Miksi jotkut ihmiset ovat NIIIIIN sydämmettömiä, että kehtaavat tehdä eläinkokeita eläimille! Jos on pakko kokeille joitakin meikkejä johonkin niin miksi eivät voi kokeilla niitä itseensä??! Saisivatpa ainakin tuntea miltä niistä eläimistä tuntuu! Ne sydämmettömän hullut saisivat hävitä tältä maapallollta kokonaan jonnekkin HYVIN kauas!!!!!!!!! Ajatelkaa niitä kaikkia viattomia eläimiä joilla ei ole mahdollisuus kuin kärsiä ja kuolla, jossain kolkossa häkissä!! Ne ihmiset ovat oikeasti SAIRAITA, jotka ovat ryhtyneet siihen hommaan! Mitä me voimme tehdä eläinkokeita vastaan??? Auttakaa, haluan auttaa noita viattomia eläinraukkoja!
Eläinkokeet..=/
18
730
Vastaukset
- Shame
Kuinka laajasti vastustat eläinkokeita?
Millä shampoolla peset hiuksesi?
Mitä hoitoainetta käytät?
Millä muotoilet hiuksesi?
Mitä meikkejä käytät?
Millä peset vaatteesi?
Käytätkö lääkkeitä?
Entä mahdollisesti ehkäisyä?
Käytätkö piilolinssejä?
Onko sinulla kuiva iho tai ihottumaa? Millä hoidat sitä?
Eläinkokeet ovat niin laaja asia, ettei monet sitä edes ymmärrä. Hyvin harvat pystyvät lujalla tahdolla välttämään tuotteita, joissa ei ole käytetty eläinkokeita. Pystytkö sinä?- zipe
tosia asia on niin että kymmenet ja taas kymmenet kauhistelevat eläinkokeita netissä "kuin joku voi niin ihanalle eläimelle tehdä niin!" mutta loppujen lopuksi tietämättää auttaa asiaa kokoajan käyttämällä esim. juuri shamppoita, jne.
asiaa voi silti auttaa esim. ostanalla shamppoot sun muut kosmetikka tuotteet bodyshopista (mielestäni kaikki bodyshopin shamppoot ja suikugeelit tuoksuvatkin ihanilta!) ja yrittämällä välttää turhaa lääkkeiden käyttöä. - EläinrakasBlondi
zipe kirjoitti:
tosia asia on niin että kymmenet ja taas kymmenet kauhistelevat eläinkokeita netissä "kuin joku voi niin ihanalle eläimelle tehdä niin!" mutta loppujen lopuksi tietämättää auttaa asiaa kokoajan käyttämällä esim. juuri shamppoita, jne.
asiaa voi silti auttaa esim. ostanalla shamppoot sun muut kosmetikka tuotteet bodyshopista (mielestäni kaikki bodyshopin shamppoot ja suikugeelit tuoksuvatkin ihanilta!) ja yrittämällä välttää turhaa lääkkeiden käyttöä.Käytän BodyShopin tuotteita..Mutta aina välillä kyllä joudun käyttämään joitakin lääkkeitä...(esim. särkylääkettä/puranaa) Mutta lääkkeitten kokeilu eläimille on ihan ok...Kuitenkin on kysy myös ihmisitä...kun taas meikkejä ei ole pakko käyttää ollenkaan..
- eeppa
EläinrakasBlondi kirjoitti:
Käytän BodyShopin tuotteita..Mutta aina välillä kyllä joudun käyttämään joitakin lääkkeitä...(esim. särkylääkettä/puranaa) Mutta lääkkeitten kokeilu eläimille on ihan ok...Kuitenkin on kysy myös ihmisitä...kun taas meikkejä ei ole pakko käyttää ollenkaan..
Minkä ihmeen takia lääkkeet saa testata mutta muuta ei?
Yhtälailla ne eläimet kärsii, jopa enemmän. Eikös sitten ole ihan sama jos niin lääkehöyryssä vähän puuteriakin laitetaan?
Ja sen verran vielä body shopista, että kaikki tuotteen joita heidän myymissä tuotteissa on, on alunperin testattu eläimillä. Näistä testatuista aineista on hyvä rakentaa uuia tuotteita joita enäää erikseen ei tarvitse testata.Ja moni herkkäihoinn on allerginen lukuisille hajusteille. - EläinrakasBlondi
eeppa kirjoitti:
Yhtälailla ne eläimet kärsii, jopa enemmän. Eikös sitten ole ihan sama jos niin lääkehöyryssä vähän puuteriakin laitetaan?
Ja sen verran vielä body shopista, että kaikki tuotteen joita heidän myymissä tuotteissa on, on alunperin testattu eläimillä. Näistä testatuista aineista on hyvä rakentaa uuia tuotteita joita enäää erikseen ei tarvitse testata.Ja moni herkkäihoinn on allerginen lukuisille hajusteille.No on se nyt hiukan eri asia. Lääkkeitä testataan erillaisa (jopa tappavia) sairauksia vastaan, kun taas meikit ovat ihan turhanpäiväisiä...
- nina
eeppa kirjoitti:
Ja sen verran vielä body shopista, että kaikki tuotteen joita heidän myymissä tuotteissa on, on alunperin testattu eläimillä. Näistä testatuista aineista on hyvä rakentaa uuia tuotteita joita enäää erikseen ei tarvitse testata.Ja moni herkkäihoinn on allerginen lukuisille hajusteille.me emme voi muuttaa mennyttä, ikävä kyllä. Siispä vaikuttakaamme nykypäivään ja tulevaisuuteen!!
- zipe
nina kirjoitti:
me emme voi muuttaa mennyttä, ikävä kyllä. Siispä vaikuttakaamme nykypäivään ja tulevaisuuteen!!
on muiden kosmetikkamerkkien kikka testata raaka-aineet eläimillä, ei bodyshopin. esim. lumenen joissain tuotteissa lukee "ei ole testattu eläimillä" vaikka raaka-aineet on. the bodyshop on sitoutunut siihen animalian listaan, ja olen melko varma, että pitää paikkansa, ettei bodyshop ole testannut, testaa tai tule testaamaan mitään. eikä bodyshopin missään tuotteissa ole edes mitään eläinperäistä, meinaa vegaanit eivät voi käyttää esim, tavallista huulipunaa, huulipunassa on meinaa jotain kalansuomuja.
- Eeppa
EläinrakasBlondi kirjoitti:
No on se nyt hiukan eri asia. Lääkkeitä testataan erillaisa (jopa tappavia) sairauksia vastaan, kun taas meikit ovat ihan turhanpäiväisiä...
Mikä tässä kohtaa asettaa ihmisen eläimen yläpuolelle? Miksi lääkkeitä, joita testataan tappaviin tauteihin saa testata eläimillä ja eläimet niihin kuolevat, mutta ihminen ei saisi kuolla? Mikä tekee tässä asiassa ihmisestä paremman ja ihminen saa oikeuden testata lääkkeensä eläimellä? Miksi eläimellä ei ole sama oikeus elää?
- joku
zipe kirjoitti:
on muiden kosmetikkamerkkien kikka testata raaka-aineet eläimillä, ei bodyshopin. esim. lumenen joissain tuotteissa lukee "ei ole testattu eläimillä" vaikka raaka-aineet on. the bodyshop on sitoutunut siihen animalian listaan, ja olen melko varma, että pitää paikkansa, ettei bodyshop ole testannut, testaa tai tule testaamaan mitään. eikä bodyshopin missään tuotteissa ole edes mitään eläinperäistä, meinaa vegaanit eivät voi käyttää esim, tavallista huulipunaa, huulipunassa on meinaa jotain kalansuomuja.
Mutta alunperin ne KAIKKI jokaikinen tuote on ensiksi testattu eläimillä. Olisi vaarallista vain testata uutta anetta soluviljelmään, sillä se ei kerro miten se reagoi koko ruumiseen.
- joku
joku kirjoitti:
Mutta alunperin ne KAIKKI jokaikinen tuote on ensiksi testattu eläimillä. Olisi vaarallista vain testata uutta anetta soluviljelmään, sillä se ei kerro miten se reagoi koko ruumiseen.
"kaikki tuotteet on jossain vaiheessa testattu eläimillä. Siis se alkuperäinen. Jos vaikka ajatellaan... Hmm... muovia. Esimerkki, esimerkki, se on jossain vaiheessa testattu eläimillä, mutta en tiedä sitten kumpi tehdään ensin, soluviljelmä vai eläinkokeet, mutta kuitenkin, sitä testataan ennen kuin laitetaan markkinoille niin myöskin eläimiin. Sitten se ( äh olkoot tuo esimerkki sittenkin lääke ) turvalliseksi testattu lääke menee ihmiskokekeisiin. eli annetaan sitä ainetta ihmisille, osalle lumelääkkeitä ja osalle vastaavaa ( toista ) lääkettä. Ja sitten vertaillaan.
Mutta joka tapauksessa jossain vaiheessa ne uudet lääkkeet on testattu eläimillä. Jos nyt olen ihan oikein käsittänyt. Luin jostain lääke lehdestä ja sitten tiede lehdestä. "
eli lainaten omia aikaisempia sanojani. - joku
joku kirjoitti:
kaikki vaahtoajat kaikkoavat kun kerron jotain faktaa? eikö teillä ole enää mitään lisättävää?
- Tiinu
Eeppa kirjoitti:
Mikä tässä kohtaa asettaa ihmisen eläimen yläpuolelle? Miksi lääkkeitä, joita testataan tappaviin tauteihin saa testata eläimillä ja eläimet niihin kuolevat, mutta ihminen ei saisi kuolla? Mikä tekee tässä asiassa ihmisestä paremman ja ihminen saa oikeuden testata lääkkeensä eläimellä? Miksi eläimellä ei ole sama oikeus elää?
Mitä enemmän ihmisiä kuollee sitä parempi. Maapallolla on ihmisten ylikansoituksen vaara jo muutaman kymmenen vuoden päästä. Joitakin nenäsumutteita on kyllä testattu vapaaehtoisilla ihmisillä, mutta ne testattiin kuitenkin sen jälkeen vielä simpansseilla. Tämä on kyllä ihan kohtuutonta. Lisäksi jotkin elintarvikkeet ovat testattu eläimillä, esim. vicks -kurkkupastillit. Itse en ole pitkiin aikoihin käyttänyt mitään lääkkeitä (enkä muitakaan eläinkoemoskaa) enkä antaisi edes hammasta paikata, koska tarvitsisin puudutuksen.
- joku
Tiinu kirjoitti:
Mitä enemmän ihmisiä kuollee sitä parempi. Maapallolla on ihmisten ylikansoituksen vaara jo muutaman kymmenen vuoden päästä. Joitakin nenäsumutteita on kyllä testattu vapaaehtoisilla ihmisillä, mutta ne testattiin kuitenkin sen jälkeen vielä simpansseilla. Tämä on kyllä ihan kohtuutonta. Lisäksi jotkin elintarvikkeet ovat testattu eläimillä, esim. vicks -kurkkupastillit. Itse en ole pitkiin aikoihin käyttänyt mitään lääkkeitä (enkä muitakaan eläinkoemoskaa) enkä antaisi edes hammasta paikata, koska tarvitsisin puudutuksen.
sitten sinusta. Olisitko itse valmis kuolemaan niiden koeeläinten puolesta. Jos et, niin lopeta vauhkoaminen siitä miten maailma ylikansoittuu. Vinkki, äläkä sitten hanki lapsia, tuhoat vain maapalloa.
