Assosiaation tuottaminen on pelkkä rivo, häveliäisyydetön kannibalismin tila.
- Meillä on jo sosiaalityöntekijä, hänen omaisensa, hänen lapsensa.
Jotkut suomalaiset sukunimet ovat yllättävän arvokkaita.
Kertomaan mm. sinulle itsellesi häveliäisyyden siveellisyyden merkityksestä, yksityisyyden voimasta.
Tämä liittyy älyllisyyteen ja siten maaseudun rauha-ryhmän käyttämiseen.
- Se on vähän psykiatrian lausunto, koska psykiatri on keksinyt tämän assosiaatio-frustraation olevan pelkästään kidutusta.
"Maaseudun väestö teetättää mielellään väestönsuojelun, vain itselleen. Se sisältää, jopa lapsilla tehtävää sairasta sadismia, seksityötä."
Myös buddhalaisuuden väestönsuojelu-ohjelma on seksiä, seksi-työtä.
"Tämä on Niuvanniemen vankimielisairaalasta, mikään ei käy toiminnasta."
Assosiaation tuottaminen tai pelkkä kidutuksen tila
Isän serkku: Sinde
1
92
Vastaukset
- Waterproofgirl
Niuvanniemen vankimielisairaalasta? No se selittääkin paljon. Mä jo pelkäsin jotta juokset tuolla vapaana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446