Hienoa että Kuopion katukuvaan on ilmestynyt Ferrareita, Porscheja ja muita luxusautoja kateellisten savolaisten kiusaksi.
Hienoja autoja katukuvassa
32
525
Vastaukset
- EVVK24/365
Ei kiusaa, eikä harmita, mutta säälittää kun pitää oiken kehua täällä suoli24:lla omaa nakinjatkettaan.
- 430 spider
säälihän on sairautta ja hienosti savolainen kateuskin paljastui kommentissasi!
- EVVK24/365
430 spider kirjoitti:
säälihän on sairautta ja hienosti savolainen kateuskin paljastui kommentissasi!
Höhöö, styperäähän se on tälläisessä autoverotuksen perslävessä käyttää rahojaan johonkin ferrariin, kun tietkin on mitä on ja yli 3 km/h ylinopeuksista jo aletaan tarvittaessa vittuileen, ei tommosiin sorru kuin nousukkaat ja viidenkympin villityksen saaneet poikamies ukot.
Jos nytten haluaa oikeesti tyylikkään pirssin, jolla erottua joukosta ja vaikkapa hoitaa verososiaalisia velvoitteita autoveron muodossa niin sitten kantsii jo hankkia Hooperin modaama Rollssi.
Ite ajan 4WD Hiasella, se ainakin meitsille paras järkiauto. henkilöautoo en edes ole koskaan omistanut, 3 pakua kylläkin.
- flääöflsdfödö
Ja kuinka moni niistä on leasingauto?
Firman piikkiin vuokrattu ja sitten kun firma menee nurin niin siinä meni nakin jatke.. - yfhgtvikjolåp+
Eikä noita nyt ole ruuhkaksi asti täällä perslävessä liikkeellä....
- lifemocker
venäläisiä?
- 54iy609h
no miks ei ostas ferraria jos on vaikka 15 000€ kuukausi tulot ja tykkää autoista?? tuollasia ihmisiä kuitenkin on ihan jonkun verran kuopiossa joten ei ihmekää että kalliita autoja näkyy.
- ostaostaostaosta
OSTAKAA OSTAKAA UUSIA JA KALLIITA AUTOJA! OSTA AINAKIN KAKS SAMANTIEN!! Vieläpä semmoisia jotka syövät pensoo niin maan paerkeleesti.
T: Jutta täti stadista. - Autokaupatvaan
ostaostaostaosta kirjoitti:
OSTAKAA OSTAKAA UUSIA JA KALLIITA AUTOJA! OSTA AINAKIN KAKS SAMANTIEN!! Vieläpä semmoisia jotka syövät pensoo niin maan paerkeleesti.
T: Jutta täti stadista.osta nyt edes käyttetty.
- tavisduunari
Onhan noita erikoisempia autoja mukava nähdä ihan liikenteessäkin eikä vain autolehtien unelmakoeajoissa :)
Vaikkei itsellä ilman lottovoittoa sellaisiin koskaan olekaan varaa... no pienoismalleihin korkeintaan :D
Liikenteessä nuo on silmänilo köyhällekin, jossain tallissa seisoessaan ne olisivat vain omistajansa ilo joten kiitos luksusautojen omistajille että uskallatte käyttää hienoja autojanne liikenteessäkin.- lifemocker
ei hienot ja erikoisemmat autot ole välttämättä uusia! ;)
mun mielestä viimeinen hieno auto tehtiin joskus 2007 - Tavisduunari
lifemocker kirjoitti:
ei hienot ja erikoisemmat autot ole välttämättä uusia! ;)
mun mielestä viimeinen hieno auto tehtiin joskus 2007No esim. Aston-Martin V12 Vantage ei liene kauhean vastenmielisen näköinen auto vaikka onkin uudempi kuin 2007:
http://hdwallpaper.ws/images/2012/09/-Cars-Aston-Martin-Vantage-2010-Aston-Martin-V12-Vantage-V12-Fresh-New-Hd-Wallpaper--.jpg - lifemocker
Tavisduunari kirjoitti:
No esim. Aston-Martin V12 Vantage ei liene kauhean vastenmielisen näköinen auto vaikka onkin uudempi kuin 2007:
http://hdwallpaper.ws/images/2012/09/-Cars-Aston-Martin-Vantage-2010-Aston-Martin-V12-Vantage-V12-Fresh-New-Hd-Wallpaper--.jpgjos mulla ois rahhaa niin se ois tässä:
http://www.carsbase.com/photo/Honda-NSX_R_mp22_pic_17333.jpg - Big in Japan
lifemocker kirjoitti:
jos mulla ois rahhaa niin se ois tässä:
http://www.carsbase.com/photo/Honda-NSX_R_mp22_pic_17333.jpgMauton mutta varmisti sopii tyyliisi.
- Mr. Bean
Tavisduunari kirjoitti:
No esim. Aston-Martin V12 Vantage ei liene kauhean vastenmielisen näköinen auto vaikka onkin uudempi kuin 2007:
http://hdwallpaper.ws/images/2012/09/-Cars-Aston-Martin-Vantage-2010-Aston-Martin-V12-Vantage-V12-Fresh-New-Hd-Wallpaper--.jpgEnglantilaisissa autoissa on kyllä oma viehätyksensä, mainittakoon vielä klassikoista austin healey ja morgan. Käsitykseni mukaan Kuopiossa on ainakin yksi Morgan, joka valmistetaan käsityönä ja toimitus saattaa kestää vuosia tilauksesta kovan kysynnän vuoksi.
