Olen 19v tyttö, mieheni on 20v. Olemme seurustelleet 3,5v. Sain eilen kuulla että miehellä on 3v poika. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Asumme yhdessä ja olemme kihloissa. Oksettaa ja tuntuu pahalta, petetyltä
Miehellä lapsi toisen kanssa
5
258
Vastaukset
- mielipiteeni asiaan
No jos mies on ollut kokoajan tietoinen lapsestaan ja silti salannut asian,en pitäisi kaveria kovinkaan luotettavana.Väkisinkin miettisin mitä muutakin hän salaa.Purkaisin kihlauksen ja etsisin luotettavamman miehen muualta.
Sitten asia on toinen,jos mies on itsekkin saanut vasta tietää lapsensa olemassaolosta.- biknuhc
Tiesi lapsesta mutta ei kertonut minulle. En varmaan olisi koskaan saanut tietää ellei lapsen äiti olisi tullut kertomaan. Ollaan riidelty koko päivä. Kysyin että haluaako hän tulevaisuudessa lapsia mun kanssa niin vastasi että on 4vaihtoehtoa: ei lapsia, abortti, adoptio ja jos ei näistä käy mikään niin hän lähtee. Sanoin että selvä, pakkasin tavarat ja lähdin siskolle. Koittaa soittaa ja lähettää viestejä. Olen niin uupunut etten jaksa edes katsoa niitä
- pahoittelut
biknuhc kirjoitti:
Tiesi lapsesta mutta ei kertonut minulle. En varmaan olisi koskaan saanut tietää ellei lapsen äiti olisi tullut kertomaan. Ollaan riidelty koko päivä. Kysyin että haluaako hän tulevaisuudessa lapsia mun kanssa niin vastasi että on 4vaihtoehtoa: ei lapsia, abortti, adoptio ja jos ei näistä käy mikään niin hän lähtee. Sanoin että selvä, pakkasin tavarat ja lähdin siskolle. Koittaa soittaa ja lähettää viestejä. Olen niin uupunut etten jaksa edes katsoa niitä
Voi ei. Toivottavasti saatte asiat jotenkin järjestykseen. Jaksamisia.
- Saman kokenut
Kuulostaa jees jutulta. Ota muutama siideri ja mene baariin sekä hankkiudu raskaaksi, huomenna kaikki on taas hyvin.
Tsillaa ja muista, että pojat on poikia. - Sofiap.
Onhan noita miehiä jotka kylvää ympäri maakuntaa. Pysy niistä erossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933