Mä olen miettinyt Kaunissaareen juhannukseksi. Itse en ole koko paikassa ikinä käynytkään... Olen kasannut reilun 10hlön porukan, ollaan kaikki kahden kympin hujakoilla ja nyt mietitään juhannusta, suuntana Kaunissaari.
Kai me siellä tullaan viihtymään? Teltat pystyyn ja sillälailla.. Kai sieltä kokko löytyy? Pääasia on, että on paljon ihmisiä! Ja mukavia sellaisia :)
Meijän porukka koostuu lähinnä naisista, mitä nyt muutama mieskin eksynyt joukkoon, niin kai meidän kannattaa suunnata Kaunissaareen? Jos ei, niin minne? Festarit ei nyt innostaisi :)
Juhannus 2013!
Kakskymppiset!
2
360
Vastaukset
- Kakskymppiset!
NIIN ja kyse on nyt siis Sipoon Kaunissaaresta =)
No joo,aika lähellä on juhannus jo et ehkä myöhässä tää viesti, mutta itekkin suuntana kaunissaari jätkien kanssa => ja just sama tilanne, ei jaksa festareita tällä kertaa nii ei muuta ku vene alle ja merelle =) ja ainaki ite ollu siel iha normi viikonloppusinki nii on siel ollu porukkaa ja just meiän ikästä 20-30 =) voin suositella :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772