Onko kokemuksia Omalaina.fi ?
https://www.omalaina.fi/lainaa/1000/?campaign=adwords&gclid=CIDM5pHgprcCFeF7cAodD3YAsg
Luetuimpia
-
MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ??
Olen sössinyt raha-asiani tosi pahasti enkä tiedä mitä tehdä?Olen ottanut pikavippejä ja on muutakin lainaa.Nyt en pysty maksamaan.Olen ottanut vippien antajiin ajoissa yhteyttä.Olen tehnyt näin sen takia kun jokaisen firman sivuilla lukee että jos tulee maksuvaikeuksia niin ota ajoissa yhteyttä asiakaspalveluun.No nyt kun oon ottanut yhteyttä ja kysellyt maksusoppareita niin joka paikasta tulee vaan tyly vastaus et "tämä laina menee perintätoimistolle".Miksi sitä maksusopparia ei voida tehdä sen firman kanssa ilman et sen vipin annetaan mennä perintään???Niin ja miksi he lupaavat omilla sivuilla että voidaan neuvotella jos tulee maksuongelmia??Olen myös tutkinut mahdollisuutta mennä juttelemaan velkaneuvojan kanssa mutta sinne ei pääse kuin vasta viikkojen jopa kuukausien kuluttua kun siellä on niin pitkät jonot!!!Eikö velkaneuvojalle pitäisi päästä maksimissaan 2 viikon sisällä et siitä olisi kunnolla apua???Minulla ainakin menee kaikki ihan paskaksi jos odottelen kuukausia velkaneuvojalle pääsyä.Sit kun pääsisin niin kaikki on jo menetetty!!Minua ahdistaa valtavasti ja itsarikin pyörii päässä kun tuntuu etten selviä tästä sotkusta mitenkään.Itse olen soppani keittänyt mutta luulin että pikavippifirmojen kanssa voi todellakin tiukan paikan tullen neuvotella mutta ei se menekkään niin.Tässä on ollut muutenkin kaikenlaista vastoinkäymistä ja nyt tuntuu etten jaksa enää!!!Olisiko jollakin antaa mulle mitään neuvoja miten minun pitäisi nyt toimia????
-
Onko kellään mennyt Vivus perintään tai ulosotto?
Hei! Maksusuunnitelma purkautui, nyt odotan kauhulla meneekö ulosottoon...Kun eivät osaa sanoa kun prosessi on automatisoitu??Kertokaa jos kokemusta miten on tuon kanssa käynyt. Kiitos jos joku viitsii kertoa.
-
Vipattaako
Nyt halvalla pikavippi ns.kusessa oleville. Korko vain 500%+käsittelykulut (pieksäjäiset ,jos rahat ei tuu sovittuna aikana Sveitsiläiselle tilille) yms. Vippivituiksi.fi
Suksi suolle, pelle ! Tuota linkkiä ei kannata klikata edes, sillä tämä "vilpitön kyselijä" kerää itselleen spämmämainos tuloja.
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
Toisin kuin muut lainavälittäjät, täältä ei selviä kenen lainoja tarjoavat. Kokeilisin ensin jotain muuta palvelua, Esim etua.fi tarjoaa lainoja 40 000€ asti ja mukana on 16 pankkia.
just joo
27.5.2013 9:55
Tuolta http://www.omalaina.fi/ löytyi kyllä lisätietoa asiasta, jos vaan vaivautuu lukemaan :)
järkikäteeoikeesti
17.3.2014 0:15
..tai noh ei se kyllä oikeestaan yllätä idiootteja riittää.. toivottavasti kukaan ei lainaa tollasille mitään. Jos osaa lukea niin siellä sivulla sanotaan että kilpailuttavat pankit ja saa parhaan lainan. Ei tarvitse itse käydä läpi kaikkia vaa yksi hakemus riittää.
halvinlaina
13.1.2018 17:56
wqerfdvghjm
14.1.2018 18:56