Löytyykö mistään/keneltäkään?? Tyhjäkäynti hukassa, kalvot vaihdettu (jos joku muistaa niin laittakaapa vielä kasausjärjestys), käyntiin lähtee ottaa kierroksia mut ei tyhjäkäyntiä. LD suutin kaks kierrosta auki (huom ei h ja l suutinta ollenkaan) vinkkejä?
Stihl FS 450 K raivurin räjäytyskuvat
4
9771
Vastaukset
- qweasdzxcad
LD on tyhjäkäyntiruuvi, eli käännät siitä niin kauan, että alkaa käymään nätisti.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/12278765/C1Q-S34H.pdf tuossa kaasarin räjäytyskuva, en tosin ole varma onko oikea. - Zama RB ?
Kiertoluistikaasutin, mikähän sen tyyppinumero on?
- tarzan3
Saitko kuntoon? Mulla on sama ongelma omassa raivurissa
- Mökkiraivuri
Hei!
Minun FS-450 raivurissa ongelmana seuraava:
Kierrosilla käytettäessä ei ongelmaa, mutta kun vapauttaa tyhjäkäynnille, käy kone hetken aikaa nätisti tyhjäkäyntiä mutta sitten sammuu. Tuntuu kuin kaasari ei jaksaisi nostaa bensaa tyhjäkäynnillä. Vaihdoin kaasarin kalvot, mutta ei auttanut. Seuraavaksi tarkistan bensaoutken tankista kaasarille. Onko idoita missä vika?
ps. liittyen viestiketjun alkup. kysymykseen räjäytyskuvasta, löysin tällaisen: http://www.motoculture-jean.fr/upload/pdf/FS400_FS450_FS480.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789