Hyvä Perussuomalaiset!

Entistäkin liikaa

Ja Eero Väisänen, oikein että pidät veronmaksajien puolta. Kyllä virkamiehillä on tarpeeksi palkkaa ja kun on sovittu säästöasioista, ei missään tapauksessa tälläisena aikana pidä mennä minkäänlaisiin palkan korotuksiin. Kansan tuki on takananne.

19

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa maksaa....

      Eikö muista puolueista ollut Perussuomalaisille tukijoita. Hulvaton meno näyttää jatkuvan.

      • Ei mitään järkeä

        Ei yksityisellä sektorilla onnistuis tuollainen älytön palkkojen korotus, etukäteen. Ensin työ ja sitten palkka. Älytöntä tuhlausta!


      • on se helppoa

        On varmaan kepuloitu jo etukäteen kepun tupaillassa.Nyt vaan nuijittiin pöytään.


    • persut on paskoja

      http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/sonkajärvi-näyttämässä-vihreää-valoa-pakolaisille/779564

      Myös Iisalmen ja Lapinlahden kaupunginhallitukset hyväksyivät maanantaina yksimielisesti toisen pakolaisryhmän vastaanottamisen.

      Iisalmeen on tulossa syksyllä 20 pakolaista lisää ja Lapinlahdelle 15.


      Palolaisten ottaminen hyväksyttiin yksimielisesti perussuomalaiset olivat myös yksimielisesti päätöksen takana.

      Kuka oikeasti uskoo näitä persu pellejä jotka vastustaa muka maahan muuttoa mutta äänestää aina maahan muuton puolesta.

      • Tosi on

        Huom! Ei aina, kannattaa muistaa Iisalmen valtuuston päätös 2012 puolella. Kaikki muut valtuutetut olivat puolesta ja vain Perussuomalaiset vastustivat. Lue pöytäkirjat!


      • persut huijareita
        Tosi on kirjoitti:

        Huom! Ei aina, kannattaa muistaa Iisalmen valtuuston päätös 2012 puolella. Kaikki muut valtuutetut olivat puolesta ja vain Perussuomalaiset vastustivat. Lue pöytäkirjat!

        http://www.youtube.com/watch?v=WFH6A00KLYU



        menneillä meriiteillä on turha röyhistellä nykyiset teot merkitsevät perse rei istä on tullut samanlainen mamutus ja rahanlappo puolue kuin muistakin ketkuista.


      • Tulette näkemään
        persut huijareita kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=WFH6A00KLYU



        menneillä meriiteillä on turha röyhistellä nykyiset teot merkitsevät perse rei istä on tullut samanlainen mamutus ja rahanlappo puolue kuin muistakin ketkuista.

        Soini on tuleva Pääministeri! Kansa on jo sen sisimmässään päättänyt! SDP kompurointi sinetöi vielä sen.


      • messias sipilä
        Tulette näkemään kirjoitti:

        Soini on tuleva Pääministeri! Kansa on jo sen sisimmässään päättänyt! SDP kompurointi sinetöi vielä sen.

        Heh heh tulet näkemään että sipilä on jo valmiiksi valittu seuraava messias jopä vie suomen lammasmaista kansaa kuin pässiä liekanarussa,)


      • Soeni ee
        messias sipilä kirjoitti:

        Heh heh tulet näkemään että sipilä on jo valmiiksi valittu seuraava messias jopä vie suomen lammasmaista kansaa kuin pässiä liekanarussa,)

        pärjännä piäministerjkallupissa.


      • Ne meni jo
        Soeni ee kirjoitti:

        pärjännä piäministerjkallupissa.

        Vaalit ratkaisee, Sipilä ilmoitti antavansa tukensa tälle hallitukselle ja että, rahaa pitää lähettää kreikkaan ja kyprokselle. Se tiesi puolimiljoonaa lisä-ääntä Perussuomalaisille.


      • OHO 3

        Kyllä kansa tietää, pitää muistaa että Perussuomalaisten nousuprosentti viime kunnallisvaaleissa, edellisistä oli huikeat 752%.


      • aatu hilleri
        persut huijareita kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=WFH6A00KLYU



        menneillä meriiteillä on turha röyhistellä nykyiset teot merkitsevät perse rei istä on tullut samanlainen mamutus ja rahanlappo puolue kuin muistakin ketkuista.

        Kuka "isäm maan pulustaja" naiseton nettinatsi taas täällä itkee? itse nämä kaljupää pellet yrittää "pelastaa maailmaa" mutta todellisuudessa tuhoavat vain maksaansa liiallisella juomisella. Äänestämisessä perussuomalaiset ovat ainoa vaihtoehto nyky puolueista! nettinatsi isäm maan pulustaja kuvittelee fantasioissaan että kansallissosialistinen työväenpuolue on vielä "elossa" :D


      • persu=sossupummi
        aatu hilleri kirjoitti:

        Kuka "isäm maan pulustaja" naiseton nettinatsi taas täällä itkee? itse nämä kaljupää pellet yrittää "pelastaa maailmaa" mutta todellisuudessa tuhoavat vain maksaansa liiallisella juomisella. Äänestämisessä perussuomalaiset ovat ainoa vaihtoehto nyky puolueista! nettinatsi isäm maan pulustaja kuvittelee fantasioissaan että kansallissosialistinen työväenpuolue on vielä "elossa" :D

        Perussuomalaisia kannattaa työttömät perakammarin sossupummit ja nahkatukkaiset skinipojut.persesuomalaiset ovat vaihtoehto siinä missä muutkin puolueet mutta sitä ei nämä tukiaisilla elelevät peräkammarin sossupummit ymmärrä.


      • "netti natsi"
        aatu hilleri kirjoitti:

        Kuka "isäm maan pulustaja" naiseton nettinatsi taas täällä itkee? itse nämä kaljupää pellet yrittää "pelastaa maailmaa" mutta todellisuudessa tuhoavat vain maksaansa liiallisella juomisella. Äänestämisessä perussuomalaiset ovat ainoa vaihtoehto nyky puolueista! nettinatsi isäm maan pulustaja kuvittelee fantasioissaan että kansallissosialistinen työväenpuolue on vielä "elossa" :D

        Taisi napsahtaa arvioni perserei istä oikeaan kun tuollainen itkeminen alkaa:)



        Kannattaa lukea (Timo Soinin näennäisratkaisut)


    • persut pettää aina
    • Persut menossa alas

      Se niistä persuista menipä kannattajat hiljaisiksi:D

    • Vuoden komedia

      Katselin tuossa viime perjantaina yhtä erittäin hauskaa suomalaista komedia-ohjelmia.

      Ohjelmassa Suomen uusi hallitus vannoi seuraavanlaisen valan:

      - Minä XXX lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä, että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi."

      Kuinkahan pitkää tuo vala ja vakuutus pitää toteensa. Taitaa lupaukset kadota jo tällä viikolla kuin tuhka tuuleen. Sen verran hupaisaa komediaa tämä viime viikkoinen tuohu on ollut.

    • Nykytilanteen syy

      En yhtään ihmettele miksi Suomen hallitus vie meitä totaaliseen perikatoon ja miksi miljoonia puuttuu kummasti esimerkiksi liikenneministeriön budjetista sekä minkä takia SOTE-ratkaisut menevät päin p*ersettä, kun katsoo millaisilla arvosanoilla meidän korkeimmat päättäjät ovat ylioppilaiksi valmistuneet!!

      Jyrki Katainen, Pääministeri
      Ylioppilas v. 1990. Valtiotieteiden maisteri

      Äidinkieli M
      Ruotsi B
      Englanti B
      Reaali M
      Ranska A
      Yleisarvosana C


      Jutta Urpilainen, Valtiovarainministeri
      Ylioppilas v. 1994. Kasvatustieteen maisteri

      Äidinkieli M
      Ruotsi B
      Englanti B
      Reaali L
      Saksa M
      Matematiikka (lyhyt) C
      Yleisarvosana M


      Merja Kyllönen, Liikenneministeri
      Ylioppilas v. 1996. Bioanalyytikko

      Äidinkieli M
      Ruotsi B
      Englanti C
      Reaali E
      Matematiikka (laaja/vapaaehtoinen) i
      Ei yleisarvosanaa


      Paula Risikko, Sosiaali- ja terveysministeri
      Ylioppilas v. 1979. Terveystieteiden tohtori

      Äidinkieli C
      Ruotsi C
      Englanti B
      Reaali B
      Matematiikka (laaja) B
      Saksa (vapaaehtoinen) i
      Yleisarvosana B


      Kaikkien hallitusministerien ja puoluejohtajien (myös Soini ja Sipilä) tutkintotodistukset löytyvät seuraavan linkin takaa. Tosin herättää pientä epäilystä Paavo Arhinmäen kohdalla koska hän on ainoa joka ei ole antanut lupaa julkistaa omaa ylioppilastodistustaan. Taitaa puuttua Arhinmäeltä koko ylioppilas-tutkinto, voipi olla että kaikkien aineiden kohdalla lukee improbatur! :D

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288568683584.html#comments-anchor

      • 4,1milj.alijäämä

        Tuosta näyttäis, että jyrkillä on tuo laskutaito olematon, vähän niinkuin sillä yhdellä äidillä, joka opetti tytölleen matematiikkaa, hänhän neuvoi, että jos jaat, niin älä kerro?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe