Mitä satunnaisuus on peleissä?

käytännössä

Pelaajana välttelen kaikkea pelaamista mitä mainostetaan ns. satunnaisuusarvontaan perustuvaksi. Syy: olen huomannut että juuri sellaisisssa peleissä jää aina häviölle. Tuo 'satunnaisuusarvonta' jostakin syystä ei suosi kuin pientä osaa pelaajia, itse en kuulu siihen ryhmään. Miten on suosiiko 'satunnaisuuspelit' sinua, kerropa?

9

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei satunnaisuus peli suosi pitkässä juoksussa ketään muutakuin pelin järjestäjää, että jos pelin palautusprosentti on alle sata prosenttia ja peli esim. sellainen, että on 52 korttia 27 punaista ja 25 mustaa ja talo voittaa punaisilla ja palaaja mustilla. Voitto on 2x panos. Jos pelaaja pelaa satoja tuhansia kierroksia tulee hän varmasti häviämään 25 mustalla talon 27 punaista vastaan. Eli pelaaja pelaa alikertoimista peliä 25/52 = 0,48X2 = 0,96x100= ~¨96%

      • herätys, herätys!!!!

        Ja SINÄ! etkö osaa lukea, ei tuossa puhuta kortti- tai rulettipeleistä mitään? Vain tarkoin ohjelmoiduista hedelmä-kolikkopeleistä joissa väitetään taianomaisen 'satunnaisuusarvonnan' toimivan. Satunnaisuus suosii vain ja ainoastaan pelien tarjoajaa mikä sekin on ymmärrettävää. Kun halutaan rahaa kerätä valtion käyttöön. Kuka muuten satsaisi satoja miljoonia johonkin mitä ei varmistaisi että se tuottaisi jatkossa moninkertaisesti takaisin?
        Kyllä asia on niin että juurikin pelien kohdalla on mahdollisuus varmistaa pelien tarjoajan voitolle jääminen, ohjelmoimalla peliohjelmat siten että ne tuottavat voittoa valtiolle. Johan tuon sanoo terve järkikin että noin se on. Vai väitätkö että valtio olisi satsannut satoja miljoonia suorastaan 'taikuuteen' ottaaksen riskin häviöstä, jollainen saattaisi seurata aidon satunnaisuuden vallitessa peleissä?


      • Tuossa siis pakka on ikäänkuin talon eduksi. Näin siis pakkaa villamalla voidaan arpoa satunnaisesti niin, että talo voittaa kun pelaa kauan.


      • voi voi

        gambler onko sulla minkälainen henkilökohtainen otanta netticasino peleistä?

        Oletko huomannut miten varianssi suosii uutta asiakasta ja muuttuu helvetinmoiseksi vanhalla asiakkaalla....


    • adsfdasfdasfzxvc

      Nimenomaan satunnaisissa peleissä jää aina häviölle pitkässä juoksussa. Ns. piikkikoneissa voi kenties jäädäkin voitolle jos oppii "tunnistamaan" merkit (laivalla tais joskus olla joku paffin masiina joka oli räikeästi tällainen). "Piikkikoneissa" ei ole edes teoriassa mahdollista, että palveluntarjoaja jäisi häviölle toisin kuin esim. RAY'n tarjoamissa peleissä on teoriassa (joskin ihan vitun epätodennäköistä) mahdollista että tulisi tappiollinen vuosi. Ja nyt puhutaan aivan helvetin epätodennäköisestä tapahtumasta, tyyliin 1: 0.00.............01.

      Jo se, että jokin RAY'n automaatti jäisi tappiolle sijoutuspaikassa X tarkastelujaksolla Y on aivan helevetin harvinainen tapahtuma, mutta luultavasti tätäkin käy silloin tällöin jos tarkastelujakso on 24h.

      • dasfdasfdasfzxvc

        *1:999....999. Pistän aamu(kännin) piikkiin mokani. Pahoittelen.


      • Hedelmäpelit ja pokeriautomaatit toimii samalla laskennaisella idealla kuin esittämäni esimerkki.

        Rahapelioppaasta näkee miten ne ovat laskettu niin, että palatusprosentti tulee n. 90%

        http://www.rahapeliopas.fi/rayhedelma/tahti/

        http://www.rahapeliopas.fi/raypokeri/joker/

        Eli idea on noissa voittokertoimissa. Siksi ei pidemmän päälle voi pelata satunnaisella arvonnalla voitollisesti, koska voittokertoimet ovat liian pienia tonenäköisyyteen nähden. Ymmärsitkö?


      • Ymmärrä jo!
        Gambler1 kirjoitti:

        Hedelmäpelit ja pokeriautomaatit toimii samalla laskennaisella idealla kuin esittämäni esimerkki.

        Rahapelioppaasta näkee miten ne ovat laskettu niin, että palatusprosentti tulee n. 90%

        http://www.rahapeliopas.fi/rayhedelma/tahti/

        http://www.rahapeliopas.fi/raypokeri/joker/

        Eli idea on noissa voittokertoimissa. Siksi ei pidemmän päälle voi pelata satunnaisella arvonnalla voitollisesti, koska voittokertoimet ovat liian pienia tonenäköisyyteen nähden. Ymmärsitkö?

        Suksi pelle vittuun.


    • metkunne paljastettu

      koetat jankata jotain päähäsi pinttynyttä rayn aivopesuohjelmaa jonka mukaan pelaajien ei tulisi kysellä saati kysenalaistaa pal.prossaa jne pelien toimintaohjelmia. Kuitenkin pelaajat kertovat käytännön kokemuksistaan pelien äärellä jopa vuosikymmenten ajalta. Ymmärrätkö? Pelit toimivat niille kirjoitetun ohjelman mukaisesti ja lieneekö pelaajakohtainen tunnistuskin kasinolla käytössä? Jos saat bonuspelit jostain koneesta ja siirryt toiselle koneelle pelaamaan samaan peliä, niin bonuspelejä ei tipu saati muutakaan voittoa. Tosin kaikki tieto aiemmista peleistä, bonukset, pikkuvoitot jane välittyvät viivakoodilapun mukana seuraavaan pelikoneeseen ja peleihin.
      Tämä on huomattu jo aikoja sitten ja kovin on systemaattista toiminta jota koetat uskotella olevan satunnaisuus-arvontaan perustuvaa. Näkee sen ettei siitä ole kyse vaan tasan tarkkaan ohjelmoiduista peleistä joissa ainoa voittaja on ja pysyy valtio/ray.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe