Mulla on pihalla 2 kaivoa ja niien ympärillä ollu sellasia raparperin näköstä kukkaa (ne otettu nyt pois)
Tarkotus olisi siihen tehä reunuskivillä yksinkertainen kukkapenkki.Pari tuijaa ja jotain muuta.VInkkejä? :)
elikkäs kysymys kuuluu :)
voiko kaivojen päälle ees tehä kukkapenkkiä ja voiko alle laittaa vaikka muovin että ei mikään ala kasvaa alta :D sitten tirtty multaa paljon?
kuulostaako ihan tyhmältä?
en ole viherpeukalo niinku kirjotuksesta hoksaa :)
kiitti jos joku viisaampi neuvos mua :)
auttakaa joku viisas :D
ei puutarhuri :)
1
108
Vastaukset
- wellwell
Miksi kaivot pitäisi tehdä kukkapenkiksi ?
Jos niissä on vähänkään vettä, se olisi käyttökelpoista vaikka puutarhan kasteluvedeksi ja sinänsä kiva elementti puutarhassa.
Kaikella ystävyydellä - aika pihalla olet... kaivojen päälle kukkapenkki ja muovia ja pari tuijaa ?!?! Mitä ihmettä ? Oletkohan tosissasi vai onko kirjoituksesi vitsi ?
Kerro vähän tarkemmin niistä kaivoista vaikkapa ?
Onko ne tehtyjä vesikaivoja betonirenkailla vai luonnonlähteitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953