piketa verkkokauppa varo

varo piketa

ongelmia tiedossa varo

13

10927

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuhuhh

Yhdyn edelliseen.

• Jehjehjeh

Minäkin haluaisin yhtyä.

• Anonyymi

Kuva olisi kiva ennen yhdyntää.

• AnttiK2

Tilasin torstaina Braun yleiskoneeseeni taikinakulhon ja jo perjantai-iltana tuli puhelimeeni postista saapumisilmoitus. Kävin hakemassa ja istui kuin nakutettu. Selkeät kuvat, hinta ja toimituskulut kohdallaan. Täydet 10pistettä. Suosittelen

• Joululeivonnat

Tilasin minäkin tiistaina iltasella taikinakulhon ja torstaina oli jo paikoillaan, hienosti toimittu Piketa - postikin toimi hyvin, vaikka postilakko oli vasta loppunut. Täydet 10 pistettä täältäkin.

• AEG.ja.Braun

Piketan sivusto on hyvä, valikoima on laaja ja toimitusjärjestelmä toimii kuin kello. Kaikki tarvitsemani varaosat ja lisälaitteet on toimitettu nopeasti. Kymmenen pistettä myös minulta.

• Anonyymi

Kahva n. 15-vuotiaaseen jääkaappiin löytyi suoraan hyllystä, vieläpä alkuperäisosana. Toimitus oli nopea ja hintakin mielestäni kohdallaan. Ei pienintäkään ongelmaa. Eli suoritus: 10/10.

• Anonyymi

Mitähän ongelmia???
      Tilasin moccamasteriin uuden virtakytkimen kun vanha hajos, kytkin tuli postilaatikkoon sitäseuraavana päivänä. Osa oli alkuperäis osa. Ei mitään valittamista.

• Anonyymi

Tilasin blenderin korkin. Tulo kesti kolme viikkoa,kun kysyin tilauksestani niin vastaus oli tyly. Kun korkki viimein tuli, maksoin laskussa olevan summan 4,90, meni pari päivää ja sain viestin että toimituskulut 5,90 edelleen maksamatta. Sellaisesta ei edes ollut laskua. En suosittele

• Anonyymi

Minulla sen sijaan on täysin päinvastainen kokemus. Tein itse tilausvirheen, mutta Piketa tuli todella hyvin vastaan. Asiakaspalvelu sähköpostitse toimi hyvin, paketti tuli nopeasti. Uskallan tilata myöhemminkin, mikäli on tarvetta.

• Anonyymi

Tulipa tilattua kahvinkeittimen lasikannu, kun rikoin. Tuli mitä pitikin ja suht nopeeta. Tämä firma ei ihan ole verkkokaupassa ajan tasalla, että eivät käytät maksussa vahvaa tunnistautumista eli pankkivarmennusta. No, pärjätttiin sitä vuosikausia hyvin ilmankin ihan hyvin. Tärkeempää on ettei kirjaudu linkin kautta (perkskeles ei paljon oo tääsä mokailtu mut nyt tuli) ja että katsoo sivun olevan salattu, https.
      Kuittikin oli vähän amatöörimäisen näköinen.

lajijasuris

• Anonyymi00012

No niines. Parempaa ja nopeampaa palvelua varaosa-asioissa saa hakea.

• Anonyymi00013

Puhelinpalvelussa ainakin todella paljon toivomisen varaa: Tiistaina 25.8.2026 kello 15:00 jälkeen vanhempi äreä mieshenkilö korjauspuolelta ei osannut minkäänlaisia asiakaspalvelutaitoja. Vastaukset ympäripyöreitä, kyseenalaisti asiakkaan kyvyn ymmärtää asioita ja lopuksi löi vielä luurin korvaan.
      Soittaessani vielä uudelleen reklamoidakseni tuota kohtelua, kieltäytyi aluksi antamasta esihenkilönsä yhteystietoja, mutta viimein suostui kertomaan.
      Lopuksi vielä naureskeli pilkallista naurua ja kyseli sarkastisia kysymyksiä.

Varsinaisen huoltokäynnin ajankohtaa ei oltu selkeästi ilmaistu ja kun yritin asiaa selvittää, niin sitten kohtelu on tuollaista. Hyvääkin palvelua olen kyseisestä liikkeestä saanut ja olen vanha asiakas, mutta tämänpäiväinen oli kyllä todellinen pohjanoteeraus. Huoltohenkilö oli kyllä kohtelias ja asiallinen, samoin kuin
      tilauksen vastaanottaja.
      Alkuperäinen yrittäjäpariskunta on myös asiallista ja ahkeraa väkeä, joten tällainen
      kuvaamani kohtelu jää kyllä harmittamaan asiakassuhteen mahdollista jatkoa
      ajatellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe