Kertokaa onko Pöyrisjärvellä lintukanta mikä, ostettiin päivänlupa sinne syyskuun viimeiseksi viikoksi.
Pöyrisjärvi
7
662
Vastaukset
- kingpin
huono
- Jake
Onko kokemuksia alueelta vai.
- Benelli
Jake kirjoitti:
Onko kokemuksia alueelta vai.
Kyllä siellä riekkoja riittää, olin siellä viisi päivää maaliskuun lopulla metsällä ja lupakiintiö täyttyi helposti !!
- Jake
Benelli kirjoitti:
Kyllä siellä riekkoja riittää, olin siellä viisi päivää maaliskuun lopulla metsällä ja lupakiintiö täyttyi helposti !!
Millä alueella kannattaa liikkua, Onko vinkkiä itsellä on kartta alueesta, vai onko niin , että etsivä löytää.
- Benelli
Jake kirjoitti:
Millä alueella kannattaa liikkua, Onko vinkkiä itsellä on kartta alueesta, vai onko niin , että etsivä löytää.
Tiedä mistä linnut löytää syksyllä kun itse olen siellä ollut vain keväällä (maalisuussa) mutta lintuja (riekkoja) siellä oli todella viime maaliskuussa joten uskoisin sinunkin lintuja löytävän jos suinkin hiemankaan viitsit kävellä ; ) Menestystä jahtiin !!
- jake
Benelli kirjoitti:
Tiedä mistä linnut löytää syksyllä kun itse olen siellä ollut vain keväällä (maalisuussa) mutta lintuja (riekkoja) siellä oli todella viime maaliskuussa joten uskoisin sinunkin lintuja löytävän jos suinkin hiemankaan viitsit kävellä ; ) Menestystä jahtiin !!
Näkkälänvaaran tienoot nyt ainakin kolutaan ja lijankajärvi pitäisi myös koluta, ehkä käydään myös aivan pöyrisjärvellä asti, mutta se jää nähtäväksi.
Lisäksi Kittilän nurkat helpin kylän tienoilta riekot etsitään, myös kolarissa käydään, kolarissa tuttu mies paikallisessa metsästysseurassa. Mökki vuokrattu viikoksi Kittilän helpin kylästä.
Aiotko keväällä lappiin jahtiin, keväällä se varmasti hienoa onkin. - Benelli
jake kirjoitti:
Näkkälänvaaran tienoot nyt ainakin kolutaan ja lijankajärvi pitäisi myös koluta, ehkä käydään myös aivan pöyrisjärvellä asti, mutta se jää nähtäväksi.
Lisäksi Kittilän nurkat helpin kylän tienoilta riekot etsitään, myös kolarissa käydään, kolarissa tuttu mies paikallisessa metsästysseurassa. Mökki vuokrattu viikoksi Kittilän helpin kylästä.
Aiotko keväällä lappiin jahtiin, keväällä se varmasti hienoa onkin.No jos nuo mainitsemasi paikat kiertelette niin varmuudella riekkoja löytyy ja Kittilän suunnalta muutakin maalintua. Olen käynyt jo vuosia Pöyrisjärven seutuvilla riekonpyynnissä keväisin. Kyllä se on hienoa hommaa jos vain sattuu vielä kelit suosiin. Ajankohdan voit itse valita mutta ilmoja et. Kyllä taas keväällä suuntaan em. seutuville mut nyt ensin aloitellaan jahdilla täällä hieman alempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749