Ystäväiseni.

nainen_ _

Tietäisitpä miten lämpimästi sinusta ajattelen. Näen, että aiheutan sinussa tunnekuohuja ja haluan sanoa sinulle, että niin sinäkin minulle. En ehkä katso sinua, koska haluan pitää koko tilanteen meidän kahden välisenä, suojella sinua, enkä ilmaista välillämme olevia tunteita muille. Olet nähnyt, että minäkin panikoin seurassasi ja pidä se mielessäsi. En halua sinusta eroon, se sinun olisi pitänyt huomata, vaan päin vastoin.

Ole hyvällä mielellä, sillä pidämme toisistamme ja aika näyttää mitä siitä seuraa.

16

1263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täri täri

      Mistä päättelet, että hän panikoi tms?

    • 2013

      niin aika näyttää, tavataanko tänään ?

    • jytpspåle

      Voi kumpa saisitte asianne selvitetyksi =)
      Pidä mielessä, että hän ei välttämättä tiedä tuota syytä miksi et häntä katso.

      Minä olen jo luovuttanut oman ihastukseni kanssa kun ei enää koskaan katso minua, oma kohteesi saattaa olla tehnyt samoin.
      Ei sitä vain jaksa ikuisuksiin jos ei voi olla varma toisen tunteista.

      Kesä tulee vastaan :)

      • Etkä sitten

        halunnut ottaa selvää hänen tunteistaan?!


      • jytpspåle
        Etkä sitten kirjoitti:

        halunnut ottaa selvää hänen tunteistaan?!

        Halusin... en pystynyt... olen idiootti :)


    • 9+11

      ongelmana on ainoastaan,että sinä olet varattu.

      • jees4

        Ja myös se toinen.


    • vaikka miestä ajattelen

      Olipa rauhoittava ja loppuun ajateltu viesti, tuntui niin hyvältä, kiitos :)

    • järkeä

      voi miten kauniisti kirjoitit, mutta ei ole tarkoitettu minulle. Minä panikoin erään seurassa. viimeksi kohdatessamme vedin pohjat. Tärisin ja sekoilin. Yleensä pystyn hillitsemään, mutta nyt meni ihan penkin alle. Hävettää ja naurattaa nyt. Mutta mulla ei ole mitään menetettävää, sillä meillä ei voi olla koskaan mitään, vain tämä minun tunne, jonka odotan ja vielä kerran odotan haihtuvan. Tapahtuu vain niin hitaasti. Toivon, että te kaksi ihanaa panikoijaa saisitte joskus toisenne!

    • 10plus12

      Kauniisti kirjoitettu. :) ihan kuin oma tilanteeni. Minnepäin menee?

    • aviomies_ _

      Kertokaapa, miten minun kirjoittajan aviomiehenä pitäisi tähän suhtautua?

      • Elastinenn

        Ota iisii, elämä on liian siistii!


    • lähemmäs vielä

      Kerro se minulle, ihqmies,osoita.. Kun katsot minuun ja hymyilet, menen aivan sekaisin. Pientä arjen flirttiä vain? Kunpa haluaisit tutustua muhun lähemmin, niinkuin mä sinuun..

    • unelmoi sä vaan...

      ....ja sitten ap putosi sängystä ja heräsi....

    • kaipaava mies

      Ihan kuin se olisit Sinä nainen, joka sydämeeni ja sieluuni katsot. Jos olisit minun, en koskaan satuttaisi Sinua vaan hellisin kaiket päivät ja yöt!. Mistä tiedän, että kirjoitat juuri minulle, toivon ainakin niin? Nähtiinkö me tällä viikolla?

      • fever

        Nähtiin,mutta kohta emme enää näe. Laita siis textaria tulemaan, jos haluat tavata...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe