Palstaa on kiva hämmennellä

hämmentelijä

Tällä palstalla on kiva käydä hämmentämässä, se on hyvää viihdettä. Kahden eri osapuolen manipuloiminen ja ärsyttäminen on täällä paljon helpompaa kuin muilla palstoilla. Palstan keskustelijat kun ovat keskimääräistä pöhkömpiä henkilöitä, heitä on helppo vedättää.

Pitäkäähän keskustelua yllä!

25

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen viihteilijä

      Samaan olen itsekin syyllistynyt.

      • tipster

      • Paljon onnea! <3

        Minusta taas "Hämmentelijä" näyttää siltä että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa yliarvioiden radikaalisti omat hämmennyksesi joiden merkitys tosielämässä jää suunnilleen yhtä merkittäväksi kuin yksin peiton alle laskettu tuhnupieru mutta on toki hienoa että edes sinä itse koet tehneesi tässä elämässä jotakin todella merkittävää!


      • asdasgfh
        Paljon onnea! <3 kirjoitti:

        Minusta taas "Hämmentelijä" näyttää siltä että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa yliarvioiden radikaalisti omat hämmennyksesi joiden merkitys tosielämässä jää suunnilleen yhtä merkittäväksi kuin yksin peiton alle laskettu tuhnupieru mutta on toki hienoa että edes sinä itse koet tehneesi tässä elämässä jotakin todella merkittävää!

        Kuulehan Hämmentelijä, ei täällä kukaan mene tuohon retkuun. Vanha vitsi tuo itsensä ja omien kirjoitustensa mollaaminen eri nimimerkillä.

        Vedä viddu päähäsi ja pekene vuorille!


    • Hahahahah.

      Kuulutko niihin jotka ei usko että edes kuussa olisi käyty?

      • Matemaatikko Frank

        Ulkomuistista vahvimmat kuuhoaxin perustelut nopeasti:

        - Tekniikka ei toiminut harjoituksissakaan kuten ei laskeutujakaan mutta silti lähdettiin.

        - Ylin turvatarkastaja sanoi vähän ennen ensimmäistä kuulentoa: "Koko projekti on katastrofi ja tätä menoa ihminen ei tule koskaan pääsemään kuuhun" Kyseinen turvatarkastaja teki "Itsemurhan" viikko raporttinsa jälkeen. Raportti joka katosi.

        - Astronauttien käytös ennen ja kuulentojen jälkeen (katosivat julkisuudesta)

        - NASA on myöntänyt osan kuukuvista olevan hoaxeja mutta sillä perusteella että ne olivat suunniteltu sitä varten että jos Apollo 11 olisi epäonnistunut. Miksi silti ne hoaxit julkaistiin? Muun muassa "loittoneva maa" -kuva jossa pilvet ja maa on edelleen samassa asennossa mutta "kauempana"

        - Kuuvideo astronauteista kahdella eri lennolla jossa astronautit juoksevat ilmiselvästi samaa rinnettä (samat muodot ja kivet ja kuvauskulma) alas mutta selityksen mukaan paikat ovat satojen kilometrien päässä toisistaan.

        - Hasselblad kamera ei voinut toimia säteilyssä ja satojen asteiden lämmönvaihtelussa tavallisella Kodakin filmirullalla ja ilman lämpösuojausta.
        Lukuisat asiantuntijat samaa mieltä.

        - Kaikki lennot onnistui ilman miestappioita ja vain Apollo 13 ei päässyt kuuhun.
        Outoa matemaattisessa mielessä.

        - Kuuauton jälkien puuttuminen muutamassa kuvassa

        - Oudot kuvauskulmat kun otetaan huomioon että Hasselbladit oli rinnan korkeudella

        - Jenkit kielsi vuosi sitten että laskeutumisalueita ei saa lähestyä seuraavat kuuhun tähyävät maat kuten Kiina esimerkiksi. Alueet on julistettu USAn pyhiksi alueiksi.

        - Kuuhun suunnitellaan yhä miehittämättömiä näytelentoja mutta miksi ihmeessä jos sieltä on tuotu jo vaikka kuinka paljon tavaraa ja tehty tutkimuksia?

        - Wernher Von Braun kävi antarktiksella monia reissuja noina aikoina tuoden sieltä kuukiviä (meteoreja kuusta) ja tämä on myös totaalinen fakta. Hän jakoi niitä jopa ystävilleen. Miksi jos kuuhun itseensä oltiin menossa?

