KORVANAPIT(KUULOKKEET)LIIKENTEESSÄ

VOISIKO TÄMÄ MENNÄ PISSISTEN YM NUORTEN NAISTEN KAALIIN:NIITÄ EI KANNATA KÄYTTÄÄ KAUPUNKILIIKENTEESSÄ EI KÄVELLESSÄ EIKÄ PYÖRÄILESSÄ!!!AIHEUTATTE VAARATILANTEITA KUN ETTE KUULE MITÄÄÄN....KUULOAISTI ON YKSI VAROITUSMEKANISMEISTA LIIKENTEESSÄ....TURUSSA KUOLI JO YKSI NAINEN SÄILIÖAUTON ALLE!!OLETKO SINÄ PISSIS SE SEURAAVA!!!!!VTTU ETTÄ OLETTE TYHMIÄ!!!!

9

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo Susi

      Sun kannattais käväistä lekurissa.

      • Minna1231

        Taitaa Seppo Susi olla sananvapauden vastapieru tyypillinen rotta kun näkee jotain erilaista niin aletaan epäilemään mielenvikaiseksi.Potilas Seppo pääsee liian helpolla kun kuittaa vaan mielenvikaiseksi niinhän ne päättäjätkin tekee.Kansa sitä on samaa kuin päättäjät yhtä tyhmiä ja toisiansa nokkivia.Sepolla taitaa olla myös ongelmia ulosannissa kun ei pysty tajuamaan että tuo Turun tapaus on totta.Oliko kirjoituksessa nyt caps lock päällä vai huutomerkkejä liiaksi ei tuon pitäisi häiritä "tervettä"seppoa kun suomenkieli on erinomaista eihän Seppoa haittaa pizzerioitten työntekijöiden huono suomikaan katso peiliin raukka älä kiusaa vain suomalaista.


      • vai oliko se seppo kuitenkin PISSIS!!!BUHAHAHAAAAA


      • seppo Susi
        Minna1231 kirjoitti:

        Taitaa Seppo Susi olla sananvapauden vastapieru tyypillinen rotta kun näkee jotain erilaista niin aletaan epäilemään mielenvikaiseksi.Potilas Seppo pääsee liian helpolla kun kuittaa vaan mielenvikaiseksi niinhän ne päättäjätkin tekee.Kansa sitä on samaa kuin päättäjät yhtä tyhmiä ja toisiansa nokkivia.Sepolla taitaa olla myös ongelmia ulosannissa kun ei pysty tajuamaan että tuo Turun tapaus on totta.Oliko kirjoituksessa nyt caps lock päällä vai huutomerkkejä liiaksi ei tuon pitäisi häiritä "tervettä"seppoa kun suomenkieli on erinomaista eihän Seppoa haittaa pizzerioitten työntekijöiden huono suomikaan katso peiliin raukka älä kiusaa vain suomalaista.

        Kai joku pilleri löytyy pakonomaiseen jatkuvaan huutamiseen. Ihan vaan koitan auttaa onnetonta. ;)


      • seppo Susi kirjoitti:

        Kai joku pilleri löytyy pakonomaiseen jatkuvaan huutamiseen. Ihan vaan koitan auttaa onnetonta. ;)

        Seppo on onneton SE ON VARMA.SEPPO EI TIEDÄ ETTÄ NÄPPÄIMISTÖSSÄ ON CAPS LOCK HÄN VIEROKSUU ERILAISUUTTA.Seppo on hiljainen hissukka joka ei uskalla puhua kenellekkään vaan kuvittelee että koneteksti on puhetta.


    • .........

      Hmmmm.em ryhmässä ei varmaan nappikuulokkeet oon vaaratekijä n.1 vaan yleinen ajattelemattomuus (elävät zobit) eikä kuurotkaan ole sen vaarallisempia liikenteessä kuin muutkaan.

      • PÄINVASTOIN ASIA ON TOTTA:KUULOMEKANISMI ON TÄRKEÄ JOS JOHONKIN VAARATILANTEESEEN PITÄÄ REAGOIDA NOPEASTI REFLEKSINOMAISESTI.TAITAA SAKKI OLLA NETIN ÄÄRESSÄ LIIKAA TÄÄLLÄ TAI MUUTEN LIIKUNTARAJOITTEISTA KUN KÄYTÄNNÖLLISYYS TUNTUU HÄVINNEEN VIRTUAALIMAAILMAAN.


      • .......
        Marcus28v.Hki kirjoitti:

        PÄINVASTOIN ASIA ON TOTTA:KUULOMEKANISMI ON TÄRKEÄ JOS JOHONKIN VAARATILANTEESEEN PITÄÄ REAGOIDA NOPEASTI REFLEKSINOMAISESTI.TAITAA SAKKI OLLA NETIN ÄÄRESSÄ LIIKAA TÄÄLLÄ TAI MUUTEN LIIKUNTARAJOITTEISTA KUN KÄYTÄNNÖLLISYYS TUNTUU HÄVINNEEN VIRTUAALIMAAILMAAN.

        mutta ajattelemattomuu on kuitenkin suurin ongelma


    • Eversti evp

      No ei kai nyt tavallinen aikuinen pelkää kuolemaa. Se on oleellinen osa elämää. Hassu kirjoitus Macella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe