Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän, mutta työyhteisöön en ole päässyt sisälle. Hyvät neuvot ovat nyt kalliit. Olen sen ikäinen, etten jaksaisi enää hakeutua uuteen työhön, haluaisin tehdä tästä jo olevasta työsuhteesta mielekkään. Koettelemukseni elämän aikana ovat tehneet minusta vahvan, mutta silti olen herkkääkin herkempi vaistoamaan muiden ihmisten suhtautumisen. Haen omaa paikkaani, haen omaa toimintatapaani ja yritän olla positiivinen.
Tulevaisuus
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334