Tulipa sitten suojautettua otsikossa mainittu kärry. Finikorin täyskäsittely maksoi 480 euroa. Uskaltaisinpa väitää, että rengasmelu väheni hieman; myöskään manuaali-ilmastoinnin rohina ei enää kuulu. Voisiko konepellin suojaus vaikuttaa niin paljon? Auto käsiteltiin Hyvinkäällä
Autosuojaamo S. Talvitie Oy Kehäkuja 10, 019 - 433 242.
9-3 -00 ruostesuojattu
4
661
Vastaukset
- tbo
Mulla makso jotain 500 tai vähän yli tectyl-käsittely. dieselissä muuten ilmeisesti käytetään hivenen paksumpaa eristettä konepellissä, miksei siis massauskin voisi vaimentaa ääntä.
- alennusta?
MAINOS MAINOS Saitko paljonkin alennusta, kun suojasit omassa firmassa? Ja osoitehan oli Autosuojaamo S. Talvitie Oy Kehäkuja 10, 019 - 433 242, jos joltain meni ohi. MAINOS MAINOS
- Masa
Aina joku kuitenkin kysyy mitä maksoi ja missä teetit. Ajattelin lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja kertoa oleelliset faktat samassa viestissä. Ja mikäli asut ko. puljun lähistöllä olen varma, että saat kehuvia kommentteja kavereiltasi (reeäksää ei varmaan enää tosin kannata suojauttaa; oli ihan pakko lisätä ;) ). Viestissäni ei toisaalta mielestäni erityisesti kehuttu ko. paikan erinomaisuutta; omat ja kavereiden kokemukset nyt vaan ovat hyviä.
- OmaSaab93
Oma saabini on 03 vuosimallia ja ajettuna nyt yli 40 tkm. Joko pitäisi talven suoloille suojata tämäkin, vaiko onko siinä joku takuu juttu kesken?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311335Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1103036Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1252391Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143745- 53699