piketa verkkokauppa varo

varo piketa

ongelmia tiedossa varo

11

9040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuhuhh

Yhdyn edelliseen.

• Jehjehjeh

Minäkin haluaisin yhtyä.

• Anonyymi

Kuva olisi kiva ennen yhdyntää.

• AnttiK2

Tilasin torstaina Braun yleiskoneeseeni taikinakulhon ja jo perjantai-iltana tuli puhelimeeni postista saapumisilmoitus. Kävin hakemassa ja istui kuin nakutettu. Selkeät kuvat, hinta ja toimituskulut kohdallaan. Täydet 10pistettä. Suosittelen

• Joululeivonnat

Tilasin minäkin tiistaina iltasella taikinakulhon ja torstaina oli jo paikoillaan, hienosti toimittu Piketa - postikin toimi hyvin, vaikka postilakko oli vasta loppunut. Täydet 10 pistettä täältäkin.

• AEG.ja.Braun

Piketan sivusto on hyvä, valikoima on laaja ja toimitusjärjestelmä toimii kuin kello. Kaikki tarvitsemani varaosat ja lisälaitteet on toimitettu nopeasti. Kymmenen pistettä myös minulta.

• Anonyymi

Kahva n. 15-vuotiaaseen jääkaappiin löytyi suoraan hyllystä, vieläpä alkuperäisosana. Toimitus oli nopea ja hintakin mielestäni kohdallaan. Ei pienintäkään ongelmaa. Eli suoritus: 10/10.

• Anonyymi

Mitähän ongelmia???
      Tilasin moccamasteriin uuden virtakytkimen kun vanha hajos, kytkin tuli postilaatikkoon sitäseuraavana päivänä. Osa oli alkuperäis osa. Ei mitään valittamista.

• Anonyymi

Tilasin blenderin korkin. Tulo kesti kolme viikkoa,kun kysyin tilauksestani niin vastaus oli tyly. Kun korkki viimein tuli, maksoin laskussa olevan summan 4,90, meni pari päivää ja sain viestin että toimituskulut 5,90 edelleen maksamatta. Sellaisesta ei edes ollut laskua. En suosittele

• Anonyymi

Minulla sen sijaan on täysin päinvastainen kokemus. Tein itse tilausvirheen, mutta Piketa tuli todella hyvin vastaan. Asiakaspalvelu sähköpostitse toimi hyvin, paketti tuli nopeasti. Uskallan tilata myöhemminkin, mikäli on tarvetta.

• Anonyymi

Tulipa tilattua kahvinkeittimen lasikannu, kun rikoin. Tuli mitä pitikin ja suht nopeeta. Tämä firma ei ihan ole verkkokaupassa ajan tasalla, että eivät käytät maksussa vahvaa tunnistautumista eli pankkivarmennusta. No, pärjätttiin sitä vuosikausia hyvin ilmankin ihan hyvin. Tärkeempää on ettei kirjaudu linkin kautta (perkskeles ei paljon oo tääsä mokailtu mut nyt tuli) ja että katsoo sivun olevan salattu, https.
      Kuittikin oli vähän amatöörimäisen näköinen.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe