Voisinnko mielestänne ottaa vuokraponin/hevosen?
MIelestäni olen valmis vuokraamaan jotain perus kilttiä opetusmestaria jonka kanssa pärjäisin :)
Eli: Olen käynyt ratsastuskoululla 5 vuotta säännöllisesti. Ratsastuksessa en mikään erityisen hyvä ole,osaan koulussa perusjutut,hallita hevosen kaikissa askellajeissa ja hypätä vähän. Ratsastaessa olen päättäväinen ja en anna helposti periksi.
Osaan harjata hevosen,tiedän miten mitäkin harjaa käytetään yms.
Osaan loimittaa,putsata karsinan&vesi/ruokakupit yms.
Tarkoituksena olisi vuokrata hevosta n. 1 kerran viikossa ja olisi kiva myös tehdä tallihommia jos mahdollista:) Jos tiedätte vuokrahevosia Varkauden lähellä laittakaa tähän:)
Vuokraponi?
6
326
Vastaukset
Osaat siis suunnilleen sen mitä keskiverto ratsastuskoulussa oppiikaan. Hyvä hetki aloittaa ponin tai hevosen vuokraaminen. Kannattaa silti jatkaa tunneilla käymistäkin. Yksityistunneilla oppii parhaiten, mutta ne myös maksavat enemmän.
- xjclxk
haista paska senki vitun nuudeli pää ei oo hyvä ottaaa vuokra ponii tai heppaa sillä ei osaa hyppiii kunol eikä kouluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuklcuuu nuudelipääuuuuuuuuuuu vittun
- vuokraponia?
Lampinajadi: Kiitos,yritän etsiä vuokrattavaa ... :)
xjcxk: Osaatko itse ratsastaa? Voisi sanoa ystävällisesti jos on tuota mieltä:) - Elppander1
Itse etsin myös vuokrahevosta, ja olen myös viisi vuotta säännöllisesti ratsastanut. Onnea etsintään. (:
- hepohullu
Heippa! Mielestäni olet valmis ottamaan vuokraponin. ;) Voit etsiä vuokraponia hevostalli.net:istä. Sieltä minä löysin itselleni oman vuokrattavan kauraturvan
- :DD
Moi! Joko olet löytänyt vuokrahevosen?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932