Hyvä konsertti

mukana ollut

Kiitos Tarja ja Mike Terrano upeasta konsertista Helsingin Musiikkitalossa!

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • darcy1

Juuri näin. Parasta Turusessa on, että hän pystyy vetämään live-esiintymiset varmasti hyvin. Kun hänen äänestä pitää, ei konserteissa tule pettymään. Lisäksi kun hän esiintyy noin 1 krt/vuosi Suomessa, niin aina hän tuntuu kehittyneen edellisestä kerrasta.

Kysymys mukana olleelle: Tiedätkö miksi Tarjan vitallisen kotisivun tarjaturunen.com:n fanit-sivujen keskustelu-foorumi ei aukea millään? Sivu ei ole auennut enää noin pariin kuukauteen. Avautuuko sinulla?

• poet fille

Empä tiedä, miten ko. sivut avautuu. Mutta Tarja oli ihana. Täynnä tunnetta, eikä glamourissakaan ollut moittimista. Kylmät väreet meni selkä'piitä pitkin. Ihanaa

• 13+17

Oli kyllä mahtava konsertti. Rupesin itkemään Swanheartin kohdalla, kun Tarja lauloi sen niin kauniisti. Klassista, rockia, omaa tuotantoa, nightwishiä... täydellinen setlist. Eikä Terranakaan huono ollut :D

darcy1: en oo koittanut

• jokunen4

Voi kunpa Tarja konsertoisi Suomessa ilman Terranaa ja joululauluja. Boksereissa riehuva rumpali on surkea yritys olla enemmän metallia, en tajua miksi Tarja ei luota omaan vetovoimansa vieläkään. Olisin mennyt Musiikkitalon keikalle kuuntelemaan Tarjaa, mutta rumpumörssäri siinä salissa.. no thanks sano korvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe