Niin mulle on käynyt nyt semmoinen tilanne, että olen vasta näin parin kuukauden viivellä tajunnut, että eräs erittäin nätti ja kiinnostava tyttö oli/on kiinnostunut minusta/minuun.
Avaan hieman tilannetta: Eli tämä kyseinen tyttö hymyili minulle niinä harvoina kertoina, kun koulussa hänet näin. Tämän jälkeen hän kerran hakeutui kaveriporukkansa kanssa viereeni ja jotenkin minusta tuntui, että hän odotti että olisin tehnyt aloitteen (n. kuukausi sitten). Mulla vaan on sellainen ongelma, että en oikeen viitsi tehdä mitään aloitteita, kun tyttö liikkuu kaveriporukkansa kanssa (eli tilanne lipui ohi).
Tämän jälkeen hän ei ole katsonutkaan minua, kun näen häntä vaikka itse yritän aina luoda häneen katsekontaktia. Aina katselee ihan jonnekin muualle, jos kävellään vastakkain. Ei olla tosiaan koskaan edes puhuttu tämän tytön kanssa.
Mites te muut näette asian, olenko ihan toivoton?
Ja miten tällasessa tilanteessa kannattaa lähestyä tyttöä?
Asiallisia vastauksia kiitos! :)
Miten lähestyä ihastusta?
11
5300
Vastaukset
- Asko ko
Oletko varma että olet tajunnu oikein? Ootko muka varma että se on ihastunut sinuun?
En halua tuottaa pettymystä, mutta mulla oli ihan identtinen tilanne. Tyttö antoi ymmärtää että on kiinnostunut minusta. No sitten kun tein alotteen niin sain tylyt rukkaset ja murtuneen sydämmen. Oon edelleen tosi surullinen ja allapäin...
Ehkä munkii olis pitäny tehdä alote aikasemmin tai en tiedää.. saatto olla että tyttö vaan “pelas” mun kaa. Mutta vitutta* edelleen tosi paljon ja en pysty toistaiseksi miettimään mitään muuta.
Suosittelen että yrität kuitenkin. Kandee mennä puhumaan jotain tai anna sille puhelin numeros tai jotain muuta. Pääasia on että yrität edes. Eipähän jää jälkeenpäin mietityttämään että mitä jos olisin pyytäny sitä ulos? Onnea! Mee voittajan asenteela. - vissiin lätkässä
Joo, no ikinähän ei voi olla täysin varma, mutta kyllä mää luulen, että se ainakin on ollut kiinnostunut minusta. En vaan nää tätä tyttöä kovinkaan usein, kun ollaan koulussa eri linjoilla, mutta pitänee yrittää kun tulee ens kerralla vastaan.
Mullekin on kuitenkin kerran aikasemmin käyny samalla tavalla, kuin sulle. Se ei oo kivaa, varsinkin kun on todella ihastunut, mutta siitäkin pääsee yli ajan myötä :)- vastaava tilanne
Missä päin tämä tapahtui?
- olders man
Ihmisen käytöshän on opittua. Ihminen voi hymyillä tai puhua mitä vain tarkoittamatta mitään.
Jos joku ihminen kiinnostaa tosissaan, niin kyllä sillekin omat viestit.- vissiin lätkässä
Joo oon huomannu ihan omallakin kohdalla, että hymyily ei välttämättä aina tarkota mitään. Tämä tyttö kuitenkin tuijotti minua varmaan 10sekuntia putkeen koulun ruokalassa ja hymyili vielä kokoajan. Sillä mää luulenkin, että se on ainakin ollut kiinnostunut tai ihastunut minuun.
- ujoko?
Onko ujo, hän voi ujostella sinua yksinään, mutta sen ei tarvitse haitata. kaksi vaihtoehtoa, joko suora taktiikka, sanot suoraan haluavasi nähdä, jolloin hänen pitää saada suunsa auki tai sitten ryhmässä tutustut paremmmin.
- J****
Toi kuulostaa just mun tilanteelta, oon siis tyttö. Sinuna kyllä selvittäisin tilanteen, voihan olla että hän on hyvinkin ihastunut vieläkin, mutta on vain menettänyt toivonsa suhteesi ja on päättänyt olla häiritsemättä sinua :)
- J_._._._
Huoh ala mennä jo. Itse olin keväällä samassa tilanteessa erään hehkeän punapään kohdalla ja päätin hoitaa asian miettimällä ja odottamalla. Tuloksena ei ollut mitään muuta kuin epätietoisuus. Muutan pois alueelta kesäksi huomenna joten voi olla että se siitä.
Sinuna menisin heti tänään, huomenna on jo liian myöhäistä.- m....
Mistä päin olet? Olen itse samanlaisessa tilanteessa.. neuvon annan ota siihen tyttöön yhteyttä!!
- vissiin lätkässä
m.... kirjoitti:
Mistä päin olet? Olen itse samanlaisessa tilanteessa.. neuvon annan ota siihen tyttöön yhteyttä!!
Seinäjoelta. Joo tiedän kyllä tytön nimen ja voisin periaatteessa pistää fb:ssä kaveripyynnön tai viestin, mutta enpä vain ole pistänyt, kun en muutenkaan ole puhunut edes tämän tytön kanssa.
- J_._._._
m.... kirjoitti:
jyväskylässä oltiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707