Pöyrisjärvi

jake

Kertokaa onko Pöyrisjärvellä lintukanta mikä, ostettiin päivänlupa sinne syyskuun viimeiseksi viikoksi.

7

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kingpin

      huono

      • Jake

        Onko kokemuksia alueelta vai.


      • Benelli
        Jake kirjoitti:

        Onko kokemuksia alueelta vai.

        Kyllä siellä riekkoja riittää, olin siellä viisi päivää maaliskuun lopulla metsällä ja lupakiintiö täyttyi helposti !!


      • Jake
        Benelli kirjoitti:

        Kyllä siellä riekkoja riittää, olin siellä viisi päivää maaliskuun lopulla metsällä ja lupakiintiö täyttyi helposti !!

        Millä alueella kannattaa liikkua, Onko vinkkiä itsellä on kartta alueesta, vai onko niin , että etsivä löytää.


      • Benelli
        Jake kirjoitti:

        Millä alueella kannattaa liikkua, Onko vinkkiä itsellä on kartta alueesta, vai onko niin , että etsivä löytää.

        Tiedä mistä linnut löytää syksyllä kun itse olen siellä ollut vain keväällä (maalisuussa) mutta lintuja (riekkoja) siellä oli todella viime maaliskuussa joten uskoisin sinunkin lintuja löytävän jos suinkin hiemankaan viitsit kävellä ; ) Menestystä jahtiin !!


      • jake
        Benelli kirjoitti:

        Tiedä mistä linnut löytää syksyllä kun itse olen siellä ollut vain keväällä (maalisuussa) mutta lintuja (riekkoja) siellä oli todella viime maaliskuussa joten uskoisin sinunkin lintuja löytävän jos suinkin hiemankaan viitsit kävellä ; ) Menestystä jahtiin !!

        Näkkälänvaaran tienoot nyt ainakin kolutaan ja lijankajärvi pitäisi myös koluta, ehkä käydään myös aivan pöyrisjärvellä asti, mutta se jää nähtäväksi.
        Lisäksi Kittilän nurkat helpin kylän tienoilta riekot etsitään, myös kolarissa käydään, kolarissa tuttu mies paikallisessa metsästysseurassa. Mökki vuokrattu viikoksi Kittilän helpin kylästä.
        Aiotko keväällä lappiin jahtiin, keväällä se varmasti hienoa onkin.


      • Benelli
        jake kirjoitti:

        Näkkälänvaaran tienoot nyt ainakin kolutaan ja lijankajärvi pitäisi myös koluta, ehkä käydään myös aivan pöyrisjärvellä asti, mutta se jää nähtäväksi.
        Lisäksi Kittilän nurkat helpin kylän tienoilta riekot etsitään, myös kolarissa käydään, kolarissa tuttu mies paikallisessa metsästysseurassa. Mökki vuokrattu viikoksi Kittilän helpin kylästä.
        Aiotko keväällä lappiin jahtiin, keväällä se varmasti hienoa onkin.

        No jos nuo mainitsemasi paikat kiertelette niin varmuudella riekkoja löytyy ja Kittilän suunnalta muutakin maalintua. Olen käynyt jo vuosia Pöyrisjärven seutuvilla riekonpyynnissä keväisin. Kyllä se on hienoa hommaa jos vain sattuu vielä kelit suosiin. Ajankohdan voit itse valita mutta ilmoja et. Kyllä taas keväällä suuntaan em. seutuville mut nyt ensin aloitellaan jahdilla täällä hieman alempana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe