Mä olen miettinyt Kaunissaareen juhannukseksi. Itse en ole koko paikassa ikinä käynytkään... Olen kasannut reilun 10hlön porukan, ollaan kaikki kahden kympin hujakoilla ja nyt mietitään juhannusta, suuntana Kaunissaari.
Kai me siellä tullaan viihtymään? Teltat pystyyn ja sillälailla.. Kai sieltä kokko löytyy? Pääasia on, että on paljon ihmisiä! Ja mukavia sellaisia :)
Meijän porukka koostuu lähinnä naisista, mitä nyt muutama mieskin eksynyt joukkoon, niin kai meidän kannattaa suunnata Kaunissaareen? Jos ei, niin minne? Festarit ei nyt innostaisi :)
Juhannus 2013!
Kakskymppiset!
2
370
Vastaukset
- Kakskymppiset!
NIIN ja kyse on nyt siis Sipoon Kaunissaaresta =)
No joo,aika lähellä on juhannus jo et ehkä myöhässä tää viesti, mutta itekkin suuntana kaunissaari jätkien kanssa => ja just sama tilanne, ei jaksa festareita tällä kertaa nii ei muuta ku vene alle ja merelle =) ja ainaki ite ollu siel iha normi viikonloppusinki nii on siel ollu porukkaa ja just meiän ikästä 20-30 =) voin suositella :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114957Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853009- 811757
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku191511450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1141388Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151073- 161069
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431037