Mieheni jäi kiinni maksullisilla naisilla käymisestä!!
Hän väitti minulle että kävi vain hieromisessa ei siis kunnon yhdyntää tapahtunut....
Käykö miehet pelkästään laukeamassa maksullisten käsiin?
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn :)
Minulle tuo "pelkkä hieronta" oli pettämistä siinä missä panokin!!
Maksulliset naiset ja pelkkä hieronta
29
1135
Vastaukset
- Vakiohierottavamies
Runkkaus on yleisintä palvelua etenkin thaihieronnoissa, joskus etenkin jotkut aasialaiset hierojat runkkaavat meitä miehiä kulttuurinsa mukaisesti, se kuuluu em. kiinalaiseen hierontaan paikoin. Runkkaus käsin ei ole mielestäni yhdyntää eikä pettämistä, kyse on vain kliinisestä toimesta. Älä ole huolestunut. Myöskään suuseksi eli kullinimutus ei ole yhdyntää eikä pettämistä mielestäni. Penetraatio elikkä nussiminen on eri asia. Minun vaimoni uskoo minua, eikä ole lainkaan mustasukkainen, kun en pane hierojattaria, vaikka mieli tekisikin kovasti, sekä maksaisi myös enemmän kuin imutus ja runkkaus. Joskus olen nuollut naisen, he yleensä pitävät siitä, ja sekin kuuluu ei-yhdyntään.
- ja pelkkä
Pihtarin elämä on kurjaa, se syö naista sisältä. Mies käy hoidossa kun kotona jää ilman.
”Käykö miehet pelkästään laukeamassa maksullisten käsiin?”
— noin tekee viisas mies. Ei tarvitse vihoitella pihtaavalle vaimolle, terveys ja stressi tulee hoidettua.
Jos ”hierojalla” käyminen on sinusta pettämistä niin mieti miksi miehelläsi on tarvetta käydä hierottavana ja miksi sinun pitää häntä vahtia kuin omistaja? - zibuliz
"Penetraatio elikkä nussiminen on eri asia."
Eikä penetraatiokaan ole yhdyntää jos on kumi välissä. - hele
ja pelkkä kirjoitti:
Pihtarin elämä on kurjaa, se syö naista sisältä. Mies käy hoidossa kun kotona jää ilman.
”Käykö miehet pelkästään laukeamassa maksullisten käsiin?”
— noin tekee viisas mies. Ei tarvitse vihoitella pihtaavalle vaimolle, terveys ja stressi tulee hoidettua.
Jos ”hierojalla” käyminen on sinusta pettämistä niin mieti miksi miehelläsi on tarvetta käydä hierottavana ja miksi sinun pitää häntä vahtia kuin omistaja?"ja pelkkä" olet oikeassa miksi vaimot kiduttavat miestään pihtaamalla ja sitten vahtivat heidän jälkiään kuin vahtikoirat.
On selvää että terve mies tarvitsee naista ja kun haluaa ja jos ei saa joutuu turvautumaan" hätäkonsteihin".
Käyhän oma koirakin naapurissa syömässä jos kotona ei anneta ruokaa.(eikö sekin ole ymmärrettävää koiraparan kannalta?.
- lievä ohje
On selvä asia, että koet itsesi loukatuksi ja luulenpa, että miehesi oppi läksynsä.
On moninverroin parempi, että hän on käynyt hierojalla vaikka on ehkä saanutkin runkkausta tai muuta koska toinen vaihtoehto olisi, että hän olisi hankkinut suhteen naapurin hemaisevaan rouvaan ja sellaiseen tulee aina tunteet mukaan.
Ole huoletta. Pidä kaveri tiukilla ja laita hänet ansaitsemaan luottamuksesi, mutta älä stressaa sen enempää asialla.- Näin se menee
"Pidä kaveri tiukilla ja laita hänet ansaitsemaan luottamuksesi, mutta älä stressaa sen enempää asialla. "
Ja pidä huolta ettei jaksa käydä vieraissa tai hierottavana. Nussi siltä mehut loppuun. Ja nimenomaan nussi, ei mitään rakastelua tai hempeilyä.
Vaikka aloituksesi tuntuu keksityltä (en usko petetyn vaimon kirjoittavan neuvoja saadakseen prostituutio-palstalle), niin tapahtunut ei ole harvinaista. Kirjoitan oman näkemykseni tällaiseen tilanteeseen.
Kyllä minun mielestäni miehesi on pettänyt sinua. Mielestäni kaikki seksuaalisviritteinen intiimi kosketus on puolison pettämistä. Jo toisen suuteleminen on pettämistä. Minun mielessäni ei tee eroa onko pettäminen sitten tapahtunut hierojan, prostituoidun, tai vain satunnaisen baarituttavuuden kanssa.
Mitä aiotte tehdä sitten tästä eteenpäin riippuu aivan teistä itsestänne. Ensin miehesi täytyy myöntää että hän on pettänyt sinua. Ja miehen katumustakin edellyttäisin.- van_hus
>>>>> Kyllä minun mielestäni miehesi on pettänyt sinua. Mielestäni kaikki seksuaalisviritteinen intiimi kosketus on puolison pettämistä.
