Onko mitenkään mahdollista sekoittaa narsisti ja "vain" masentunut ihminen?
Mitä luulette?
Minun tuntemani henkilö väittää että oli masentunut.
Sai minulle aikaan TOdella huonon olon, hyväksikäytti rahallisesti, 99% varmasti petti, nipisteli ja arvosteli ym...
Onko mahdollista mitenkään sekoittaa narsisti ja masentunut...
9
286
Vastaukset
- lottamari <3
Taloudellinen hyväksikäyttö on useimmille narsisteille lähes välttämätöntä, koska hän ei sovellu minkäänlaiseen työpaikkaan, jossa hänellä on esimies. Siis hän vieruksuu työntekoa kroonisesti ja tarvitsee rahoittajan.
- fgsfdgkjndfgkjfg- ap
Entäs jos hän oli itse se esimies?
Oli kyllä ihan hyvä työmoraali.
Silti rahat aina loppu. Tai "loppu".
Juttu on jo loppu, mutta silti välillä mietin mikä oli totta. Niin ristiriitainen olo:(
- masennusta
Masennus tarkoittaa henkistä lamaannusta, jolloin ei jaksa tehdä mitään, eikä mikään kiinnosta. Masennusta ei voi sekoittaa narsismiin. masentunut on apaattinen ja haluton, sekä kykenemätön ja aikaansaamaton, väsynyt, sulkeutunut, erakoituva.
- dfssgddfghhf- ap
Oli hän osittain tuollainen, mutta en tiedä mistä väsymys sitten tuli. Koska tuntui usein ettei ollutkaan siellä missä sanoi olevansa. Vaan toisten naisten luona tms. Mikä selittäisi ainaisen kiireen ja väsymyksen..
Sulkeutunut ja tyhjä hän oli.
Mutta silti oli energiaa lytätä ja pelata kanssani. Olla ristiriitainen.- mustaa mönjää
No ei kai kerro.. miks kertois...? Samalta tuntuu
- 5+4
Älä sekoita ajattele ennemmin niin missä tämänkaltaisella ihmisellä voi masennusjaksoja kontra maanisia tai jopa psykoottisia episodeja pahimmissa tapauksissa. Ja siellä taustalla jyllää kuitenkin ihan selvä narsistin käytöskoodi.
- tääkin jo nähty
Totta kai voi ja saa sekoittaa tällä palstalla. Jos sairastut leukemiaan, pidä se omana tietonas, ettet vielä saa narsistin leimaa otsaheis.
- Tässä
tääkin jo nähty kirjoitti:
Totta kai voi ja saa sekoittaa tällä palstalla. Jos sairastut leukemiaan, pidä se omana tietonas, ettet vielä saa narsistin leimaa otsaheis.
Todellinen narsisti ilahtuisi uutisesta, että jollain on leukemia, kas miten näppärä juoru, jota voisi käyttää heitä vastaan, nam!
Ja voihan senkin sekoittaa, kääntää ja vääntää narsismiksi, kunhan vain tekee niin!
- argh..
Narsisti jos kukaan pystyy näyttelemään olevansa masentunut varsinkin jos saa siitä hyötyä itselleen.Narsisti osaa kyllä olla ovelaakin ovelampi.
Mun kohdalla tapahtui näin, että narsisti leikki olevansa masentunut ja sai sillä mut luokseen. Pyysin menemään lääkäriin hakemaan apua.. ei mennyt vaan lähtikin toisen naisen luokse seuraavana päivänä.. sitä se masennus olikin ja parani niin ettei muistanut vastata puhelimeenkaan kun yritin kysellä mitä apua oli saanut.
Ja minä typerä vielä maksoin hänelle jotta voi liikkua autollaan tuon naisen luokse kun hänellä oli rahat silloin lopussa ja kuvitteln hänen menevän lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094266
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?813321Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243229Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223212- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim632777Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852559- 82405