Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän, mutta työyhteisöön en ole päässyt sisälle. Hyvät neuvot ovat nyt kalliit. Olen sen ikäinen, etten jaksaisi enää hakeutua uuteen työhön, haluaisin tehdä tästä jo olevasta työsuhteesta mielekkään. Koettelemukseni elämän aikana ovat tehneet minusta vahvan, mutta silti olen herkkääkin herkempi vaistoamaan muiden ihmisten suhtautumisen. Haen omaa paikkaani, haen omaa toimintatapaani ja yritän olla positiivinen.
Tulevaisuus
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197586Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796916- 955294
- 524735
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494316- 2384302
- 444215
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283998- 593133
- 482596