Miten voi olla mahdollista, että kun otan ihan vaan kotona, vaikka VAIN six-packin kaljaa, niin aamulla on aivan järkyttävä olo, ja laatta lentää, ja pää särkee aivan älyttömästi, ruokaa ei voi ajatellakaan syövänsä.
Mutta jos olen illalla aloitellut six-packillä, menen baariin jossa juon monen monta tuoppia, ja ehkä jotain väkevääkin, pidän hauskaa, tanssin jne, juon siis niin paljon, että usein muistikin menee.. Niin, aamulla ei tunnu missään, ei siis ole tietoakaan mistään laattafiiliksestä, nukuttaa vaan paljon, mutta ei siis edes pääkipua?! Ja ruoka maittaa heti aamusta, pitkin päivää syön perinteistä krapularuokaa pizzaa, juustoleipiä ja ties mitä. Olen päätellyt että olen aamulla vielä kännissä, eli krapula ei ole vielä tullut, mutta kun se krapula ei tule edes koko päivän aikana.
Joku tässä siis mättää ja pahasti, joten kertokaapa mikä :)
Outo havainto
4
2187
Vastaukset
- tieto
Alkoholi tuntuu sopivan sinulle. Pienet määrät aiheuttavat ns. puutostilan josta mainitsemasi oireet johtuvat. Olet tavallaan lopettanut kesken ja elimistösi on häiriintynyt tästä "rääkkäyksestä". Voinet tulevaisuudessa välttää huonot olot tyystin siirtymällä väkeviin ja lisäämällä määrää.
- valge
Krapulaan saattaa vaikuttaa mitä illalla on tehnyt. Hauska iloinen ilta tuottaa lievemmän krapulan ja yksin juotu jumitusilta tuottaa pahemman olon.
- Hand of Doom
Mullakin on semmonen viinapää että jos juon ankarasti illan aikana ja jos on hauskaa niin ei oo aamulla krapulasta tietoakaan.
- kännikeiju
Olen huomannut saman ilmiön. Nimitänkin sitä kuuden bishen krapulaksi. En ole löytänyt järkevää selitystä tälle, mutta osaan välttää hirmukankkusen juomalla enemmän.(vähemmänhän olisi silkkaa tuhlausta ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354