Olen samaa mieltä asiasta nimimerkin d_ram kanssa. Puolison pettämisestä on kysymys, ellei puoliso itse ole jonkun muun suorittamaan intiimihierontaan lupaa antanut. Sama koskee suuseksiä.
USA:n suunnalla on ollut tapana hurskastella yhdynnän ja muun seksin erolla. Mukamas muu kuin yhdyntä ei olisi seksiä ollenkaan. Tähän historiallisia syitä löytyy esimerkiksi uskonnollisesta nuivuudesta esiaviollisen seksin suhteen. Suomessa tuollaiseen hurskasteluun ei pitäisi olla tarvetta eli täällä kutsuttakoon saapasta saappaaksi eikä kumipintaiseksi kangaskengäksi. Minusta suuseksi ja käsiseksi on seksiä siinä missä yhdyntäkin ja lupaus uskollisuudesta kattaa myös ne.
- särkynyt sydän
Minä en ollut ihan noin ymmärtäväinen vaimo kuin tuossa edellä vastanneella miehellä oli!
Kyllä pidin ja pidän tuota pettämisenä enkä usko enkä luota toiseen enää....laitoimme siis kantapäät vastakkain ,mutta olin vain utelias kuulemaan muiden kokemuksista!
Olisi ollut mielenkiintoista kuulla maksullisten naisten mielipide ja kokemus asiasta... - maksulliset
ei välitä siitä onko mies varattu vai ei. Mielellään ottavat vastaan varattuja miehiä.
90% asiakkaista on ukkomiehiä.
prostut itse eivät hyväksy omien kumppaneidensa maksullisissa käyntiä, mutta mielellään panetuttavat rahasta itseään muiden miehille. saavat siitä nautintoa rahan lisäksi. maksullisethan ovat itse petettyjä ja jätettyjä ns ylijäämänaisia, jotka eivät
oikeasti ole kelvanneet kenellekkään. - särkynyt sydän
Ihan vaan selvennykseksi että en ollut mikään "pihtari" vaan hyvinkin aktiivinen seksuaalisesti!
Siksi tuntuu vielä enemmän loukatulta kun silti piti päästä maksullisten kanssa touhuamaan :(- pihtaajat kuriin
Miksi siis kirjoitat menneessä aikamuodossa, että et ollut "pihtari"?
Oletko siis sitä nyt?
Seksuaalisesti aktiivinen? 1-2 kertaa viikossa? Ei riitä aktiiviselle
seksistä pitävälle miehelle. Mieluiten 4-5 kertaa viikossa, riittävän
monin variaatioin. Silloin pysyy ukotkin kotona. - särkynyt sydän
pihtaajat kuriin kirjoitti:
Miksi siis kirjoitat menneessä aikamuodossa, että et ollut "pihtari"?
Oletko siis sitä nyt?
Seksuaalisesti aktiivinen? 1-2 kertaa viikossa? Ei riitä aktiiviselle
seksistä pitävälle miehelle. Mieluiten 4-5 kertaa viikossa, riittävän
monin variaatioin. Silloin pysyy ukotkin kotona.En ole parisuhteessa tällä hetkellä. En nyt juuri luota miehiin :(
Hoidan asiat omin neuvoin kunnes löydän miehen jolle riitän tällaisena!
4-5 kertaa riittävän monin variaatioin? Ehkä nyt ei ihan aina tuohon tahtiin. Mikä nyt kellekin riittää....... - näin se menee
särkynyt sydän kirjoitti:
En ole parisuhteessa tällä hetkellä. En nyt juuri luota miehiin :(
Hoidan asiat omin neuvoin kunnes löydän miehen jolle riitän tällaisena!
4-5 kertaa riittävän monin variaatioin? Ehkä nyt ei ihan aina tuohon tahtiin. Mikä nyt kellekin riittää.......Maksullisissa käynti on miehelle helppoa, ei turhia esileikkejä (jollei niitä itse halua), seksikkäät vaatteet eikä huolta siitä tyydyttääkö toisen.
- hahahahahhahaha
Ap keksitty tarina. Joku r_nkkari nyt vaan vedättää juttua.
- nautiskelija........
kyllä noissa thai hieromoissa saa ihan tavallista hierontaakin,ite käyny useamman kerran rentoutumassa vaikka joka kerta on tarjottu myös muutakin kuin hierontaa mut hieronta on riittäny.
- Voi verrata
avioliittoakin maksulliseksi kun pappi liiton on siunannut
- paskan jauhantaa
naiset käyvät ansiotyössä ja tuovat talouteen rahat siinä missä mieskin.
isomahaiset ukoilla on varaa käydä horoissa, kun vaimo tuo talouteen rahaa.
- Panen parhaani minäk
Tunnen miehenä monia maksullisia, koti- ja ulkomaalaisia, jotka ovat suorastaan seksiaddikteja, haluavat sitä, nauttivat siitä ja saavat vielä huvistaan rutkastikin rahaa. Muuan aasialaisnainen, minulle tuttu, on keskimäärin vuorokaudessa 4-8 miehen kanssa, ja makaa vielä miehensä kanssa parikin kertaa aamuisin ennen työhönsä lähtöä omistamaansa hieromoon. Tiedän, kun on vaimoni. Hieman het harmittaa, joskus... Mutta vaimoni tienaa perheen menot pääosin, ja olen siihen alisteinen.
- ollaan avoliitossa
kyllä siinä molemmat omalla tavalla maksaa toisillee naimisen ILOSTA.
Yksi hyväpuoli siinä on ettei tarvitse lähteä etsimään sitä panotappia tai lemmen koloa. - jepjep6
Intiimihieronta jossa hierotaan sukupuolielimiä on prostituutiota ja se rinnastetaan yhdyntään kuten suuseksikin oli aloitus provo tai ei, siksi intiimihierontaa ei saa markkinoida julkisesti " Intiimihierontana " eikä "Eroottisenahierontana".
- jepjep6
lisään; jos siitä otetaan maksu tai jokin muu vastike.
- Prostut jää kiinni
Turkulainen lehti kirjoitti jokuaika sitten : Prostituutio kehittyy lainsäädännön edellä
Julkaistu: 22.3.2013
Turun keskustassa eroottisen hieronnan salonkia pitävä venäjänkielinen nainen etsii työvoimaa Virosta, kertoo kaupunkilehti Turkulainen.
Edellytyksenä työhön on 18–35 vuoden ikä, mutta ei kokemus alalta tai edes kielitaito. Hakijoille kerrotaan, että työnkuva on miesten koskettelu. Miehiä töihin ei oteta.
UK_hierontaVarsinaista ihmetystä aiheuttaa palkkaus. Salonki ottaa kaikki hieronnasta saadut tulot, ja onkin naisten oma asia, kuinka he tulonsa ansaitsevat. Työnantajan mukaan osa hierojista ansaitsee jopa 3 000 euroa kuussa, mutta jotkut vain alle 500 euroa. Majoitus on ilmaista.
Kun kaupunkilehti Turkulaisen miespuolinen toimittaja soitti salonkiin ja kysyi mahdollisuudesta seksipalveluihin, hänelle vastattiin, ettei asiasta keskustella puhelimessa.
Nähtäväksi jää, leviääkö tällainen uudenlainen, avoin toimintatapa alalla koko Suomeen, ja kuinka poliisi puuttuu toimintaan. Kyseinen naishenkilö etsii työntekijöitä myös Kosovoon.
Näin kun toimittajat ja viranomaiset ottaa yhteyttä käry käy ja asiakkaatkin voivat joutua selittelemään käyntejään, yleensä prostulle jääasiakkaan puhelinnumerot kännyköihin ja koneetkin voi sähköpostien tarkistusta varten takavarikoida. kun asia tulee lehtien kautta julkisuuteen silloin poliisi toimii, on oikeestaan pakkotoimia. hyvä näin :))- van_hus
Mainittu vironkielinen nainen tulee aikanaan saamaan syytteen ja tuomion siksi, että Suomessa työstä pitää maksaa asianmukaista palkkaa. Muuten toiminta menee ihmiskaupan puolelle, kuten ravintola-alalla on tapahtunut.
Thaihieromoissa työskentelevät saavat palkkaa hieronnasta ja paikan omistaja saa osuutensa tuosta. Se on laillista. Seksin myynnistä saadut tulot menevät niissä vain seksin myyjille itselleen, tai muuten omistaja saa syytteen parituksesta. Sitäkin on tapahtunut.
- Isompi
ongelma on prostujen mittava veronkierto ja muutakin väestöä uhkaava tautien levitys suojamattoman suuseksin tarjonnan muodossa.
Kirjoita niistä, ne ovat todellisia onglemia jotka rehottavat prostituution tunkiossa.- Veroviranomainen
Kirjoittiko nimimerkki"Isompi" omasta kokemuksestaan?
- uskomaton juttu
Enpä oikein jaksa uskoa että miehet tyytyisivät pelkkään hierontaan tai käsillä tehtävään orkkuun!!! Aika uskomattomalta kuulostaa.....
- m50..
Usko pois,esim minä en ole koskaan nainu enkä nuollu viron huoran toosaa(eikä nainen imeny paljasta terskaa(kumi))..sormeillu olen mutta ei paljon muuta mitä nyt joskus tissiä imeny jos sattuu olemaan pystyt.Kaikki muu tytön kanssa on läheisyyttä,käsityötä joka antaa sen mitä haenkin.Orkkukin on ihan mahtavaa naisen tekemänä käsityönä kun samalla katselet nättiä pitkiä sääriä ym.kivaa
- nataljee
Provissiopalkka olisi aivan hyväksyttävää jos se vain kiertäisi työnantajan kautta. Ei se voi mennä suoraan työntekijän taskuun. Siinä kohden täytyy toimintatapoja muuttaa.
Eihän intiimi koskettelu hieronnan yhteydessä ole kiellettyä jos siihen on molemminpuolinen suostumus.Se vain hyvää asiakaspalvelua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864