Mitä sanoisit, jos me molemmat kirjoittaisimme kirjeen toisillemme?
Annetaan ne sitten samanaikaisesti, niin ei tarvitse "nolostella".
Kerrotaan mitä oikeasti ajattelemme, toisistamme, tästä tilanteesta, tulevaisuuden suunnitelmista, tunteista, tästä palstailusta.....ihan kaikesta mahdollisesta.
Se vaatii kyllä paljon rohkeutta, mutta olisin siihen valmis oikeasti....niin paljon sinusta välitän.....ja sinuun haluan tutustua...
Sitten voisimme niistä jutella ja keskustella, jos keskusteltavaa vielä on....
ehdotus sinulle kaipaamani mies
35
363
Vastaukset
- en suostu
En voi. saat siitä todistusaineistoa pettämiselleni. näytät sen vaimolleni.
- Sopisi kyllä
Pyydä kaveriksi FB:ssä..
- Erikoinenko ;)
En ole FB:ssä ;)
- Sopisi kyllä
Erikoinenko ;) kirjoitti:
En ole FB:ssä ;)
Muutamassa minuutissa saat luotua sivusi sitten voit etsiä hänet/minut ja pyytää kaveriksi.
- No tämähän jo
Sopisi kyllä kirjoitti:
Muutamassa minuutissa saat luotua sivusi sitten voit etsiä hänet/minut ja pyytää kaveriksi.
paljasti, et ole hän ;)))))))))))
- enmä
Sellaista pelkää... Turha sun tolla kortilla enää pelata...Mitä sä oikeesti EET tiedät...
- No haluan
varmistua, että mulla on oikea käsitys sinun tunteistasi....ja haluan varmistua, että oikeasti tiedät mitä sinusta ajattelen....ilman, että kukaan muu niihin pääsee välistä vaikuttamaan....ainoa varma asia mikä minulla nyt on, on tämä helkkarin tunne.
- pelkuri?
No haluan kirjoitti:
varmistua, että mulla on oikea käsitys sinun tunteistasi....ja haluan varmistua, että oikeasti tiedät mitä sinusta ajattelen....ilman, että kukaan muu niihin pääsee välistä vaikuttamaan....ainoa varma asia mikä minulla nyt on, on tämä helkkarin tunne.
Mikset sitten kerro tunteitasi? Ja kysy toisen tunteista? Joku käsitys vastapuolen tunteista tuntuu jo olevan?
- No haluan
pelkuri? kirjoitti:
Mikset sitten kerro tunteitasi? Ja kysy toisen tunteista? Joku käsitys vastapuolen tunteista tuntuu jo olevan?
No sitähän tässä nyt yritänkin saada tehtyä.....ei tämä nyt vaan niin helppoa ole oikeassa elämässä....ehkä juuri siksi, että niitä tunteita on......ja epävarmuutta omasta itsestä....
- mutta kuinka
luovutamme ne kirjeet toisillemme, ilman mitään tietoja??
- ...aloittaja...
No siitä voimme sopia myöhemmin....mutta ihan f to f ajattelin sen tehdä, ei siinä mitään sanoa tarvitse....vaihtaa vain ne kirjeet
- sopii mulle
...aloittaja... kirjoitti:
No siitä voimme sopia myöhemmin....mutta ihan f to f ajattelin sen tehdä, ei siinä mitään sanoa tarvitse....vaihtaa vain ne kirjeet
jos vain onnistumme sopimaan siitä ja varmistumaan siitä, että olemme varmuudella oikeat henkilöt, sitten paikassa A ja oikeana hetkenä B........
- Sopiiko?
sopii mulle kirjoitti:
jos vain onnistumme sopimaan siitä ja varmistumaan siitä, että olemme varmuudella oikeat henkilöt, sitten paikassa A ja oikeana hetkenä B........
Vähän epäilen, oletkohan hän, mutta vinkkinä voisin sanoa, että kirjoitan sulle koneella, jos sopii ;)
- sähköpostiako?
Sopiiko? kirjoitti:
Vähän epäilen, oletkohan hän, mutta vinkkinä voisin sanoa, että kirjoitan sulle koneella, jos sopii ;)
käsittääkseni minun hänellä ei ole sitä...
- Sopiiko?
sähköpostiako? kirjoitti:
käsittääkseni minun hänellä ei ole sitä...
Ei en tarkoittanut sähköpostia. Et kuitenkaan ole hän, sillä meillä on kyllä mahdollisuus saada toistemme sp-osoitteet selville.
- Olisiko sinusta
oikeasti sellaiseen, palstoilla voi luvata mitä vaan. Miten sitten todellisuudessa, leikkiä vain.
- en leiki tunteilla
Oikeasti olisin siihen valmis, ihan oikeasti. Eikä siinä nyt pitäisi kovin suurta riskiä olla tällä toisellakaan osapuolella, jos kerran samanaikaisesti ne kirjeet vaihdettaisiin.
Se tietysti on riski, mitä toinen sitten siinä kirjoittaa....mutta se riski on vain otettava.
Uskon kyllä, että kaipaamani luottaa siihen, että oikeasti kirjoitan mitä ajattelen. Kyllä hän jo sen verran minua tuntee....olen ihan varma siitä.
- täälläkö meinasit
asioista sopia palstabyllerö? Todella vakuuttavaa toimintaa sulta, kuten aina, kun olet "asialla".
- plan of action
No nii äksöniä nyt! Ap, mikä olikaan se toimintasuunnitelma?
- Tulethan??
Ok, ap. Huomenna klo 12.12 Stockmannin pääovella! Minulla on pelipaita, jossa numero 12, ja iso valkoinen kirjekuori vasemmassa kädessä! Nähdään!! :)
- Tottakai tulen!
Älä sitten myöhästy, itse olen paikalla varmaankin jo klo 12.11
- 8+4
Tottakai tulen! kirjoitti:
Älä sitten myöhästy, itse olen paikalla varmaankin jo klo 12.11
Täytyypä mennä huvikseen vakoilemaan, kuinka monta kirjekuorellista henkilöä siellä notkuu huomenna:)
- 2+19
8+4 kirjoitti:
Täytyypä mennä huvikseen vakoilemaan, kuinka monta kirjekuorellista henkilöä siellä notkuu huomenna:)
No miten kävi? :)
- Ehdotus hyväksytty
Hieno idea. Miksei oo hoksattu tehdä sitä jo aiemmin.? Kirjeet oli ennen tosi tärkeitä. Niitä on ihana lukea ja toki myös kirjoittaa. Osaan sen puolen jo entuudestaan. Sähköpostillakin se kyllä kävis päinsä.
- ...aloittaja...
En halua sähköpostilla, haluan, että kirjeet annetaan samanaikaisesti ilman, että toisella on ollut mahdollisuus tutustua toisen ajatuksiin ensin...tuntuu näin jotenkin aidommalta.
Mistä tiedän oletko nyt kaipaamani? - Ehdotus hyväksytty
En halua sähköpostilla, haluan, että kirjeet annetaan samanaikaisesti ilman, että toisella on ollut mahdollisuus tutustua toisen ajatuksiin ensin...tuntuu näin jotenkin aidommalta.
Mistä tiedän oletko nyt kaipaamani?Ehkä et olekkaan. Mutta ihan hyvin vois sopia mullekin tuo ehdotuksesi. Meinaan kirjoittelua hänen kanssa, jota ite tässä lähinnä aattelin. Perinteinen kirje on tottakai parempi. Näkee käsialankin. Mutta mites tämä sitten käytännössä toteutuis? Se vaatis sitä yhteydenottoa jommalta kummalta?
- ....aloittaja....
Ehdotus hyväksytty kirjoitti:
Ehkä et olekkaan. Mutta ihan hyvin vois sopia mullekin tuo ehdotuksesi. Meinaan kirjoittelua hänen kanssa, jota ite tässä lähinnä aattelin. Perinteinen kirje on tottakai parempi. Näkee käsialankin. Mutta mites tämä sitten käytännössä toteutuis? Se vaatis sitä yhteydenottoa jommalta kummalta?
Et antanut mitään tunnistetta itsestäsi, jolla vain minä voisin sinut tuntea.
Kysynkin nyt näin päin, onko ketjussa jotakin aloittajan vastaamaa, jonka tunnistat Hänelle kuuluvaksi?
Aloittaja on sama kuin"en leiki tunteilla" - ....aloittaja
....aloittaja.... kirjoitti:
Et antanut mitään tunnistetta itsestäsi, jolla vain minä voisin sinut tuntea.
Kysynkin nyt näin päin, onko ketjussa jotakin aloittajan vastaamaa, jonka tunnistat Hänelle kuuluvaksi?
Aloittaja on sama kuin"en leiki tunteilla"Minä aion tehdä näin. Minä kirjoitan sen kirjeen sinulle kaipaamani mies. Toivon todella, että sinä olet tämä "ehdotus hyväksytty" -mies. Jos et ole, voitko kuitenkin myös kirjoittaa minulle kirjeen?
Kun nämä kirjeet on valmiina, sovitaan ajankohta, jolloin ne annetaan. Sopiiko tämä?
Tiedän, että olet hyvä kirjoittamaan. En varmasti samaan pysty, mutta yritän saada paperille vähän ajatuksiani kuitenkin....
Tämän haluan tehdä, koska sinusta niin paljon välitän ja koskaan en sinua tule unohtamaan.....tulet aina olemaan mukana minne menenkin.. haluan yrittää vielä.. - 1+2
....aloittaja kirjoitti:
Minä aion tehdä näin. Minä kirjoitan sen kirjeen sinulle kaipaamani mies. Toivon todella, että sinä olet tämä "ehdotus hyväksytty" -mies. Jos et ole, voitko kuitenkin myös kirjoittaa minulle kirjeen?
Kun nämä kirjeet on valmiina, sovitaan ajankohta, jolloin ne annetaan. Sopiiko tämä?
Tiedän, että olet hyvä kirjoittamaan. En varmasti samaan pysty, mutta yritän saada paperille vähän ajatuksiani kuitenkin....
Tämän haluan tehdä, koska sinusta niin paljon välitän ja koskaan en sinua tule unohtamaan.....tulet aina olemaan mukana minne menenkin.. haluan yrittää vielä..Mistä tiedät, että hän on hyvä kirjoittamaan?
- ...aloittaja...
1+2 kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän on hyvä kirjoittamaan?
Tiedänpähän vaan :)
- Ehdotus hyväksytty
....aloittaja kirjoitti:
Minä aion tehdä näin. Minä kirjoitan sen kirjeen sinulle kaipaamani mies. Toivon todella, että sinä olet tämä "ehdotus hyväksytty" -mies. Jos et ole, voitko kuitenkin myös kirjoittaa minulle kirjeen?
Tämän haluan tehdä, koska sinusta niin paljon välitän ja koskaan en sinua tule unohtamaan.....tulet aina olemaan mukana minne menenkin.. haluan yrittää vielä..Ilman muuta. Annahan palaa. Vastaan tuotapikaa, jos ja kun saan kirjeesi. Toivon, että olen se oikea mies, jota tavoittelet. Nyt Me Sit Vaan Aletaan Kirjeilemään!
- niin, mutta
Ehdotus hyväksytty kirjoitti:
Ilman muuta. Annahan palaa. Vastaan tuotapikaa, jos ja kun saan kirjeesi. Toivon, että olen se oikea mies, jota tavoittelet. Nyt Me Sit Vaan Aletaan Kirjeilemään!
meidänhän piti ne antaa toisillemme yhtäaikaa?? Mites olisi huomenna siellä tutussa paikassa iltapäivällä kahden-kolmen aikoihin?
- Ehdotus hyväksytty
niin, mutta kirjoitti:
meidänhän piti ne antaa toisillemme yhtäaikaa?? Mites olisi huomenna siellä tutussa paikassa iltapäivällä kahden-kolmen aikoihin?
Ei meillä ole tuttua paikkaa. Ei ainakaan minun tiedossa ole sellaista. Emme nähtävästi tunne toisiamme. Siltä vaikuttaa. Voi harmin harmi.
- 1+7
Tiedänpähän vaan :)
Selvä.
- lottamari<3
Ihmeellinen aloitus. Miksi pitää kirjoittaa noista tuntemuksista kirje? Yhtä hyvin voi sen kaiken kertoa täällä mitä mieltä on hänestä, tästä palstailusta, tunteista ja tulevaisuuden suunnitelmista??
Voisin kertoa kaiken tuon nyt ja heti tässä ilman mitään operaatio kirjeenvaihtoa hänelle, joka ei koskaan tule tapahtumaan, eikä mitään saada aikaiseksi. Toisekseen, miksi ei sähköpostilla ja kännykän numeroja vaihtamalla tuo saman saisi kerrottua, vai mikä tässä niin kuin tarkoitus oli?
Siis, oletan että aloittaja häpeää, pelkää kertoa tunteensa ja sen, että haluaa jotakin, ehkä tutustua tmv.., mutta pelkää torjuntaa ja siksi ei uskalla ensimmäisenä tehdä aloitetta vaan haluaisi pelata "varman päälle" Toisaalta, jos kumpikin tuollaiseen alkaa, niin onhan siinä molemmilla oltava jo tunteita kovastikin takana, ei tuollaiseen säätämiseen muutoin kannattaisi nähdä noin paljon vaivaa.
juu, ei ole minun asiani ihmetellä, eikä tarvitse vastata, kunhan vaan itsekseni pähkäilin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711