Onko (Yo-kylässä) liikkeellä ahdistelija?

Onko Kokemuksia

Yksi nyt tiistaina 21.5.2013 aikavälillä 16-19 liikkunut polkupyöräilijä, aika hurjan näköinen nuorehko mies.

50

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkuisillointäällä

      joku outo tyyppi

      • sen tiedän mä

        niin oli


    • vittu joovai

      turpa kii

      • tiedätkö jotain

        no mitä


      • ..........
        tiedätkö jotain kirjoitti:

        no mitä

        juokse äkkiä sinne................


    • sdnnznz

      Yo-kylä on ahdistelijoiden ja tirkistelijöiden unelmapaikka. Nuoria naisia, ja miksei miehiä, riittää! Asuin siellä 90-luvun lopulla, hiippareita riitti.

    • kouriva mokka

      Vaikea arvata minkä värisiä nämä ahdistelijat ovat! Viimekesänäkin liikkui turussa se mamu sarja-ahdistelija, hyvä että saatiin pöpi kiinni! Sellaisia nämä tummat ovat, tuskin sopeutuvat koskaan suomeen.

    • Ja hoplaa

      Onko aloittajalla jotain syytä epäillä tuota pyöräilijää ahdistelijaksi? Ulkonäkö vain? Hurjan näköinen nuorehko mies...mun olohuoneessa istuu tämmöinen hurjan näköinen mies. On sillä pyöräkin. Onkohan se nyt sitte se ahdistelija.

    • tyhmä kysymys

      Ei hän ole ahdistelija, ellei ahdistele.

    • luulen vähän näin

      tämä taisi olla ihan nyt tavallinen ohikulkijatapaus

      • Itse Lähiseudulta

        Jos mitään konkreettista ei mitään tehnyt todella, ei se ole rikos, ehkä vaikutti vain kummalta päällisin puolin enemmän kuin todelliset ahdistelijat taas useinkin ovat ihan tavallisia. Kiva olisi kuulla mitä sitten teki ja tarkempia tuntomerkkejä, en ihan ole itse kyllä sieltä päin enkä tuohon aikaan paikalla.


    • Ei rikosta?

      Yo-kylän vilauttelija on tai oli virallinen vitsi reilu 20-vuotta sitten. Poliisi ei puuttunut asiaan mitenkään. Hyväksyi hymyssä suin vitsinä äijän. Näin on pääteltävä, koska tyyppiä ei otettu kiinni. Ei, vaikka varmasti olisi ollut kiinniotettavissa.

      Useana iltana itsekin jotakuta popliinitakkia juoksin karkuun. Kotiovelle seurasi.

      Ei se kai ole laitonta olla käyttämättä alushousuja?

      • Memories memories

        Joo, ysikytluvulla tyyppi kävi runkkaamassa mun ikkunani edessä kun näki että olin syömässä. Toisen kerran ajoi yöaikaan ohi pyörällä ja pysähtyi jonnekin pusikkoon vetämään käteen, kun kohta kävelin siitä ohi. Oi niitä yo-kylän aikoja. Mitähän sillekin ressukalle nykyään kuuluu?


    • En käy kinppuihinne

      Olen käynyt jokirannassa viime aikoina useasti. Mikä minussa pelottaa? Olen tavallinen suomalainen mies. En tosin hirveän "kaunis" - naismaailmasta katsoen - enkä ehken muodin mukaan värikkäsissä housuissa?

    • puskalenkkeilijä

      Hmph. Miksei mun eteen oo ikinä hypännyt mikään vilauttelija, olisi niin mahtavaa päästää oikein räkäinen nauru ja tirskua peelolle pervolle että "Voi sua raukkaa, eihän noin pienellä voi ku pissata!" Siinä saisi oman päivän pelastettua ja pervon päivän pilattua.

    • mitä silloin kävi

      tää on joku ihan toinen juttu

    • rollolololloo

      Astuin bussiin YO-kylässä ja viereeni istui lihava ihminen ja ahdisti minut itsensä ja seinän väliin.

    • näitäsattuuainavaan

      no luultavasti joku ihan eri juttu on kyllä tämäkin

    • runkati rei

      Kyllä poliiseja ainakin 2007 kiinnosti itsensäpaljastajan kiinniotto. Mies runkkasi yliopistonmäen ulkoportailla, soitin poliisit, myöhemmin saivat äijän kiinni ja soitti partiopoliisi vielä ja tarkisti että täsmää vaatetus. Sakot kuulemma sai. Eipä ollut siinäkään pippelissä paljon näyttelemistä, säälittävää.

    • mutta tavallista

      on siellä monena päivänä jotain tyyppiä liikkeellä ollut

    • Narkkarikin vielä?

      Joo se sama outo tyyppi on heitelly YO-kylässä yhen puun täyteen kenkiä!
      Niitä roikkuu joka oksalla siellä K-kaupan takana olevan talon pihalla.

      • diileri....

        Roikkuvat kengät ovat huumediilerin merkki...


    • juhannus on nyt

      jaahas vai sellaista(kin)

    • taas joku käynyt

      monia eri tyyppejä on

    • Kierrä kaukaa

      Yo-kylässä on vaan luteita (ja torakoita uusimman tiedon mukaan).

    • on joo kuulemma

      no niitäkin taas

    • Vatsela

      Itsensäpaljastelijat ei käy päälle.

      Olen itse tavannut herran 20 vuotta sitten Kasarmialueen pusikossa ja siellä se vaan runkkasi. Muutamia vuosia sitten joku runkkari autossaan Aboa Vetus et Novan edustalla.

      Vatselankadun päässä olevaa kävely/pyörätietä kutsuttiin 20 vuotta sitten raiskaajanpoluksi, kun oli sen verran hämärä. Ja raiskaajat oli sataprosenttisesti suoraselkäisiä valkoisia suomalaisia, suorastaan perussuomalaisia (jossa on eniten pikkurikollisia) rehellisia hetero-lihasyöjiä.

      Nykyisin se on valoisampi ja kasarmialue rakennettu, joten ei kai siellä pahemmin ole mitään tapahtunut.

      Hiippareita on kaikkialla keskusta-alueella. Yksikin huumehörhä yritti käydä päälle teatterin edustalla, mutta kiersin kaukaa. Oli muka tupakkaa vailla ja sitten alkoi huuto. Kannattaa katsella eteen ja taakse ja sivuille kun yöllä liikkuu ja välttää kaikki joukkioita ja kännikaloja.

      • Vatsela

        Ja ne oudon näköiset pyöräilijät, vanhemmat ja nuoremmat, on dyykkareita.


    • aina kyllä kaikkia

      ja niitäkin on vain

      • sitä miettinyt vain

        uusiakin tulee


      • kuulemma kai
        sitä miettinyt vain kirjoitti:

        uusiakin tulee

        no nyt ei taas mitään ollutkaan


      • jk¨¨
        kuulemma kai kirjoitti:

        no nyt ei taas mitään ollutkaan

        vain iin


      • ole nyt mitään
        jk¨¨ kirjoitti:

        vain iin

        no ei


      • tuskin sentään
        ole nyt mitään kirjoitti:

        no ei

        vai oliko sittenkin


    • muuten niin nyt vaan

      alkaa viesti jo vanhetakin

      • niin se on vain

        terävä huomio


      • siihen asti nyt niin

        ennen kuin taas joku tulee


      • niin se vaan on

        et naista saa


    • vai niin on se

      jaahas

      • on se niinkin

        ei pilisi toimi


    • turhia on

      just joo

    • no voi jeesus

      Ei se ole ahdistelua jos hurjan näköinen mies liikkuu pyörällä.

      Vai onko? Ahdistuja taitaa määritellä sen mikä ahdistaa. Ahdistaako?

    • eitiedänäistämitään

      vähän ihme hiippareita enemmänkin aina täällä liikkellä on

    • Yyyh!

      En usko, et puhun ap:n kanssa samasta tyypistä, mutta jo usemman vuoden ajan yo-kylässä on liikkunut tirkistelijän vikaa omaava mieshenkilö. Yleensä aloittaa liikehdinnän näihin aikoihin ja lopettaa keväällä, kun illat alkavat olla valoisia. Joka kerta, kun olen kyseisen tyypin nähnyt, hän on ollut pukeutuneena samoihin mustiin vaatteisiin. Iäksi arvioisin reilu 30. Pysähtelee pihojen eteen ja tuijottaa häpeilemättä suoraan sisälle toisinaan useita minuutteja. Yleensä taitaa aloittaa "kierroksen" klo. 22-23 aikoihin. Havaintoja on tehnyt lisäkseni muutkin ihmiset. Joskus olen nähnyt hänen kävelevän ikkunan ohi kymmeniä kertoja muutaman tunnin sisällä, jopa sateella! Todella outoa, mutta kai sitten hupinsa kullakin. :D Tirkistelijöiden paratiisihan yo-kylä on, tys olisi aikoinaan voinut (miksei nytkin) panostaa kunnollisiin sälekaihtimiin.

    • vai tällaista

      just joo

    • Anonyymi

      Rock

    • Anonyymi

      Up.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe