s visa

ehkäjokumuubank

Just tuli hylky 2k luotolliselle s visalle. Vakituinen työ ollut jo pitkään, 29k/v tulot, ei häiriöitä ja ainut velka toiseen pankkiin autosta 5k. Palkka menee toiseen pankkiin ja s ryhmän bonus ostot n 700e/kk. Mikä mättää?

20

5506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgdgfhf

      Liian suuri luottoraja ja/tai liian pieni kuukausimaksu.

      Pistä uusi hakemus minimirajalla ja 100 % maksulla, niin eiköhän se siitä.

      • fdgdgertertedgdg

        Jep. 800e ja 10% lyhennys ja johan meni läpi.


    • ....,,,,

      Mikä luotto sellainen on, jossa maksu h%?

      • asdasdasdasdasdasdsf

        Sekunda pankin visa. Siellä todellakin on lyhennys vaihtoehdoissa 100%.


      • joooooops
        asdasdasdasdasdasdsf kirjoitti:

        Sekunda pankin visa. Siellä todellakin on lyhennys vaihtoehdoissa 100%.

        On mulla Nordean Mastercardissakin 100 % maksuerä. Tai mikä se sanamuoto kyseisessä putiikissa onkaan.

        Tällöin kyseessä ei teknisesti olekaan "luottokortti", vaan "maksuaikakortti", jos välttämättä haluaa viilata pilkkua.


      • 15+8
        joooooops kirjoitti:

        On mulla Nordean Mastercardissakin 100 % maksuerä. Tai mikä se sanamuoto kyseisessä putiikissa onkaan.

        Tällöin kyseessä ei teknisesti olekaan "luottokortti", vaan "maksuaikakortti", jos välttämättä haluaa viilata pilkkua.

        Minulla on kolme luottokorttia. Kaiksta maksan 100 % eräpäivänä.. Luottoa siinäkin on 30-40 päivää. Täytyy olla luotettava, että senkin saa. Varsinainen korollinen luotto ei ole kannattavaa. Korkea korko ja laskutuslisät. Itse tarvitsen korttteja lähinnä nettiostoksiin. Luottokortti on turvallisin niissä paikoissa, mihin ei paypal käy, jos ostoksessa tulee hankaluuksia.

        Pankit ehkä pitävät enemmän sellaisista, joilla luotto on koko ajan tapissa ja korko juoksee jatkuvasti. Eräpäivänä kaiken maksavana en tuota pankeille korkokatetta.


    • jiiveesnellman

      Otapa kuule käyttöösi markkinoiden paras ja maksuton Visa-kortti, sen saa Hyposta

      https://www.hypo.fi/visa.asp?hakemus=jvsnellman

      Kannattaa myös siirtää ostoksiaan ylihintaisesta s-ryhmästä edukkaampiin kauppoihin -- jää samalla rahaa säästöönkin!

    • liian vanha jo

      Minä olen eläkeläinen. On ainakin kolme luottokorttia ja niillä myös luottoa käytössä. Kokeilin tässä tänä keväänä hankkia K-plussan mastercardia netin kautta. Laitoin siihen tietysti kaikki tietoni ja velkani totuuden mukaisesti. Eläke on pieni, mutta yhtään luottohäiriötä ei ole. Tuli aika nopeasti päätös, että luottoa ei voida myöntää. Olen jo 68 vuotias ja ilmeisesti katsovat, että olen liian vanha enkä elinaikanani kerkeä luottoa maksaa. Varmaan se näin on. Vielä 5 vuotta sitten sain lainaa ja luottoa ihan hienosti. Sitä jopa tarjottiin. No nyt ei sitten enää tarjota!

      • paskaa nähnyt

        Oma etu.


    • KorttiKuningas

      S-Pankki on kaiketi selvästi nirsoin Visa myöntäjä. Tyttöystäväni Credit hakemukset on aina hylätty. Hyposta ja Samposta on kuitenkin molemmista kortit irronnut samoilla parametreillä.

    • äspankin asiakas

      Osaako kukaan vastata tähän?

      Hain S-pankista noin 3 viikkoa sitten Visa Credit/Debit-korttia. Mitään ei ole kuulunut eikä korttia näy verkkopankissakaan kortit-osiossa. Verkkopankissa näkyy kuitenkin "Luoton siirto tilille" kohdassa Visa Credit/Debit-kortti, jollaista minulla ei siis koskaan aiemmin ole ollut. Lisäksi Visa C/D-kortti näkyy myös Oma S-kanava sivulla. Onko kortti siis myönnetty ja jos on niin miksi toimitus kestää niin kauan? S-pankin sivuilla lukee, että uusi kortti toimitetaan 2-3 viikon kuluessa hakemuksen jättämisestä, mutta tunnuslukuakaan ei ole vielä tullut.

      • hgdfh

        Toimitus kestää, koska päätöksen teon jälkeen kortista on lähtenyt tilaus jonnekin korttivalmistajalle, jolla on tietty toimitusaika.

        Kortti ja tunnusluku tulevat usein peräkkäisinä päivinä postissa.

        Kun kortti näkyy jo netissä, se tosiaan tarkoittaa sitä että pankin puolesta asia on käsitelty.


    • 7+20

      Näyttää lukemani perusteella, että S-Pankki on alkuaikojen jälkeen kiristänyt Credit-korttien saamisen ehtoja. Ehtojan ei saa mistään tietää. Aivan alussa oli työttömänkin helppo saada Visa Credit/Debit-kortti 3000 eurolle.

      • Pikavippikalifi

        On tainnut tulla uudellekin pankille kokemuksia näistä työttömistä asiakkaista. Kokemus opettaa varomaan.


      • korttituli

        Aika helpolla irtosi kyllä minulle tuo kortti 1000 euron luottorajalla. 19-vuoden ikä, tulot 1500€/kk, määräaikaisessa työsuhteessa ollut vähän päälle vuoden ja asun vuokralla. Näyttää siltä, että S-pankilla kortin myöntämisperusteet vaihtelevat rajusti, kun välillä hyvätuloisenkin on vaikea saada niiden Visakorttia edes pienellä luottorajalla.


    • mitenköhän menee

      Mites kun hankin tuon S Visa Credit/Debitin ja minulla oli ennestään S Visa Debit, niin poistuuko se vanha Visa Debit käytöstä vai voiko sitäkin vielä käyttää?

      • Kari K.

        Voi käyttää, jos se on voimassa.


    • Miettikää nyt vähän

      Ei pankit tee mitään asiakkailla, jotka maksavat luottonsa joka kuukausi täysimääräisenä, varsinkaan S-pankki, joka ei edes pyydä kuukausimaksua kortistaan, jolla voisi tehdä voittoa. Parhaita ovat asiakkaat, joilla on tuloja, mutta vähän (opiskelijat, "working poor"), jotka käyttelevät korttia ahkerasti ja tuottavat pankille korkotuloja, mutta silti maksavat velkansa pidemmän ajan sisällä.

    • Riitta P

      Saahan S-Pankki kaupoilta maksuja, kun ihmiset vinguttavat korttia. Kauppias joutuu maksamaan jokaisesta korttiostoksesta rahoitusyhtiölle, tässä tapauksessa S-Pankille. S-Pankki saa siis tuloa sellaisestakin kortista, joka maksetaan kerran kuussa nollille, kunhan sitä vingutetaan riittävän ahkerasti.

    • Anonyymi

      S-Pankin luottokortti kulut ovat ainakin minulle ylivoimaisesti kalleimmat. Käteisnostokulut ym. Vuosikorkokin liki 14%

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe