Onko muita jotka ovat joutuneet kyseisen firman huijaamaksi?
Medialuotsi huijaus
6
949
Vastaukset
- Toinen(ko) huijattu?
Ostin Medialuotsilta näkyvyyden Nokia-karttapalveluun yritykselleni ja mietin että toimiikohan se oikeasti. Lupasivat elinikäisen näkyvyyden aika halpaan hintaan.
Myöhemmin huomasin että sama yritys otti yhteyttä Google-näkyvyyden suhteen ja oli tosi törkeä myyntipuhelu. Löin luurin korvaan ja vielä soittivat perään. Väkisin yrittivät myydä jotain.
Mietin vain mielessäni että ihan kusetusfirma taitaa tämäkin olla. Näinköhän meni Nokia-karttapalveluostoskaan ihan niin kuin piti. - kolmas huijattu
Jep, täältä löytyy myös yksi huijattu!
Missään vaiheessa ei mihinkään kauppaan suostuttu...
Eivät jätä toimivia yhteystietoja ja tilausvahvistukset tulevat kotiin etanapostilla niin myöhään että kaupan purku on mahdotonta... Törkeää toimintaa!! - 12557
jep täältä löytyy myös yksi huijattu emme ole missään vaiheessa EI mihinkään kauppaan suostuttu,,,,, minun pojalla on uusi pieni yritys ja ei puhu suomea juuri olenkaan hänet on huijattu mukaan ja nyt ei millään näytä olevan keinoa päästä pois
- Paremmintietäjä
Minulle yritettiin ko. firmasta myydä itselleni täysin hyödytöntä näkyvyyspalvelua. En ostanut. End of the story.
- Kusijatkuriin
Rikosilmoitus. Ei maksua.
- 25435354324
Hyvä idea..rikosilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818