Oletteko käyneet uudella kesäterasilla? Mitä mieltä?
Kesäterassi
19
2458
Vastaukset
- Kansakertokaa
En itsekään ole vielä keriinnyt poikkeamaan! Mitkä fiilikset?
- Anonyymi
Uusi kesäterassi ohjelma alkaa ja noki keppi juontaa eipä viitsi katsoa. On kyllä hyvin ruskettunut. Hheehhhhh
- Suki-Suki
25.5 kävin testaamassa! Näyttää siltä että sinne on eksynyt kaikenlaista porukkaa, ikäluokiltaan 18----> ylöspäin. Hyvä että Parkanoon viimeinkin tullut terassi, pahkalanniemen leirintäalueen terassia tuskin kannattaa laskea.. :)
Hintatasokin oli ok, enemmän pöytiä tai terassia voisi yrittää laajentaa, klo 23.00------> eteenpäin niin paljon ihmisiä ettei kannata vaivautua, ellei halua lasi kädessä tyhjänpanttina seisoskella. Sinne vaan, tervemenoa !! :D - Juippi871
ei hyvä
- Seisomapaikka3
Tilaa on turhan vähän istua. Saisi olla enemmän paikkoja ja avoinna muulloinkin kuin viikonloppuisin.
- lökäpöksyt
Eikö parkanolaisilla ole mitään muuta tehtävää kuin istua kaljalasi kädessä tersseilla.
Hankkikaa elämä.
- Suki-Suki
Hahhah, olenkin sieltä pois muuttanut hra lökäpöksyt. :D
- Siiderihai 10
Mahtavat fiilikset aurinko paistaa koko päivän
Paras terassipaikka ! Keskeisellä paikalla. Jotain plussaa. Ja ok hinnat.
- semmonen juttu
Kävin pari kertaa. Paljon nippa nappa 18 vuotiaita metelöimässä enemmän tai vähemmän kännissä, mutta niinhän ne metelöi muuallakin jos ei Tiki auki. Ei minun paikkani kun on aika tylsää vaan istua siellä, mutta varmasti moni muu tykkää.
- sfglkgllsklg
Vähän ankeaa on, toivoisin ohjelmaa ja katoksen.
- Chhyjnkkk
Mitä ihmeen ohjelmaa? Aika harvalla terassilla erityistä ohjelmaa on? No, ainakin itse tykkään, tosin vasta kerran ehdin piipahtaa. Tällä viikolla uusiksi :)
- kysyy hän
Chhyjnkkk kirjoitti:
Mitä ihmeen ohjelmaa? Aika harvalla terassilla erityistä ohjelmaa on? No, ainakin itse tykkään, tosin vasta kerran ehdin piipahtaa. Tällä viikolla uusiksi :)
Kertokaahan nyt tarkemmin, missä tämä terassi sijaitsee?
kysyy hän kirjoitti:
Kertokaahan nyt tarkemmin, missä tämä terassi sijaitsee?
Keskuskatu 3, Parkano
https://www.facebook.com/TerassiRoihanRaitti
- UIUI=1
Joko auki??
- mr.sä
ei taida aueta tänä kesänä ollenkaan?????
- MIksi
Miksei???
- kake kakkonen
kuka ny sen muka aukasis
- kol4
paroonin väki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569