Olen järjestämässä tyttären yo-juhlia. Tarkoitus on pitää puutarhajuhlat viidellekymmenelle ja toivottavasti ihan rennoissa tunnelmissa. Olen nyt todella vääräoppisesti alkanut ajatella käyttäväni kertisastioita. Vääräoppisesti siinä mielessä, että olen pitänyt niitä aina lähes pyhäinhäväistyksenä. Alan kummasti vanhemmiten pehmetä monissakin näkemyksissäni, mutta mitä mieltä olette. Olen aika tottunut juhlien järjestäjä ja ruoka on takuulla hyvää, mutta pilaanko kaiken väärällä kattauksella.
Nyt vaan tuntuu, ettei jaksaisi sitä astioiden etsintää ja ostamista ja tiskaamista, kun on aika paljon muutakin hommaa siinä..
Kertakäyttöastiat vai ei missään nimessä?
Kirma4
2
303
Vastaukset
- mih1
Käytä vain! Sopivat hyvin puutarhajuhliin. Kukaan vieras tuskin nyrpistelee, vaan arvostavat varmasti näkemääsi vaivaa ja laittamaasi ruokaa. Itsekin aion vetää kesäjuhlien ruoat ja juomat kertiksillä. Niitä saa oikein kauniitakin, esim tukuista.
- hhh h
Kertakäyttöastiat on puutarhajuhlissa ihan ok, kunhan viitsit vähän panostaa niihin. Eli ei mitään perusruutupolarcupia, vaan riittävän tukevat ja tarjoiluille sopivan kokoiset lautaset, ehkä jotkut puiset tms. haarukat ja veitset jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382