- lifemocker
Big in Japan kirjoitti:
Mauton mutta varmisti sopii tyyliisi.
soon urheiluauto eikä mikään perheen kauppakassi! ;)
- Alec Issigonis
Mr. Bean kirjoitti:
Englantilaisissa autoissa on kyllä oma viehätyksensä, mainittakoon vielä klassikoista austin healey ja morgan. Käsitykseni mukaan Kuopiossa on ainakin yksi Morgan, joka valmistetaan käsityönä ja toimitus saattaa kestää vuosia tilauksesta kovan kysynnän vuoksi.
No entäs Bristol. Merkillä vain yksi myyntipiste maailmassa - Lontoossa. Tuotantomääriä ei koskaan julkistettu eikä uutta autoa myyty ellei ostajaehdokas ollut sopivaksi katsottu. Toimitusajat olivat luokkaa 9-18 kk. Hinnat Bristoleilla olivat luokkaa alk £ 150.000.
- tt554rrwsd
Eipä noilla 15000e kuukausi tuloilla viel Ferraria osteta ellei tietty sitten ota aivan törkeesti lainaa....................mutta huvinsa kullakin.
- Ei köyhille
Halvin uusi ferrari Suomessa maksaa yli 330 tonnia, eli 15 tonnin kuukausituloilla, josta verottaja vie puolet, saisi halvintakin ferraria maksella seuraavat rapiat 40 vuotta, eikä rahaa jäisi mihinkään muuhun....
- Maranellon musta ori
Netto palkka siis 7500 eur / kk = 90 000 euroa vuodessa ja 40 vuodessa yhteensä 3,6 miljoonaa euroa. Kyllä sitä rahaa jää vähän muuhunkin. Et varmaankaan toimi ainakaan rahoitusalalla.
Hyvää ja halpaa ei ole vielä keksitty.
- Ei köyhille
Juu, ajatusvirhe. Kuukautta, ei vuotta. Mutta silti, tuskin noilla tuloilla vielä ferrareita uutena ostellaan. En ainakaan usko.
- Ja muut siihen pääll
Muistaakseni Kuopiossa ympäristöineen on 15 Ferraria. Eikä se oli aivan tuoretta tietoa mutta kyllä niitä täältä löytyy meidän muutamien silmän iloksi ja monen muun harmiksi....
- vbnmkii67
kyllä 15 000 tuloilla todellakin ostellaan ferrareita ja helposti. ei kai sitä ole tarkoitettukaan maksettavaksi käsirahalla vai ostatko talonkin käteisellä :D
ne joille autot on harrastus investoi niihin samalla tavalla kuin moni asuntoihin. noilla tuloilla 300 000e ferrari on maksettu helposti jo kuudessa vuodessa.- jfjejröereråäe
Ja sitten kun heität lusikan nurkkaan, potkaiset tyhjää ja vaihdat hiippakuntaa niin sitä autoa ei voi ottaa mukaan.
Perilliset taputtavat karvaisia käsiä, kun myyvät auton ja jakavat rahat. - 897
jfjejröereråäe kirjoitti:
Ja sitten kun heität lusikan nurkkaan, potkaiset tyhjää ja vaihdat hiippakuntaa niin sitä autoa ei voi ottaa mukaan.
Perilliset taputtavat karvaisia käsiä, kun myyvät auton ja jakavat rahat.no eikös se ole talon kanssa sama homma ja eikös se ole hyvän elämän tae että tekee asioita ja ostaa asioita joista pitää. kyllä vähän itsekäs pitää olla. kerran vaan ihminen elää.
- rahamiäs
897 kirjoitti:
no eikös se ole talon kanssa sama homma ja eikös se ole hyvän elämän tae että tekee asioita ja ostaa asioita joista pitää. kyllä vähän itsekäs pitää olla. kerran vaan ihminen elää.
Kyllä. Juuri näin. Se on kertakaikkisen p3rseestä, että kun minulla on rahaa, niin minä en muka saisi käyttää sitä näyttävästi ilman, että joku elämänsä tyrinyt vaimonhakkaajatuulipuku pissii housuunsa kateudesta. Ja minä olen tietysti syyllinen vähintään kunnianloukkaukseen.
Kyllä sen pitää saada näkyä, jos on rahaa.
- ukko.
Täällä amispojat kehuvat autoja..........
- car guy
Eikö saisi puhua autoista? Minua ei ainakaan kiinnosta joku ekohihhulointi, syökää ekohipit vaikka niitä hyönteisiä joista nyt viimeksi olette intoilleet mediassa >_
- gjkjs
Puhutaan miten helpolla muka 15000e kuukausi tuloilla ostetaan Ferrari noh sen on nytten paska puhetta.Aluksi marssitaan pankkiin neuvottelemaan suurta lainaa ja jos ennestää iso asuntolaina niin pankkisetä/täti voi vaatia vakuuksia lisälainan ottamiseen.Monen sadan tonninlainoja ei taida maksaa jossain parissa vuodessa,kun päälle tulevat viel korotkin jotka on lyhennettävä...Toisaalta jos henkilöllä on osinkotuloja,firman myynnistä saatuja tuloja tai muuta omaisuutta ennestään niin sitten 15000 kuukausi tuloilla Ferrarin hankinta on huomattavasti helpompaa kun ei tartte mennä naimisiin pankkilainan kanssa.
- Minä
Täälläpäin ei oo ferrareita eikä lamboja näkyny vaikka kuvailen autoja mutta chevrolet corvetteja ja porscheja on kyllä tuulut vastaan
- ketturepo
Ainoastaan kateus saa aikaan näin pitkiä viestiketjuja tälläisessä sävyssä. Mutta mitäpä muuta sitä täällä harrastaisi.
- aim low
Kumpa näkisi oikein hienokuntoisen Datsun Cherryn vielä kerran liikenteessä :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324691Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152648Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642533Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252455- 321837
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?601428- 661304
- 821241