Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän, mutta työyhteisöön en ole päässyt sisälle. Hyvät neuvot ovat nyt kalliit. Olen sen ikäinen, etten jaksaisi enää hakeutua uuteen työhön, haluaisin tehdä tästä jo olevasta työsuhteesta mielekkään. Koettelemukseni elämän aikana ovat tehneet minusta vahvan, mutta silti olen herkkääkin herkempi vaistoamaan muiden ihmisten suhtautumisen. Haen omaa paikkaani, haen omaa toimintatapaani ja yritän olla positiivinen.
Tulevaisuus
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak734258Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483193- 372877
- 342018
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061698- 631614
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode481472- 411370
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171266