Mikä ihme voi tehdä tuollaisen puutumisen jalan pohjassa ? Olisiko joku hermo puristuksissa ?
Jalan pohja puutuu..
2
399
Vastaukset
- Puutumisesta
Varpaiden välissä oleva hermopinne aiheutti minulle puutumisen jalkapohjassa.Johtui ainakin osin jalkaholvin laskeutumisesta.Tuntui kuin olisi ollut jokin "pallo" jalan alla koko ajan.Ajoittain aiheutti hermosäryn myös reidessä.
Kävelemisestä ei tahtonut tulla mitään.Oli tosi inhottava tunne.
Pääsin neurologin tutkimuksiin ja todettiin että kahden varpaan väliin oli jäänyt hermo puristuksiin.
Leikkaushoito olisi saattanut parantaa/pahentaa tilannetta joten en mennyt leikkaukseen.
Löysin sitten hyvän hierojan joka käytti erikoista hoitotapaa mm.veti varpaista ja muistakin kehon osista vartaloa rennonmaksi.
"Pallo" jalan alla häipyi ja kipu lähti.Pieni puutuminen jäi mutta helpottuu varpaanlevittimen avulla.
En pysty pitämään muita kuin leveälestisiä jalkaholvia tukevia kenkiä mutta ovat toki paremmat lalalle kuin korkkarit.
Kannattaa käyttää hyviä ja tukevia jalkineita vaikka ei vaivoja olisikaan.- tänks...............
Kiitos kun vastasit ! :) Ei onneksi sitten ole kyse kumminkaan mistään vakavammasta asiasta. Se jo helpottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693