Se oli yksinkertainen ja kivuton toimenpide. Olin nukutuksessa, juttu kesti n. vartin ja vähän kipulääkettä huiviin ja olo oli kuin mitäään ei olisi tapahtunut. Tänään ei ole edes kipuja tms.
Päääsin päivällä pois, n. 3 h toimenpiteen jälkeen.
Jos ratkaisusi on kaavinta, älä pelkää sitä. Voin sanoa että se on yksinkertainen ja simppeli juttu.
Voi kuulostaa ettei asia olisi merkinnyt minulle mitän mutta tiesin ettei muuta vaihtoehtoa ole.
Tsemppia ja jaksamist kaikille saman asian kanssa painiskeleville.
Eilen tehtiin kaavinta...
9
1535
Vastaukset
- teinienkeli
Minulle tehtiin perjantaina. Heräämisen jälkeen oli hieman tokkaurainen olo, mutta se varmasti johtui siitä etten ollut saanut syödä 12 tuntiin. Heti heräämisen jälkeen kuitenkin söin sitten ja n. tunnin päästä pääsin lähtemään taksilla kotiin. Jälkivuoto kestää pari päivää eikä minkäänlaisia kipuja ole. (Itselläni ainakaan)
- mami
mulle tehtiin kolme viikkoo sitte abortti,ja oli myös yllättävän helppo toimenpide. olin kuvitellu et se on jotai todella kauheeta,kun siitä niin paljon pahaa puhutaan. mut loppujen lopuks siinä ei ite tiedä koko tapahtumasta mitää,ja kun herää kaikki on ohi..
ja ihme kyllä,ei ole edes jälkeenpäin tullu mitää morkkiksia..oikeestaa koko raskaus ja abortti unohtu saman tien ku oli nukutuksest heränny.
moni varmaa ajattelis nyt et onpa itsekäs ihminen.. mut lapsia toki rakastan,on jo 2-vuotias poika ennestään,ajoitus oli vaan nyt tän uuden raskauden kohalla väärä..
syksynjatkoja!! =) - anna
joo, 3 kivutonta ja helppoa aborttia takana mut ei mua silti kaduta yhtään. oon vielä nuori ja ei oo miestäkään. viimesin abortti tehtiin kesällä. siis en tajuu miten taas sähelsin niin et pamahdin paksuksi. unohdin kai pillerin tai pari.
eka abortti kyl tehtiin hirmu myöhään kun en kehdannu mennä terkkarille ajoissa ja sit lääkäri ei oikeen tykänny, sanoi et se oli jo vauva... mut eihän se vielä ihminen ollu, kun oli mahassa eikä ois vielä selvinny hengissä jos ois syntynyt.
en tajuu noita abortin vastustajia. ihmisiähän on jo liikaa maapallolla eikä ne vauvat mitään tunne (tai ainakaan tajuu) kun ne abortoidaan.
haluun kyl joskus vielä lapsia, ja monta. kohta on opinnot ohi ja sit meen töihin ja löydän varmaan ihan kivan miehen jonka kanssa vois perustaa perheen. sit on lasten aika. se vaan huolestuttaa et jos en sit saakkaan enää lapsia, et jos kohtu on viottunut tai jotain.
minusta naisella on oikeus päätää omasta kehostaan: jos ei haluu lapsia niin ei niitä tarvi synnyttää! lääkäritki aina sanoo et en tehny mitään väärin (paitsi silloin ekalla kerralla) kun tein abortin. et se on ainoa oikea ratkaisu nuorelle, kun ei oo poikakaveriakaan ja koulut on kesken.- joku vaan
.... vaan jo takana 5 kivutonta ja simppeliä aborttia. Tosin on tullut kyllä sählättyäkin mutta viimein myös löytyi sopivat ehkäisytkin. Tosin sattaa nämä jutut taas abortin vastustajia ketuttaa mutta ei se todellakaan ole niin kauheaa mitä ne siitä antavat ymmärtää. Menisivät siis abortin vastustajat kotiinsa hyssyttelemään muksujaan ja kokoontuisi kerran viikossa parantaakseen omaa elämäänsä ja jättäisi nuo älyttömät kouhotukset.
- Chi
Olen jo vanhempi ihminen ja vähän hämmästyttää että olet jo joutunut tekemään kolme aborttia noin nuorena!
Näkisin että sinulla on kehosi kanssa ongelmia ja varmasti tämä pohjautuu epävarmuuteen. Uskoisin myös ettei sinua tueta kotona millään tasolla ja tunnet itsesi turvattomaksi.
Hyväksyn tietysti abortin, mutta koita nyt hyvä tyttö hoitaa ehkäisysi ettei abortteja enään tule! Kai sinulle on ilmoitettu että jokainen tehty abortti lisää lapsettomuuden riskiä...
Valitettavasti viestistäsi ilmenee että
vaikka olisimmekin fyysisesti kypsiä seksiin, emme aina ole sitä henkisesti.
Chi - Tuleva äippä
Chi kirjoitti:
Olen jo vanhempi ihminen ja vähän hämmästyttää että olet jo joutunut tekemään kolme aborttia noin nuorena!
Näkisin että sinulla on kehosi kanssa ongelmia ja varmasti tämä pohjautuu epävarmuuteen. Uskoisin myös ettei sinua tueta kotona millään tasolla ja tunnet itsesi turvattomaksi.
Hyväksyn tietysti abortin, mutta koita nyt hyvä tyttö hoitaa ehkäisysi ettei abortteja enään tule! Kai sinulle on ilmoitettu että jokainen tehty abortti lisää lapsettomuuden riskiä...
Valitettavasti viestistäsi ilmenee että
vaikka olisimmekin fyysisesti kypsiä seksiin, emme aina ole sitä henkisesti.
ChiMiettikää tulevaisuuttanne. On mahdollista, ettette sitten joskus lasta toivoessanne pysty saamaan pienokaista tai sitten sikiö ei yksinkertaisesti pysy kohussanne. Silloin harmittaa sekoilut!
- "anna"
eihän kukaan luullut, että kirjoitukseni olisi totta?
jos joku on noin ääliö kuin "anna", niin ampukoot itsensä.
abortti on murha. aina. - Chi
"anna" kirjoitti:
eihän kukaan luullut, että kirjoitukseni olisi totta?
jos joku on noin ääliö kuin "anna", niin ampukoot itsensä.
abortti on murha. aina.Hyvä Anna,
sulla varmaan riittää aikaa netissä leikinlaskuun.
Tämä keskustelupalsta on muutenkin ala arvoisen huono...
Uskon kuitenkin että tällaisia kolmen abortin "ehkäisymalleja" on oikeasti olemassa.
Varmaankin joka sairaanhoitaja tai lääkäri voisi valottaa hieman tilannetta. - tiinas
hyvä ihminen ehkäisyä mielummin.
Mulle kävi niin, että sitten kun halusin sen lapsen ,tuli ensin keskenmeno 8.viikolla ja sitten
synnytin kuolleen lapsen 36.raskausviikolla.Kesti sen jälkeen 3,5v tulla raskaaksi.
Eivät johtuneet abortista, mutta arvot muuttuivat.
Nyt onnellisesti kahden lapsen äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564486Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854177- 703638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963560Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102587- 352418
- 372312
- 242299
- 382289
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232164