Ihmettelen hirveästi sitä miten monet ihmiset käyttävät mustasukkaisuutta aseena:
- jos toinen ei mielestäsi tee jotain oikein
- jos toinen ei kiinnitä tarpeeksi huomiota
- jos et ole varma ovatko toisen tunteet yhtä vahvat
Mitä järkeä? Siis jos olet rakastunut, ja haluat toisenkin olevan rakastunut, mitä teet? Näytät kaikin mahdollisin tavoin, että oletkin kiinnostunut jostain toisesta!
Pahin mahdollinen tunteiden tappaja, ja yleisessä käytössä päivittäin, joka paikassa.
Käsittämätöntä. Luulisi, että olisi helpompaa sanoa suoraan jos jokin mättää, kuin sabotoida suhde.
Mustasukkaisuus aseena
2
167
Vastaukset
- saa riidan=puhetta
Joo, tiedän mitä tarkoitat. Olen itse miettinyt samaa. Puhuminen voi joskus olla tosi vaikeaa. Tekemällä toinen mustasukkaiseksi voi saada aikaan riidan, jolloin ainakin saa sen toisen puhumaan jos ei muuten onnistu. Esim. jos joutuu kaivamalla kaivamaan toisen tunteita, kun hän ei niitä millään saa ilmaistua, niin ne saa ehkä helpommin esille juuri tekemällä hänet mustasukkaiseksi. Tyhmältä ja lapselliselta se kyllä tuntuu. Ja voi tappaa tunteet jos niitä olikin. Tämä on vain minun mietintääni. :)
- Beenhere
Mielestäni mustasukkaisuus ei ole ase. Päinvastoin se on taakka itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003555147- 162286
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.123883Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786