Voisinnko mielestänne ottaa vuokraponin/hevosen?
MIelestäni olen valmis vuokraamaan jotain perus kilttiä opetusmestaria jonka kanssa pärjäisin :)
Eli: Olen käynyt ratsastuskoululla 5 vuotta säännöllisesti. Ratsastuksessa en mikään erityisen hyvä ole,osaan koulussa perusjutut,hallita hevosen kaikissa askellajeissa ja hypätä vähän. Ratsastaessa olen päättäväinen ja en anna helposti periksi.
Osaan harjata hevosen,tiedän miten mitäkin harjaa käytetään yms.
Osaan loimittaa,putsata karsinan&vesi/ruokakupit yms.
Tarkoituksena olisi vuokrata hevosta n. 1 kerran viikossa ja olisi kiva myös tehdä tallihommia jos mahdollista:) Jos tiedätte vuokrahevosia Varkauden lähellä laittakaa tähän:)
Vuokraponi?
6
402
Vastaukset 6
Osaat siis suunnilleen sen mitä keskiverto ratsastuskoulussa oppiikaan. Hyvä hetki aloittaa ponin tai hevosen vuokraaminen. Kannattaa silti jatkaa tunneilla käymistäkin. Yksityistunneilla oppii parhaiten, mutta ne myös maksavat enemmän.
- xjclxk
haista paska senki vitun nuudeli pää ei oo hyvä ottaaa vuokra ponii tai heppaa sillä ei osaa hyppiii kunol eikä kouluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuklcuuu nuudelipääuuuuuuuuuuu vittun
- vuokraponia?
Lampinajadi: Kiitos,yritän etsiä vuokrattavaa ... :)
xjcxk: Osaatko itse ratsastaa? Voisi sanoa ystävällisesti jos on tuota mieltä:) - Elppander1
Itse etsin myös vuokrahevosta, ja olen myös viisi vuotta säännöllisesti ratsastanut. Onnea etsintään. (:
- hepohullu
Heippa! Mielestäni olet valmis ottamaan vuokraponin. ;) Voit etsiä vuokraponia hevostalli.net:istä. Sieltä minä löysin itselleni oman vuokrattavan kauraturvan
- :DD
Moi! Joko olet löytänyt vuokrahevosen?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861563
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10757Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567