Mistäköhän tämä nenäsumute juttu on oikein llöytynyt? Ensiksi varmaan kuitenkin on ne eläinkokeet.... - Sari
Tiinu kirjoitti:
Voi reppanaa :) Ei asia ole ihan niin yksioikoinen, että "mitä enemmän kuolee, sitä parempi". Jos ihmisiä kuolee, ei ole ketään tekemässä töitä, hoitamassa luontoa, joten se Mäkkärikin tullaan lakkauttamaan jossain vaiheessa ;-)
Kertoisitko tarkemmin tästä mikä nenäsumute testattiin ensin ihmisillä ja sitten eläimillä :-D Ja kertoisitko missä labrassa ja miten Vicksit testaan eläimillä :-D
Katsotaan sitten kun sulla viisaudenhammas pitää repiä irti että haluatko puudutuksen vai et ;-) Tai jos joudut joskus johonkin leikkaukseen :-D Kyllä oot hemmetin kova jätkä jos sen teet ilman puudutusta :-D - Tiinu
Sari kirjoitti:
Voi reppanaa :) Ei asia ole ihan niin yksioikoinen, että "mitä enemmän kuolee, sitä parempi". Jos ihmisiä kuolee, ei ole ketään tekemässä töitä, hoitamassa luontoa, joten se Mäkkärikin tullaan lakkauttamaan jossain vaiheessa ;-)
Kertoisitko tarkemmin tästä mikä nenäsumute testattiin ensin ihmisillä ja sitten eläimillä :-D Ja kertoisitko missä labrassa ja miten Vicksit testaan eläimillä :-D
Katsotaan sitten kun sulla viisaudenhammas pitää repiä irti että haluatko puudutuksen vai et ;-) Tai jos joudut joskus johonkin leikkaukseen :-D Kyllä oot hemmetin kova jätkä jos sen teet ilman puudutusta :-Dole ihan minun oma asiani, jos haluan mieluummin kärsiä kuin käyttää eläimiä hyväksi? Jos menneisyyttä voisi muuttaa niin en ottaisi mitään rokotuksiakaan. Nyt on veri niillä saastunut. Kaikki selkä ja niska kivut olen kestänyt puhumattakaan polvi ja nilkka kivuista.
- Tiinu
joku kirjoitti:
sitten sinusta. Olisitko itse valmis kuolemaan niiden koeeläinten puolesta. Jos et, niin lopeta vauhkoaminen siitä miten maailma ylikansoittuu. Vinkki, äläkä sitten hanki lapsia, tuhoat vain maapalloa.
Mistäköhän tämä nenäsumute juttu on oikein llöytynyt? Ensiksi varmaan kuitenkin on ne eläinkokeet....Kyllä olisin valmis kuolemaan eläinten puolesta. Enkä ikimaailmassa hankkisi lapsia, koska en halua olla osasyyllinen maapallon tuhoutumiseen. Enkä erityisemmin edes pidä lapsista. Hamsterit ovat minun lapsiani. Nytkin minulla on pari tytärtä ja poikaa.
Se nenäsumute oli kyllä todettu vapaaehtoisilla hyväksi, mutta sitä haluttiin ihan huvin vuoksi vielä "testata" simpansseilla. Sitä pumpattiin suoraan letkulla niiden nenään. Tämä tapahtui laboratoriossa, johon oli laitettu piilokamera. - joku
Tiinu kirjoitti:
ole ihan minun oma asiani, jos haluan mieluummin kärsiä kuin käyttää eläimiä hyväksi? Jos menneisyyttä voisi muuttaa niin en ottaisi mitään rokotuksiakaan. Nyt on veri niillä saastunut. Kaikki selkä ja niska kivut olen kestänyt puhumattakaan polvi ja nilkka kivuista.
Noin sanot? Okei, olisiko parempi, jos olisit vaikkapa kuollut vauvana vaikkapa hinkuyskään, koska et olisi saanut rokotetta? Miten voisit sitten "pelastaa" maailmaa? Valitettavasti sinunkin täytyy tehdä jotain "uhrauksia", että voit suojella luontoa.
Veresi on siis saastunut. Huhhuh. Lähinnä sinä olisit "saastunut" jos sinulla ei olisi niitä rokotteita. - geyshir
Tiinu kirjoitti:
ole ihan minun oma asiani, jos haluan mieluummin kärsiä kuin käyttää eläimiä hyväksi? Jos menneisyyttä voisi muuttaa niin en ottaisi mitään rokotuksiakaan. Nyt on veri niillä saastunut. Kaikki selkä ja niska kivut olen kestänyt puhumattakaan polvi ja nilkka kivuista.
Palvon, eikun jumaloin sinun suurta kärsimystäsi jonka eläimien takia olet joutunut kestämään! Myönnetäänkö sinulle urhoolisuus mitali heti tänään? Noh me kaikkihan olemme kuraverisiä siis kun olemme saaneet rokotteen... älä ole huolissasi etköhän sinä edelleenkin ole minun SUURi sankarini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478