Putoaako rahapuusta lehtiä siksi että se on liian kuiva vai siksi, että sitä on kasteltu liikaa?
Rahapuun lehdet
4
1549
Vastaukset
- rahapuu
ainakin itse huomasin sen että kuin oli aina märkä niin lehdet tippuivat eli olivat irti. antaa kuivua kastelujen välillä reilusti niin paremmin menee.
- selvä
Minulla taas tosinpäin, kun oli kuiva , lehdet tippui.Mutta muistele koska sitä kastelit, siitä tiedät onko kuiva vai märkä.
- rahapuiden omistaja
Rahapuu kannattaa kastella tyyliin sade- ja kuivakausi. Eli viet rahapuun hanan alle, ja kastelet sen ihan läpimäräksi. Mutta kastele seuraavan kerran aik. 2 viikon päästä, talvella voi mennä jopa kuukausi, mullan pitää antaa kuivua täysin, siitä se tykkää.
- MMM
Tässä vinkki jolla olen onnistunut saamaan oman rahapuuni kukoistamaan.
Kokeile lehtiä, kun ne ovat kovan tuntuiset, napakat, kastelua ei tarvita.
Kun lehdet muuttuvat lötköiksi, pehmeän tuntuisiksi niin olen kastellut rahapuun samoin kuin edellä olleet ovat neuvoneet.
Ainakin minun kasvini kukoistaa näillä ohjeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965