Hei vaan,olen taas tuiterissa.Olen viime perjantain ompeluseuran jälkeen ottanut naukkua aina vaan yksi kierros lisää-juomiseni alkoi kun silloinen lapsenlapseni vammautui ollessaan taapero.Taantui keharin tasolle.On lääkärien mukaan n.10v pojan tasolla.Kukaan ei ottanut vammaa näin vakavasti ja alkoholisoidun salakavalasti.Ikää minulla on pian 70 vuotta.Toinen suru on se ettei toinen lapseni saa lapsia ollenkaan.On vanhapiika.Kommentoikaa ja auttakaa!
Kehitysvammaisen isoäidin väsymys ja alkoholismi.
8
269
Vastaukset
- lfkoe
Seison usein saunan suihkussa ja itken koska siellä kukaan ei kuule minua.Olen levoton.Miehelläni on todettu sairauksia.En millään jaksaisi enää hoitaa ketään.Olen väsynyt.Auttakaa.
- paula?
Etkö voi hakea apua AA-sta? Eikö kukaan ompeluseurasta tiedosta sun sairautta..naapurit vähintään huomaa jos menet jalat koukkua autosta kotiin sisään ja vaikutat epävarmalta.Poliisi voi puhalluttaa lopulta.
- mopfbn
Seisoo verhon takana keittiössä.Mä poltan nyt tupakan ja hieron pillua.T:aktia
- mirtjrei
Pyydä siltä naapurin vanhalta prostituoidulta papalta seksiä..mikä lie Jokke oli.
- migfrej
Joo.mun serkkuni on samalainen juoppo kun minä.T:isoäiti
- mojrowp
Pistä kuule viinapullo siis tyhjä sellainen täyteen vettä,kunhan kaadat ensin viinat lavuaarista alas.Kaikki viinapullot tyhjiksi ja vettä tilalle.Aina kun tekee mieli ryyppyä,otatkin huikan vettä.
- Lauantaipullo
Onneksi olkoon. Kehitysvammainen on aika hyvin menestynyt elämässä, kun on jo isoäiti.
Ymmärtäähän sen, että väsymnys ja aökoholismi yllättävät, kun lähtökohdat ovat olleet huonot ja työtä perheen parissa on kuitenkin riittänyt eläkeikään asti. Kehitysvammaiselle varmaan paljon raskaampaa kuin muille.
Raskas työ vaatii raskaat huivit. - mofgjdrpok
Juu lässyn lässyn.Otetaan naukut taas.t.kaarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490