Meni ja menee yhdellä sun toisella herne nenään!
HYVÄ ANNA ABREU!
Herneen nenään saa kýseisestä linkistä!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013052217048663_vi.shtml
Anna suuteli Annaa!
10
220
Vastaukset
- surkea ihminen
KYLLÄ TÄMÄ PUSSAILUTOUHU ALKAA JO MENNÄ ÖVERIKSI.PITÄÄKÖ SIIS KAIKKIEN OLLA TAI ESITTÄÄ LESBOJA TAI HOMOJA.MITÄ HIENOA SIINÄ ON JOS ON POIKKEAVA! MINÄ HALUAISIN MENNÄ KOIRANI KANSSA NAIMISIIN JA HALUAN KIRKKOVIHKIÄISET!! MIKSI MAAILMA EI VOI OLLA NORMAALI JA IHMISET KÄYTTÄYTYÄ NORMAALISTI!!PITÄÄKÖ TUON ABREUN LIKANKIN PUSSAILLA NAISIA JA RIEKKUA PUOLIALASTI,ETTÄ SAIS URALLEEN NOSTETTA...SÄÄLITTÄVÄ PIKKULIKKA...KUN EI PÄRJÄÄ LAULAJANA,NIIN PITÄÄ RUVETA LESBOLÄHETTILÄÄKSI!!
- et ole normaali...
Justhan sä kerroit meneväs koirasi kanssa naimisiin, kIrkossa! LOL
- raukkaraukka
mitä sinä rähjäät anna tekee mitä tykkää sill on varaa , sinä olet kateellinen !
- pusutellen
raukkaraukka kirjoitti:
mitä sinä rähjäät anna tekee mitä tykkää sill on varaa , sinä olet kateellinen !
onneks mulla on komea mies ,jota saan suudella jokapäivä ja tunteella.ei tarvitse esittää jotain tekopussailua lehtien palstoilla naisten kanssa,voi Anna ressu,se on niin lapsellinen vielä,ettei itse osaa ajatella mitään ,tekee vaan niin kuin joku käskee.sitä se teettää kun ei menesty laulajana,niin täytyy yrittää kaikenlaista vippaskonstia.voi ressua!
- julkkispelle
pusutellen kirjoitti:
onneks mulla on komea mies ,jota saan suudella jokapäivä ja tunteella.ei tarvitse esittää jotain tekopussailua lehtien palstoilla naisten kanssa,voi Anna ressu,se on niin lapsellinen vielä,ettei itse osaa ajatella mitään ,tekee vaan niin kuin joku käskee.sitä se teettää kun ei menesty laulajana,niin täytyy yrittää kaikenlaista vippaskonstia.voi ressua!
Abreu tekee mitä tahansa pysyäkseen julkisuudessa ja pelastaakseen romahtaneen uransa ja levymyyntinsä. Siksi pussailu, Vain elämää ohjelma ja puolialastomat kuvat facebookissa. Annalla jäi koulu kesken joten hänellä ei ole muuta kuin julkkiksena oleminen.
- paras porukasta
pusutellen kirjoitti:
muista katsoa lokakuussa vain elämää anna on siellä hieno homma hän sopii just tollasiin juttuihin
- voivoivoi.eieiei
paras porukasta kirjoitti:
muista katsoa lokakuussa vain elämää anna on siellä hieno homma hän sopii just tollasiin juttuihin
niinpä jäi tämäkin ohjelma yhdenkauden flopiksi.kuka viitsii katsoa tommosta porukkaa,ei ketään karismaattista,oikeaa laulajaa.viimeksi sentään oli KATRI HELENA JA JARI SILLANPÄÄ KUNNON LAULAJIA,NYT ON PUOLITUNTEMATONTA RUPUSAKKIA kiva ois kyllä nauraa kun Abreun likka vetää jotain Pauli Hanhiniemee( siis kuka tämä edes on). jos viime kaudella porukka itki,niin kyllä nyt nauretaan,ainakin yleisössä! SIIS EIKÖ SUOMESTA TOSIIAAN LÖYDY ENEMPÄÄ LAULAJIA,KUIN SILLANPÄÄ JA KATRIHELENA,KUN TÄYTYY TYYTYÄ TÄMMÖISIIN B-LUOKAN PIKKUJULKKIKSIIN!
- .pussaillaan
ruvetaan vaan kaikki lesboiks ja hinteiks,pannaan koko elämä hösseliks,sillähän tämän maailman ongelmat ratkaistaan...jep,,jepp pussaillaan ja naidaan kaikkien vastaantulijoiden kanssa!
- juuri näin
Kannatetaan! Siten tämäkin ihmiskunta kuolee sukupuuttoon
- 55555555555
Suomi muuttuu homolandiaksi, mahtaa siinä ruotsalaiset olla kateellisia ja katkeria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019