        Tuossa mitä nyt nopeasti tuli mieleen ja kaikki on faktaa. Vastaväitteitä otetaan vastaan mutta perusteltuja sellaisia vain.


      • Hahahahahah
        Matemaatikko Frank kirjoitti:

        Ulkomuistista vahvimmat kuuhoaxin perustelut nopeasti:

        - Tekniikka ei toiminut harjoituksissakaan kuten ei laskeutujakaan mutta silti lähdettiin.

        - Ylin turvatarkastaja sanoi vähän ennen ensimmäistä kuulentoa: "Koko projekti on katastrofi ja tätä menoa ihminen ei tule koskaan pääsemään kuuhun" Kyseinen turvatarkastaja teki "Itsemurhan" viikko raporttinsa jälkeen. Raportti joka katosi.

        - Astronauttien käytös ennen ja kuulentojen jälkeen (katosivat julkisuudesta)

        - NASA on myöntänyt osan kuukuvista olevan hoaxeja mutta sillä perusteella että ne olivat suunniteltu sitä varten että jos Apollo 11 olisi epäonnistunut. Miksi silti ne hoaxit julkaistiin? Muun muassa "loittoneva maa" -kuva jossa pilvet ja maa on edelleen samassa asennossa mutta "kauempana"

        - Kuuvideo astronauteista kahdella eri lennolla jossa astronautit juoksevat ilmiselvästi samaa rinnettä (samat muodot ja kivet ja kuvauskulma) alas mutta selityksen mukaan paikat ovat satojen kilometrien päässä toisistaan.

        - Hasselblad kamera ei voinut toimia säteilyssä ja satojen asteiden lämmönvaihtelussa tavallisella Kodakin filmirullalla ja ilman lämpösuojausta.
        Lukuisat asiantuntijat samaa mieltä.

        - Kaikki lennot onnistui ilman miestappioita ja vain Apollo 13 ei päässyt kuuhun.
        Outoa matemaattisessa mielessä.

        - Kuuauton jälkien puuttuminen muutamassa kuvassa

        - Oudot kuvauskulmat kun otetaan huomioon että Hasselbladit oli rinnan korkeudella

        - Jenkit kielsi vuosi sitten että laskeutumisalueita ei saa lähestyä seuraavat kuuhun tähyävät maat kuten Kiina esimerkiksi. Alueet on julistettu USAn pyhiksi alueiksi.

        - Kuuhun suunnitellaan yhä miehittämättömiä näytelentoja mutta miksi ihmeessä jos sieltä on tuotu jo vaikka kuinka paljon tavaraa ja tehty tutkimuksia?

        - Wernher Von Braun kävi antarktiksella monia reissuja noina aikoina tuoden sieltä kuukiviä (meteoreja kuusta) ja tämä on myös totaalinen fakta. Hän jakoi niitä jopa ystävilleen. Miksi jos kuuhun itseensä oltiin menossa?

        Tuossa mitä nyt nopeasti tuli mieleen ja kaikki on faktaa. Vastaväitteitä otetaan vastaan mutta perusteltuja sellaisia vain.

        Eli et usko, ohhoh.
        Onneksi olkoon.


      • Hahahahahha
        Matemaatikko Frank kirjoitti:

        Ulkomuistista vahvimmat kuuhoaxin perustelut nopeasti:

        - Tekniikka ei toiminut harjoituksissakaan kuten ei laskeutujakaan mutta silti lähdettiin.

        - Ylin turvatarkastaja sanoi vähän ennen ensimmäistä kuulentoa: "Koko projekti on katastrofi ja tätä menoa ihminen ei tule koskaan pääsemään kuuhun" Kyseinen turvatarkastaja teki "Itsemurhan" viikko raporttinsa jälkeen. Raportti joka katosi.

        - Astronauttien käytös ennen ja kuulentojen jälkeen (katosivat julkisuudesta)

        - NASA on myöntänyt osan kuukuvista olevan hoaxeja mutta sillä perusteella että ne olivat suunniteltu sitä varten että jos Apollo 11 olisi epäonnistunut. Miksi silti ne hoaxit julkaistiin? Muun muassa "loittoneva maa" -kuva jossa pilvet ja maa on edelleen samassa asennossa mutta "kauempana"

        - Kuuvideo astronauteista kahdella eri lennolla jossa astronautit juoksevat ilmiselvästi samaa rinnettä (samat muodot ja kivet ja kuvauskulma) alas mutta selityksen mukaan paikat ovat satojen kilometrien päässä toisistaan.

        - Hasselblad kamera ei voinut toimia säteilyssä ja satojen asteiden lämmönvaihtelussa tavallisella Kodakin filmirullalla ja ilman lämpösuojausta.
        Lukuisat asiantuntijat samaa mieltä.

        - Kaikki lennot onnistui ilman miestappioita ja vain Apollo 13 ei päässyt kuuhun.
        Outoa matemaattisessa mielessä.

        - Kuuauton jälkien puuttuminen muutamassa kuvassa

        - Oudot kuvauskulmat kun otetaan huomioon että Hasselbladit oli rinnan korkeudella

        - Jenkit kielsi vuosi sitten että laskeutumisalueita ei saa lähestyä seuraavat kuuhun tähyävät maat kuten Kiina esimerkiksi. Alueet on julistettu USAn pyhiksi alueiksi.

        - Kuuhun suunnitellaan yhä miehittämättömiä näytelentoja mutta miksi ihmeessä jos sieltä on tuotu jo vaikka kuinka paljon tavaraa ja tehty tutkimuksia?

        - Wernher Von Braun kävi antarktiksella monia reissuja noina aikoina tuoden sieltä kuukiviä (meteoreja kuusta) ja tämä on myös totaalinen fakta. Hän jakoi niitä jopa ystävilleen. Miksi jos kuuhun itseensä oltiin menossa?

        Tuossa mitä nyt nopeasti tuli mieleen ja kaikki on faktaa. Vastaväitteitä otetaan vastaan mutta perusteltuja sellaisia vain.

        Et perustellut muuten sitä peiliä vielä, miten se peili on aseteltu kuuhun?
        myös miten olemme onnistuneet lähettämään ehyen robotin marssin pinnalle ja miten myös galaxin reunalle?


      • Valaisisitko?
        Hahahahahha kirjoitti:

        Et perustellut muuten sitä peiliä vielä, miten se peili on aseteltu kuuhun?
        myös miten olemme onnistuneet lähettämään ehyen robotin marssin pinnalle ja miten myös galaxin reunalle?

        ...joko tuo on noloa "vitsailuasi" tai tietämättömyttäsi mutta mikä tuo "galaxin reunamilla" oleva robotti on?

        Galaxi sitäpaitsi kirjoitetaan galaksi. Aurinkokunnan laitamilla kulkeva Voyager on toki olemassa mutta sinun käsitteesi ja termisi ovat ihmiskunnalle tuntemattomia.


      • skeptikko
        Hahahahahha kirjoitti:

        Et perustellut muuten sitä peiliä vielä, miten se peili on aseteltu kuuhun?
        myös miten olemme onnistuneet lähettämään ehyen robotin marssin pinnalle ja miten myös galaxin reunalle?

        Galaksin reunalle??? Vitsi?


      • Hahahahahah
        Valaisisitko? kirjoitti:

        ...joko tuo on noloa "vitsailuasi" tai tietämättömyttäsi mutta mikä tuo "galaxin reunamilla" oleva robotti on?

        Galaxi sitäpaitsi kirjoitetaan galaksi. Aurinkokunnan laitamilla kulkeva Voyager on toki olemassa mutta sinun käsitteesi ja termisi ovat ihmiskunnalle tuntemattomia.

        Joku luotain, kaukoputki.


      • Hahahahahah
        Valaisisitko? kirjoitti:

        ...joko tuo on noloa "vitsailuasi" tai tietämättömyttäsi mutta mikä tuo "galaxin reunamilla" oleva robotti on?

        Galaxi sitäpaitsi kirjoitetaan galaksi. Aurinkokunnan laitamilla kulkeva Voyager on toki olemassa mutta sinun käsitteesi ja termisi ovat ihmiskunnalle tuntemattomia.

        Ja juuri tuosta Voyagerista puhuin.
        Marsissa on robotti.

        Mutta kerro nyt miten se peili sinne kuuhun vietiin?


      • se parhaiten nauraa
        Hahahahahah kirjoitti:

        Ja juuri tuosta Voyagerista puhuin.
        Marsissa on robotti.

        Mutta kerro nyt miten se peili sinne kuuhun vietiin?

        Tarkoitatko tietoniekka juuri sitä Voyageria joka kuvauksesi mukaan on "lähetetty galaxin reunalle" mutta tarkoititkin aurinkokuntaa?
        Mars robotistakaan ei ole täyttä varmuutta mutta pitäisin sitä todennäköisenä.

        Miehitetyt jutut on asia aivan erikseen ja kotiinpaluu on vielä suurempi asia erikseen.

        Ei se Mars- mönkijäkään sieltä takaisin tule.

        Peili tai peilit on viety avaruusluotaimella kuuhun jo aiemmin.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Surveyor_1


      • Hahahahaha
        se parhaiten nauraa kirjoitti:

        Tarkoitatko tietoniekka juuri sitä Voyageria joka kuvauksesi mukaan on "lähetetty galaxin reunalle" mutta tarkoititkin aurinkokuntaa?
        Mars robotistakaan ei ole täyttä varmuutta mutta pitäisin sitä todennäköisenä.

        Miehitetyt jutut on asia aivan erikseen ja kotiinpaluu on vielä suurempi asia erikseen.

        Ei se Mars- mönkijäkään sieltä takaisin tule.

        Peili tai peilit on viety avaruusluotaimella kuuhun jo aiemmin.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Surveyor_1

        Tarkoitan sitä, sinä pikku tietoniekkaseni.


    • toinen hämmentäjä

      Mä kävin just hämmentämässä aloittajan mutsia. Rumahan se on kuin perskele mutta tanakasti otti kypärään aseman vessassa femmalla.

      • jonne_98

        ,,,mä kävin kans mut se oli nii ruma ettei seisonu. annoin egen säälistä.


      • hämmentäjän äippä

        Juu ihan se meni silleen, paitsi että sun pikkukikkeli sai vähän "vaihtorahaa" luonnollisessa muodossa. Huomaat kyllä noin viikon kulutua.


      • nej nej.
        hämmentäjän äippä kirjoitti:

        Juu ihan se meni silleen, paitsi että sun pikkukikkeli sai vähän "vaihtorahaa" luonnollisessa muodossa. Huomaat kyllä noin viikon kulutua.

        Sekoitit mut johonkin toiseen sillä meikäläisen kalusta on saaneet alkunsa tarinat hirviöstä kun uin selkää loch nessin järvellä aikoinaan.
        Sun mutsis on niin lihava että sitä pyydettiin elokuvaan näyttelemään Tyrvään kirkkoa.


    • hohhoijakkaaaaaaaaaa

      Hämmentävää...

    • Espan asukki

      Vain H:gin Espan mielenhallintalamppujen signaalit voivat tuoda selvyyttä ufokeskusteluun.
      Vai uskaltaako joku olla eri mieltä ?

      • tipster

      • Nähdään!
        tipster kirjoitti:

        Tule espan asukki kanssani tänne vedättämään linux-nörttejä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11474118

        Moips! Tule stadiin kolera-altaan tuntumaan klo 20 tänään niin jutskataan yhdessä miten voitais hämmentää palstaa lisää!


      • lol...
        Nähdään! kirjoitti:

        Moips! Tule stadiin kolera-altaan tuntumaan klo 20 tänään niin jutskataan yhdessä miten voitais hämmentää palstaa lisää!

        Pysy linuxnörtti lestissäsi.


      • Jaakon Päivä
        Nähdään! kirjoitti:

        Moips! Tule stadiin kolera-altaan tuntumaan klo 20 tänään niin jutskataan yhdessä miten voitais hämmentää palstaa lisää!

        Kolera-altaan läheisyys on varattu vain Suomen Epätieteellisen Seuran
        käyttöön.
        Jaakon päivänä seuran tutkijat heittävät altaaseen kylmän kiven
        ja tutkivat, alkaako siitä Suomen vesistöjen jäähtyminen.


    • kaikile moikia van!

      Moi moon spektikko eiku septiko vide olkoo vaik spede mä kulun sepksikeen kyl de tietätte siis sihen jenkiin joga ei taho oikee uskoo kato ku olaa riittisiä tyypei ja me hiffataa niiko tietelisesti. nyr mä huitenki kylästyin sihen ja tein puusepän tunilla päästästäni telkänpöntö mut sii meno joki pielen ku siel asuta ny koppelo. Vosi mesetää ohjet mur mese ei tomi. oKs kelää sama tilane?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe