Nyt ne sitte tuli ja meni. Mielipiteitä, mitkä hienompia? Mä väitän, että Testarossa ja Lamborghini ja tietty Duudsonit. Ei tainnu kaikki bussit lähteä asemalta aikataulussa, kun jäi kuskit kattelemaan ihmeautoja. Yks vuoden kohokohdista. Älä kommentoi jos tapahtuma ei kiinnostanut.
Gumball 3000
5
187
Vastaukset
- Iisii aina
Elastinen, ei epäilystäkään.
- kglmkajsh
Totta kai kommentoin,,,,,,,,, totaalisen typerää touhua.
- Ferrari jees
Typerää miks? Ei kantti kestä et joillain on hauskaa ja coolit autot. Kateutta?
- Täysin törkeää
Autoissahan ei sinänsä ole mitään vikaa mutta täysin törkeät ylinopeudet on ihan eri juttu, siihen syyllistyneet kuskit olisi pitänyt heittää putkaan, niille olisi pitänyt tehdä kaikki mahdolliset huumetestit, todennäköisesti ainakin osa ajaa jossain koko / piri - pöllyssä, niiden autot olisi pitänyt ottaa takavarikkoon ja mielellään purkaa osiin, todennäköisesti niistä olisi löytynyt huumeita ja aseita. Myös niiden rahasäkkien alkuperä olisi pitänyt tutkia, uskomatonta on että poliisi ei iilmeisesti tehnyt niile edes huumetestejä, normaalisti törkeissä ylinopeuksisa tehdään aina. Ala-arvoista toimintaa poliisilta kun kyseessä on terrorismiin verrattava toiminta. Ja ainakaan itse en ole yhtään kateellinen jollekin coolista auto, nimittän itsellänikin on cooli auto.
- Duudsonit onnistui
Jäi hämärän peittoon, miten Gumball olis terrorismiin verrattavaa toimintaa? Sulla oli nyt varmaan vähä huono ilta, kun vaikka miten kovaa ajais, niin ei kenenkään autoa pureta osiin. Ja mistä rahasäkeistä sä oikein puhut?
Ehkä on parempi etten ymmärrä. Eiköhän taustalla sitteki ole katkeruutta, kun ei itse voi koittaa, paljon omasta autosta lähtee. Kun sullakin kert on cool auto, niin varmaan mieles tekis koittaa pääsetkö lähelle 200 km/h. Ymmärrän et risoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521794154Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään823272Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242436Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv562226Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?882085TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851381Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään261290- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli651153Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10788