Mulla on pihalla 2 kaivoa ja niien ympärillä ollu sellasia raparperin näköstä kukkaa (ne otettu nyt pois)
Tarkotus olisi siihen tehä reunuskivillä yksinkertainen kukkapenkki.Pari tuijaa ja jotain muuta.VInkkejä? :)
elikkäs kysymys kuuluu :)
voiko kaivojen päälle ees tehä kukkapenkkiä ja voiko alle laittaa vaikka muovin että ei mikään ala kasvaa alta :D sitten tirtty multaa paljon?
kuulostaako ihan tyhmältä?
en ole viherpeukalo niinku kirjotuksesta hoksaa :)
kiitti jos joku viisaampi neuvos mua :)
auttakaa joku viisas :D
ei puutarhuri :)
1
86
Vastaukset
- wellwell
Miksi kaivot pitäisi tehdä kukkapenkiksi ?
Jos niissä on vähänkään vettä, se olisi käyttökelpoista vaikka puutarhan kasteluvedeksi ja sinänsä kiva elementti puutarhassa.
Kaikella ystävyydellä - aika pihalla olet... kaivojen päälle kukkapenkki ja muovia ja pari tuijaa ?!?! Mitä ihmettä ? Oletkohan tosissasi vai onko kirjoituksesi vitsi ?
Kerro vähän tarkemmin niistä kaivoista vaikkapa ?
Onko ne tehtyjä vesikaivoja betonirenkailla vai luonnonlähteitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882