Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän, mutta työyhteisöön en ole päässyt sisälle. Hyvät neuvot ovat nyt kalliit. Olen sen ikäinen, etten jaksaisi enää hakeutua uuteen työhön, haluaisin tehdä tästä jo olevasta työsuhteesta mielekkään. Koettelemukseni elämän aikana ovat tehneet minusta vahvan, mutta silti olen herkkääkin herkempi vaistoamaan muiden ihmisten suhtautumisen. Haen omaa paikkaani, haen omaa toimintatapaani ja yritän olla positiivinen.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1281731- 1281031
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1081014- 47951
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j58811- 50729
- 64642
- 36639
- 34637
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan237634