo joutuu uimaan,ei paassoo maata koko aikaaKuumalla helteellä pitäs juua,lämmintä juomistakin en tiijä miks mut,niin minä oon kuullut kahvi on hyvä ;) ja vettä,limua.,..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481