mitä teen

rkfkfkf

Mitä teen ku oon ihastunu lestadiolaisee ja haluisin olla sen kanssa koko loppu elämä mut pelkään et mulle nauretaan sen jutun takia vaik mun mielestä lestadiolaisuudessa ei ole mitään noloa??

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä siinä on valinnan paikka. Haluatko olla ihmisten mielipiteiden varassa elämäsi vai seuraatko sydämesi ääntä. Rakkaus ja nauretuksi tulemisen pelko ovat vastakkaisia suureita ja suurempi niistä voittaa. Kun olet tehnyt päätöksesi, älä sitten enää katso taaksesi.

• Tiedän miltä tuntuu

Tiedäthän että lestadiolaisuuden tavat saattavat poiketa huomattavasti siitä mihin itse olet luultavasti tottunut. Jos todella haluat olla hänen kanssaan loppu elämän sinun täytyy ymmärtää hänen lähtökohtansa ja olla ymmärtäväinen. Toki samaa vaaditaan myös häneltä sinua kohtaan. Juurienne punominen yhteen ja uuden yhteisen puun kasvattaminen niistä ei tule olemaan helppoa, mutta jos löydätte yhteisen sävelen se ei ole mahdotonta. Muiden mielipiteitä ei kannata liikaa miettiä; jossakin vaiheessa on kuitenkin opittava ajattelemaan itsenäisesti.

• fkfdj

Aivan. Ollaan siis molemmat vasta 15 vuotiaita ja kuten tiedät se on kaikista pahin ikä tälläisille asioille.hän siis itse ei haluaisi olla lestadiolainen mutta ei voi erotakkaan ennen kuin täyttää 18 vuotta

• Tiedän miltä tuntuu
        fkfdj kirjoitti:

Aivan. Ollaan siis molemmat vasta 15 vuotiaita ja kuten tiedät se on kaikista pahin ikä tälläisille asioille.hän siis itse ei haluaisi olla lestadiolainen mutta ei voi erotakkaan ennen kuin täyttää 18 vuotta

Itse olen lestadiolainen miehenalku. Nyt 21 vuotias. Seurustelin sinun iässäsi ei-lestadiolaisen tytön kanssa. Meistä ei tullut loppuelämän paria mutta ihanaa aikaa se oli. Nauttikaa hetkestä ja eläkää nuoruuttanne ja kokekaa niitä uusia asioita mitä se tuo tullessaan. Yhteinen tulevaisuus tulee jos on tullakseen. Tietysti voitte siihen itse vaikuttaa.

• fgfffggffkfk
        Tiedän miltä tuntuu kirjoitti:

Itse olen lestadiolainen miehenalku. Nyt 21 vuotias. Seurustelin sinun iässäsi ei-lestadiolaisen tytön kanssa. Meistä ei tullut loppuelämän paria mutta ihanaa aikaa se oli. Nauttikaa hetkestä ja eläkää nuoruuttanne ja kokekaa niitä uusia asioita mitä se tuo tullessaan. Yhteinen tulevaisuus tulee jos on tullakseen. Tietysti voitte siihen itse vaikuttaa.

Ongelma on myös etten vielä tiedä onko hän minusta kiinnostunut mutta luulen että on . Ehkä seuraan sydämmen ääntä ja otan askeleen eteenpäin enkä piitta nauravatko kaverit minulle enhän minä tunteilleni mitään mahda

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1574
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1559
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1199
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      123
      1101
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      787
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      405
      608
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe