miten on mahdollista että jokereilla menee niin huonosti vaikka niillä on huippu pelaajia ps.jokerit tippuu mestikseen ensi kaudella
jokerit on pas*a joukkue
8
102
Vastaukset
- stadilaine
mä olen aivan samaa mielt vaik asun stadis,enkä ole hifk fani vaan tappara fani,TAPPARA on paras,jokerit on sm-liigan huonoin joukkue yli voimasesti,miksi ne ottaa niit huippu pelaajii vaik ne ei osaa edes pelata jää kiekkoa,ps sana jokerit tarkoitaa Joukko Kaukaloon Eksyneitä Runkkareita Ilman Taitoa.siin teille muille stadilaisille vähän faktaa.
- tiifisfkppdsåfds
miks ne muuten voitti runkosarjan,
- Seer52
Mistä näitä sopuileita oikein sikisee?
Jokerit oli moraalinen mestari.
Vain yksi jengi stadista.....- taidot ei riitä
Mikä ihmeen moraalinen?
Minusta totaalinen luuseri! - Beer67
...ja Semirillä on korkea moraali (kuten Valtosella ja Rudillakin).
- fdytedfkgh
sana Tappara tarkoittaa Tampereen Ainaiset Paskan Puhujat Antavat Rikkaille Anaalia.
- anti jokerit
sana jokerit tarkoittaa joukko onnettomia kaukaloon eksyneitä runkkareita ilman taitoa
- jooh2
Kovin on kypsää keskustelua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913