on skorpioni, joka leveilee ilkeydellään? kaikkihan meistä sen taidon osaa, tuskin skorpionit mitenkään muita paremmin. viisas se joka sanansa hallitsee. v-mäisiä ihmisiä harvoin kunnioitetaan millään lailla, inhotaan ja kierretään kaukaa. ei kai kukaan fiksu ihminen sellaista osakseen halua??? et järki hoi! missä kuljetkaan!?????
viisas vai tyhmä?
10
1841
Vastaukset
- skorppionitar
Itse skorppionina sanoisin että meitä muut haukkuvat sen vuoksi ilkeiksi että meillä on sana hallussa, en ole vielä koskaan sanaharkassa joutunut alakynteen, muutama miespuolinenkin on saanut osansa. Ja kuka niin hullu on että antaa toisten haukkua ja mollata aivan vapaasti, en minä ainakaan.
- mitä milloinkin
"v-mäisiä ihmisiä harvoin kunnioitetaan millään lailla, inhotaan ja kierretään kaukaa. ei kai kukaan fiksu ihminen sellaista osakseen halua??? et järki hoi! missä kuljetkaan!?????"
Skorppari elää aina täysin niiden periaatteiden mukaan joihin kulloinkin uskoo. Se on sen hetken totuus, eikä sitä pahemmin pumpuloida toisten(kaan) mieliksi (se olisi itsepetosta).
Suuri osa niistä totuuksista ja periaatteeista on täysin vääriä/haitallisia - täyttä roskaa, mutta sitä skorppi ei usko ennen kuin on itse kokeillut (ja saanut kunnolla turpaansa).
Prosessin lopputuloksena, oman kokemuksen tuoman ymmärryksen kautta, totuudet vaihtuvat ja ilkeys lakkaa. Lakkaa. Sitä ei opetella kätkemään ("viisas se joka sanansa hallitsee") - tämä olisi edelleen valheessa elämistä.
Skorppi voi olla ilkeämpi kuin kukaan muu.
Mutta jos se ei ole, et todennäköisesti saa sitä ryhtymään kovin ilkeäksi edes aseella uhaten.- Gem-86
Tunnen äitini ja joidenkin muittenkin ihmisten kautta skorpioneja.
Silloin, kun skorpioni on vielä sinkku, on hän valmis puolustautumaan/hyökkäämään itsensä takia. Silloin hän ei kaihda mitään keinoja.
Kun hänellä on perhettä, hän puolustautuu/hyökkää perheensä takia, eikä kaihda mitään keinoja.
Tätä vois laajentaa yhteiskunnallisesti. Kun skorpiooni saa vastuuta esim. yritysjohtajana, niin hän puolustaa alaisiaan hyökkäävästi! Hän ajattelee aina omiensa parasta ja siinä hän on lyömätön!
Tuo ominaisuus, jolla skorpioni ennen puolusti itseään, koituu myöhemmin hänen läheistensä hyväksi. Mutta toivottavasti skorpiooni ei sorru nepotismiin tai diktatoriaan!
- beathe
tekee itsestään numeron asiassa kuin asiassa!Ei tuo ole mikään poikkeus. Koska tottakai skorppioni on maailman ihanin ja seksuaalisin olento ja muutenkin niin perfect!Mitään vikaa ei löydy, muissa se vika on, ei itsessä.
Ei kukaan osaa olla niin älykäs, sanallisesti lahjakas ja eroottinen kuin skorppari. Myös piikittely ja ilkeily kuuluu skorpparin etuoikeuksiin ja sehän tekee heistä vielä haluttavamman ja korkeampiarvoisen kuin muut!!! - leo
vastaa kuin sinne huudetaan, tai kaikki ilkeys ja toisten haukkuminen kääntyykin myrkkypiikkinä omaan niskaan. Sen saa mitä ansaitsee, ei kellään ole oikeutta haukkua toisia, ainakaan ilman syytä...
- skorppari-ukko
Heips
Olen skorppari ja pidän itseäni älykkäänä. Luonteenomaista edustamalleni horoskoopille on se että sanan miekka voi joskus viiltää pahastikin. Muista en tiedä, mutta mä pistän vain aiheesta, eli mut täytyy suututtaa ennenkuin sanon ilkeästi. On rohkeata pitää puolensa, vittuilu pelkästään huvikseen ei ole kivaa. - skorppari
skorpioneilla on vittuilu taito halussa, joka tilanteessa... yleensä se ei ole vittuilua, vaan oman mielipiteen puolustamista, väittelyä... skorpioonit on melkeinpä ainut horoskooppimerkki joka omistaa tämän taidon... minä rupean sitten vasta v-mäiseksi jos joku kohtelee minua niin ja minun täytyy laukoa asiat takaisin päin naamaa... monet eivät uskalla sanoa päin naamaa , mutta skorpparit osaavat..! skorpioonia ei tosiaankaa kannata ärsyttää, se on ERITTÄIN paha vihollinen... skorpioonon vihollinen ei tosiaankaa kannata olla, siitä ei hyvä seuraa... =)
- tuhmempi
totta. useimmille ihmisille näyttää olevan vittuilua jos toinen on eri mieltä ja kertoo sen. skorpioni nimittäin kertoo. elämä on kovaa, skorpioni tietää sen ja tätä tietoa osaa myöskin käyttää
- sco
tuhmempi kirjoitti:
totta. useimmille ihmisille näyttää olevan vittuilua jos toinen on eri mieltä ja kertoo sen. skorpioni nimittäin kertoo. elämä on kovaa, skorpioni tietää sen ja tätä tietoa osaa myöskin käyttää
Joo, monet ottavat "eriävät mielipiteet" kovin raskaasti - ikäänkuin heiltä oltais ihmisarvoa tai olemassaolon oikeutta kokonaan viemässä :-O
Itselläni on joskus tapana heitellä vähän hölmöjäkin väitteitä "koepalloina", ihan vaan nähdäkseni miten juhlaviin hyökkäyksiin ihmiset niistä innostuvat :-)
- Anonyymi
nii vitu fiksu et kaikki sanoo näi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962