Miehellä lapsi toisen kanssa

lflfle

Olen 19v tyttö, mieheni on 20v. Olemme seurustelleet 3,5v. Sain eilen kuulla että miehellä on 3v poika. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Asumme yhdessä ja olemme kihloissa. Oksettaa ja tuntuu pahalta, petetyltä

5

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni asiaan

      No jos mies on ollut kokoajan tietoinen lapsestaan ja silti salannut asian,en pitäisi kaveria kovinkaan luotettavana.Väkisinkin miettisin mitä muutakin hän salaa.Purkaisin kihlauksen ja etsisin luotettavamman miehen muualta.
      Sitten asia on toinen,jos mies on itsekkin saanut vasta tietää lapsensa olemassaolosta.

      • biknuhc

        Tiesi lapsesta mutta ei kertonut minulle. En varmaan olisi koskaan saanut tietää ellei lapsen äiti olisi tullut kertomaan. Ollaan riidelty koko päivä. Kysyin että haluaako hän tulevaisuudessa lapsia mun kanssa niin vastasi että on 4vaihtoehtoa: ei lapsia, abortti, adoptio ja jos ei näistä käy mikään niin hän lähtee. Sanoin että selvä, pakkasin tavarat ja lähdin siskolle. Koittaa soittaa ja lähettää viestejä. Olen niin uupunut etten jaksa edes katsoa niitä


      • pahoittelut
        biknuhc kirjoitti:

        Tiesi lapsesta mutta ei kertonut minulle. En varmaan olisi koskaan saanut tietää ellei lapsen äiti olisi tullut kertomaan. Ollaan riidelty koko päivä. Kysyin että haluaako hän tulevaisuudessa lapsia mun kanssa niin vastasi että on 4vaihtoehtoa: ei lapsia, abortti, adoptio ja jos ei näistä käy mikään niin hän lähtee. Sanoin että selvä, pakkasin tavarat ja lähdin siskolle. Koittaa soittaa ja lähettää viestejä. Olen niin uupunut etten jaksa edes katsoa niitä

        Voi ei. Toivottavasti saatte asiat jotenkin järjestykseen. Jaksamisia.


    • Saman kokenut

      Kuulostaa jees jutulta. Ota muutama siideri ja mene baariin sekä hankkiudu raskaaksi, huomenna kaikki on taas hyvin.

      Tsillaa ja muista, että pojat on poikia.

    • Sofiap.

      Onhan noita miehiä jotka kylvää ympäri maakuntaa. Pysy niistä erossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe