Olemme noin 6-henkilön tiimi 4 poikaa ja 2 tyttöä. Teemme sketsejä youtubeen. (aiemmin pelivideoita, siirrymme komediaan ja sketseihin nyt)
Tarvitsemme tulevaan sketsiimme noin 10-15 lisänäyttelijää, muutamia lauseita repliikkeinä auki. n 15- 27v poikia ja tyttöjä. Etsimmä myös käsikirjoittajia huumorintajulla varustettuna.
Parhaimmat näyttelijät saavat jatkossa esiintyä myös videoissamme!
Tilaajia kanavallamme on 11000 olemme youtube partnereita joten saamme mainostuloja joilla rahoitetaan projekteja ja myöhemmin näyttelijöitä.
Jos etsit mukavaa kesätekemistä ja olet mielestäsi lahjakas tai uniikki, kerro hieman itsestäsi, ja laita muutama kuva itsestäsi.
[email protected]
Huom laita myös puhelinnumerosi jotta saamme yheyttä sinuun jos valitsemme sinut
ps. Kuvauspaikka on helsinki/ espoon alueella, katselemme myös vuokrattavaa tilaa tällähetkellä studioksi jatkoa varten.
Etsitään näyttelijöitä Sketseihin youtube sarjaan, 11000 tilaaja
5
256
Vastaukset
- pursuitofhappiness93
Tähän voisi lisätä vielä, etsimme taitavia , ukulele, piano ja kitara soittajia.
Myös FL studio taiturille olisi käyttöä! - hehpoika2
Onko projektin tytöt jo varattuja? Jos ovat sinkkuja, voisin tulla mukaan iskemään ne. :D
- Evenstar Studios
Hei! Haluaisin todellakin nähdä kanavanne! Antakaa linkki.
Me myös olemme Elokuvantekijöitä youtubessa! =D http://www.youtube.com/user/EvenStarStudios - Limppu2
Moi,
Olen 17v tyttö Helsingin keskustasta ja etin kovasti kesäduunia ja samalla jotain hauskaa teatteriproduktiota. Olen harrastanut draamaa jo 4 vuotta, laulan ja soitan kitaraa. Jos kuulostaa siltä että musta olis apua teijän leffatuotannossa, laita meiliä.
[email protected] - 231231ee
Tarvetta on vieläkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233183
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1962884Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711891Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581524- 1111295
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481191Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461047- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33950- 43824