Teki ihan ok uran taalajäillä.
Hidas luistelija joka ei ehtinyt useinkaan taklaamaan, mut hoiti työnsä enemmän kuin hyvin.
Oli kohtuu aktiivinenkin eikä hölmöillyt liikaa ottamalla liian paljon jäähyjä tai tyhmiä jäähyjä.
Rakensi kehonsa uransa ehtoopuolella lähinnä kehonrakentajan malliseksi.
EI ollut enään kaudella 2003-2004 yhtään läskiä kehossa ja mies tuli yhä paremmaksi hanskaajaksi myös.
Haastajat oli vähissä ja antoi monille lähinnä isän kädestä sillä kaudella.
Scott PArker on mielestäni kautta aikain parhaat tappelijat listalla myös melko korkealla.
Top20 ainakin.
Huikea ulottuvuus, huikea massa, huikea voimataso, kova isku ja tekninen nyrkin käyttäjä, taitava tappelija, nopea ja kestäväkin sekä leukaperä kesti ottaa iskuja vastaan.
Parker ei ollu senthään iskusta iskuun tappelija,mut ois valhe väittää että miehen matsit oli nyhjäämisiä painimistyyliin.
Hän lähti kuitenkin iskemään lujaa, oli vastassa kuka tahansa.
Tunnettiin melko ilkeänä tappelijana.
Löi myös tyyppejä jotka oli jäissä ja menetti arvostusta tämän takia.
Parkerin täytyi olla yksi lahjakkaimmista(Top3 lahjakkain) tappelijoista koskaan.
Mies ei ollut kovin etevä pelaamaan mut 2000 luvun alussa vielä pärjäsi kaukaloissa jos osasi solmia nauhat ja lähteä pelaamaan vaikkei ollut ammattilainen sanan varsinaisessa merkityksessä.
Scott Parker kuitenkin taisteli hyvin joukkueen eteen.
Hän vuodatti verta ja hikeä muttei koskaan kyyneleitä.
Scott Parker tappeli siten että meni aika lähellä vastustajaa muttei ryhtynyt useinkaan painimaan vaan alkoi takomaan iskuja vartaloon ja piti pienen etäisyyden vastustajaan.
Parker harvoin hävisi parhaille mutta kerran joutui pudotetuksi Bob Probert toimesta.
Parker kuitenkin mm tyrmäsi Grimsonin aika brutaalisti ja heillä oli pari tasaväkistä lujaa matsia.
Parker osoitti myös hyvyytensä ja ennenkaikkea VAHVUUTENsa parissa matsissa G.Laraqueta vastaan ja joissain matseissa D.BRashearia vastaan.
Itseasiassa hän voitti Brashearin heijän välisissä matseissa eli voitti sarjan.
Scott Parker on tietääkseni lopettanut mut jos joku tietää paremmin, niin kertokoon mulle.
Ois myös kiva tietää mitä hän duunailee nykyään(jos siis on lopettanut) ??
Enforcer Scott Parker
Juhafriikki
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470