näitä koulusta lintsaavia ja jo osittain syrjäytyneitä teinejä kirjoittelemassa höpöjään persuista.
Osa viesteistä on selvästi ihan kehittymättömien poikasten kirjoittamia,se näkyy hyvin.
Käykö täällä vaan lähinnä
9
<50
Vastaukset
- §§§§§
Ainakin näitä ammattityöttömiä vasureita täällä käy valittamassa(ja hur.reja),jutuista näkee että koulunkäyntiä ei ole paljon harrastettu.
- kokolauma
Demu/vasuritukityöllistettyjä notkuu lasolipalkalla avauksia rusnaamassa..
- Yritetään...
..ilmeisesti laskeutua persutasolle. Sehän on tunnetusti matala.
- montusta
Turhaan tollodemu rimpuilet..ei eväitä nousuun!
- voihan ruutta
montusta kirjoitti:
Turhaan tollodemu rimpuilet..ei eväitä nousuun!
Persun kanssa keskustelu on kuin hiekkalaatikolla olisi.
- olisipa aikaa
Kyllä täällä käy ainakin muutama sama joka kirjoittelee Rkp:n sivulla, samoja säälittäviä viestejä.
Sitten on tuo vakiruinen Soinin vihaaja ja pilkkaaja, joka ei mitään muuta osaa.
On täällä ainakin ollut joka kerran aamupäivällä kun olen tullut vilkaisemaan viestejä.
.- Huumehörhökö olet?
Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa tällä persuuunolla - näkee ja ilmeisesti kuuleekin harhoja - luulee ja olettaa. Varmaankin kova poika runkkaamaan kuten nämä peräkammarin huuhelot yleensä.
- Näinhän se on
Niin, eihän Soinilla varmaan ole kuin yksi vastustaja. Kyllä on mielenkiintoista seurata näitä persujen mielenkohotusviestejä, kun päättely on kuin herätyskokouksesta repäistyä.
- väh.2krt/päivä
Huumehörhökö olet? kirjoitti:
Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa tällä persuuunolla - näkee ja ilmeisesti kuuleekin harhoja - luulee ja olettaa. Varmaankin kova poika runkkaamaan kuten nämä peräkammarin huuhelot yleensä.
Tosi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584