Yksinhuoltajaäitien kakarat!

mahottomia..

Miksihän yksinhuoltajaäitien pojannasikat on röyhkeimpiä pahantekijöitä? Oikeita pihojen riesoja,,

19

403

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoja tolloja,,

Saa kieltää jatkuvasti, eivät välitä..

• 1+18

Siksi kaikki yksinhuoltajaäidit ovat "kevytkenkäisiä" eivätkä välitä mistään muusta kuin juomisesta ja itsensä tyydyttämistä keinolla millä hyvänsä.

• Elviksen äiti

Keskittyvät lähinnä turpoamiseen ja tavaransa jakamiseen. Kasvattamisesta viis.

• pentu pihalle

Ja ketarat levälleen..

• Elviksen äiti

Pikku pilttinsä sentään ymmärrettiin potkia pois koulusta, kun typerä äiti ei saanut kuria kakaralleen. Olisi kenties kannattanut pitää polvet yhdessä niillä olemattomilla hengenlahjoilla.

• näin menee

Äidit ryyppää ja pennut terrorisoi pihalla!

• Oletteko miettineet, että asiasta voi mainita näille kuolemaantuomituille yhäideille? Heillähän on enemmän tehtävää kuin näille kaikkien rakastamille äiti ja isi perheillä.

• oli sota

Tämä yksinhuoltaja-aka haki parin läskiperseen turvi terroripelaamisen pennulleen pihalle!

• Siivottomat yh:t

Miksi vaivautua keskustelemaan tupakoivan ja alkoholisoituneen rääväsuun kanssa? Jo se tatuointien paljous särkee silmiä.

• aina niiden

Kersat on pahimpia ja röykeimpiä pahantekijöitä.. Ottaneet varmaan vallan kotona!

• pah!

Mää käyn yhen yh-äipän luoja (makea tummaverikkö, C-kuppi jne) ja annan hänen kakaroille kympin kaksi että painuvat siksi aikaa kioskille ostaan karkkia kun nusasen naikkosta.

Ihan kivoi kakruja...

• kallista..

Mä vaan työnnän niille pallon kainaloon ja pihalle potkii.. Melan tammalle poskeen..

• karmeet kersat,,

Kakskymenenkolmanen kerran kielsin yksihuoltajan pentua potkimasta palloa seinään... Mulkas, että yksinhuoltajan äpärä saa tehdä mitä vaan!

• näin meillä

Yksinhuoltajaharppu teki kuppia naapurin akan kanssa ja löylynlyömä pentunsa potki palloa seinään. Vielä ilta kymmeneltä!

• 1913

Kuulostaa, että kaikilla on kokemusta jo kotoa yksinhuoltajaäidin elämästä, lienette itse olleet niitä poikia aikoinaan?

• ei sentä..

Mutta niiden torrttua paljon muuten käytetty.. Aina valmiina..

• taas se saatana

Yksinhuoltajan äpärä tuli paukuttaa palloa partsin alle.. Moneskohan kerta..

• Joka oksalle

Mikis niitä lapsia pitää joka oksalle hankkia kun ei niistä huolehdita. Joka ukolle tehdään muka rakkaudesta lapsia, mutta kun lapsi saatu nii ero ja uusi ukko taas haussa.

Ilmeisemmin elatusmaksut, lapsilisät jne teettää lapsia ja kukaan muu eis iitä kärsi kuin lapsi. Ilmankos huostaanottoja yms on lisääntyneet huomattavasti. Tuntevatko lapset edes isovanhempiaan?

• Oisko noin

Kai sellaisia on muissakin perheissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1434
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      549
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      505
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe