Mulla sattu niin että olin suomessa lomamatkalla ja meni autosta dieselpumppu se oli 650ekee ja kun tulin kotia kohti niin meni laturi 500 ekee se oli saksassa ,mutta siitä huolimatta olen ERITTÄIN TYYTYVÄINEN Autooni koska ne oli kuluvia osia jotka menevät kaikista merkeistä.
Ajelen vielä monta sataa tuhatta mukavaa kilometriä tällä BMW 525 td Touringallini ,joka on vm 94 ,ja jos jotain menee se korjataan ,maksoi mitä maksoi ja sillä siisti .Auto on muuten Perkeleen hyvä.
Mikä auto ei kaipaa huoltoa
3
512
Vastaukset
- 528i
kaikista autoista menee samat osat jossain vaiheessa, ne jotka haluaa välttää normaalit korjaustarpeet vaihtakoot autonsa max 100tkm välein johonkin upouuteen perus vw golfiin tai civikkiin ja lopettakoot kateelliset puheensa vanhoista romuista, toiset haluaa ostaa auton uutena samanhintaisen vanhemman premium auton sijaan, onhan näissä kyyti aivan eritasoa.
- saksa
kyllä saksassa paalatavien autojen listalla ja maksaa ehkä 2000-3000 erkkiä
- 525 td touring
koska kyseisen auton omistaja on autoonsa tyytyväinen, pääsemme toteamaan sen käyttöarvon olevan selkeästi suuremman kuin markkina-arvon.
Sinä ilmeisesti kysyt eniten markkina-arvon perään, minkä lisäksi statusarvo lienee myös oleellinen.
Vapaudu näistä kahleistasi ja huomaat, että elämä on helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955