Mä olen miettinyt Kaunissaareen juhannukseksi. Itse en ole koko paikassa ikinä käynytkään... Olen kasannut reilun 10hlön porukan, ollaan kaikki kahden kympin hujakoilla ja nyt mietitään juhannusta, suuntana Kaunissaari.
Kai me siellä tullaan viihtymään? Teltat pystyyn ja sillälailla.. Kai sieltä kokko löytyy? Pääasia on, että on paljon ihmisiä! Ja mukavia sellaisia :)
Meijän porukka koostuu lähinnä naisista, mitä nyt muutama mieskin eksynyt joukkoon, niin kai meidän kannattaa suunnata Kaunissaareen? Jos ei, niin minne? Festarit ei nyt innostaisi :)
Juhannus 2013!
Kakskymppiset!
2
343
Vastaukset
- Kakskymppiset!
NIIN ja kyse on nyt siis Sipoon Kaunissaaresta =)
No joo,aika lähellä on juhannus jo et ehkä myöhässä tää viesti, mutta itekkin suuntana kaunissaari jätkien kanssa => ja just sama tilanne, ei jaksa festareita tällä kertaa nii ei muuta ku vene alle ja merelle =) ja ainaki ite ollu siel iha normi viikonloppusinki nii on siel ollu porukkaa ja just meiän ikästä 20-30 =) voin suositella :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221