miten on mahdollista että jokereilla menee niin huonosti vaikka niillä on huippu pelaajia ps.jokerit tippuu mestikseen ensi kaudella
jokerit on pas*a joukkue
8
86
Vastaukset
- stadilaine
mä olen aivan samaa mielt vaik asun stadis,enkä ole hifk fani vaan tappara fani,TAPPARA on paras,jokerit on sm-liigan huonoin joukkue yli voimasesti,miksi ne ottaa niit huippu pelaajii vaik ne ei osaa edes pelata jää kiekkoa,ps sana jokerit tarkoitaa Joukko Kaukaloon Eksyneitä Runkkareita Ilman Taitoa.siin teille muille stadilaisille vähän faktaa.
- tiifisfkppdsåfds
miks ne muuten voitti runkosarjan,
- Seer52
Mistä näitä sopuileita oikein sikisee?
Jokerit oli moraalinen mestari.
Vain yksi jengi stadista.....- taidot ei riitä
Mikä ihmeen moraalinen?
Minusta totaalinen luuseri! - Beer67
...ja Semirillä on korkea moraali (kuten Valtosella ja Rudillakin).
- fdytedfkgh
sana Tappara tarkoittaa Tampereen Ainaiset Paskan Puhujat Antavat Rikkaille Anaalia.
- anti jokerit
sana jokerit tarkoittaa joukko onnettomia kaukaloon eksyneitä runkkareita ilman taitoa
- jooh2
Kovin on kypsää keskustelua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623