Rasistit hus!

RasistitHyi!

Moi, mä voin sanoa jo nyt etten tykkää yhtään rasisteista jotka syrjivää tietynlaisia ihmisiä! Kaikki saman arvoisia ja kauniita ihmisiä! Olen aina ollut tällä kannalla ja olkaa onnellisia, että teillä in kunnon kodit! Kun katsoo Afrikassa kuvattuja videoita, voi kuinka karua!:( haluaisin niin auttaa niitä ihmisiä! Siellä ihmiset osaavat arvostaa toisia, sillä heillä ei ole juuri mitään joten he joutuvat olemaan tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa! Toki muissakin maissa on näitä tapauksia, mutta Afrikka nousi päällimmäiseksi. Se ei vaikuta rasismiin, mutta halusin vain olla kiitollinen meidän olosuhteistamme. Niin! Rasistit? Jos joku rasisti lukee tätä niin viesti!: ajattele jos itse muuttaisin ulkomaille ja sinua katsottaisiin kuin jotain paholaista! Et olisi tehnyt mitään ja sinua halveksuttaisiin! Mä sitten vihaan perussuomalaisia! On ihanaa oppia muitten kulttuureja ja tutustua muihin ihmisiin! Suomi kaipaa piristystä ja tämä maa ei tuntuisi kunnon kodilta ilman näitä ulkomaisia ihania ihmisiä!

41

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basistit hus!

      Ja olikos arvon teinillä muutakin asiaa kuin lapsellista vuodatusta?

      Äläkä vihaa niitä persujakaan, muuten olet itsekin hiukan ristiriidassa omien arvojesi kanssa.

      Ja nyt tulee julma paljastus, joten älä lue tämän pidemmälle jos et kestä totuutta. Laitankin sen latinaksi, niin että sinulle ei tule traumaa. Ota vaikka googlaamalla selvää mitä se on suomeksi.

      homo homini lupus


      Sitten kun olet joskus tarpeeksi vanha ymmärrät tämän lauseen. Lohdutukseksi voin myös todeta, että hyviä ja viisaitakin ihmisiä on olemassa. Harmillinen asia on vaan se, että heitä on erittäin harvassa. Moni itseään hyvänä pitämä ihminen on todellisuudessa lapsellinen ja tietämätön.

      Kuka opettaisi meille viisautta? Sen opettaminen on täysin mahdotonta, koska vain elämänkokemus tekee meidät viisaiksi!

      • NoJooh!!

        Okei, mä oon siis ilmainen...diipadaapa. En kommentoi ton enempää eikä teidänkään tarvi mua alkaa haukkuu. On omat mielipiteet. Ehkä laitoin vaan liian tyhmästi suomalaisia kohtaan ja ei kaikki oo sellaisia ja en vihaa ketään jne mut teinit.. Ootte ollu ittekki teinejä.


      • Jwöldvsösm
        NoJooh!! kirjoitti:

        Okei, mä oon siis ilmainen...diipadaapa. En kommentoi ton enempää eikä teidänkään tarvi mua alkaa haukkuu. On omat mielipiteet. Ehkä laitoin vaan liian tyhmästi suomalaisia kohtaan ja ei kaikki oo sellaisia ja en vihaa ketään jne mut teinit.. Ootte ollu ittekki teinejä.

        Ja onpa kypsästi tehdä luultavasti aikuiselta niin että tulee haukkumaan lasta!


      • Jdpaäq394)1
        Jwöldvsösm kirjoitti:

        Ja onpa kypsästi tehdä luultavasti aikuiselta niin että tulee haukkumaan lasta!

        Mä oon sun kannalla,koska mäkään en pidä rasisteista! Hienoa että myönsivät virheesi, ei nämä mummot täällä tajua!


    • Ei idiootti

      Miksi nämä ihanat afrikkalaiset eivät sitten laita oman maansa asioita kuntoon ???

      Ja sinulle selvyyden vuoksi sanon, että suomalaiset eivät KOSKAAN ole menneet loiseläjiksi yhteenkään maahan.

      Suomalaiset ovat rakentaneet tämän maan hyvinvoinnin, hirvittävällä työllä ja raadannalla.
      Sitä ei pidä luovuttaa tummille.

      tässä muuten sinulle onnentunnetta lisää:
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013052517066190_uu.shtml

      • Hyvä kysymys ja vastaus siihen on varmaan aika pitkä.

        Muu tekstisi sitten osoittaakin tietämättömyyttä jopa omista arvoistammekin.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Hyvä kysymys ja vastaus siihen on varmaan aika pitkä.

        Muu tekstisi sitten osoittaakin tietämättömyyttä jopa omista arvoistammekin.

        äläpä muffe yleistä. sinun huuhelo-humanistiset kiva- kiva-lässynlää-arvosi eivät ole, eivätkä tule olemaan MEIDÄN arvojamme.

        ne ovat pienen lapsellisen, heikkolahjaisen ja harhaanjohdetun moku-uskovaisten joukon arvoja. (lue harhoja...)

        suosittelen, että jatkossa puhut arvoistasi, et arvoistamme.


      • iso d kirjoitti:

        äläpä muffe yleistä. sinun huuhelo-humanistiset kiva- kiva-lässynlää-arvosi eivät ole, eivätkä tule olemaan MEIDÄN arvojamme.

        ne ovat pienen lapsellisen, heikkolahjaisen ja harhaanjohdetun moku-uskovaisten joukon arvoja. (lue harhoja...)

        suosittelen, että jatkossa puhut arvoistasi, et arvoistamme.

        MEIDÄN arvot on lakikirjassa.

        Jos et kuittaa niitä, oma asiasi. Mutta niiden mukaan sinäkin täällä elät.


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        MEIDÄN arvot on lakikirjassa.

        Jos et kuittaa niitä, oma asiasi. Mutta niiden mukaan sinäkin täällä elät.

        sontaa

        iso d saattaa elääkkin niiden mukaan, mutta miksi sinulle ei sovi yhteisten sääntöjen mukaan pelaaminen? Jatkuvasti olet tekemässä omia tulkintojasi ja esim perustuslailla pyyhit täällä per­settäsi joka päivä.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        MEIDÄN arvot on lakikirjassa.

        Jos et kuittaa niitä, oma asiasi. Mutta niiden mukaan sinäkin täällä elät.

        sinun muslimien perseennuolentasi on ristiriidassa suomen lakien kanssa.

        taas luikit lakikirjan taakse piiloon. onko muslimien tietyt toimintatavat, arvot ja käytös vääräuskoisia kohtaan laillisia?

        onko heidän suhtautumisensa naisiin lainmukaista?

        ja sinä nuolet heidän persettään.


      • iso d kirjoitti:

        sinun muslimien perseennuolentasi on ristiriidassa suomen lakien kanssa.

        taas luikit lakikirjan taakse piiloon. onko muslimien tietyt toimintatavat, arvot ja käytös vääräuskoisia kohtaan laillisia?

        onko heidän suhtautumisensa naisiin lainmukaista?

        ja sinä nuolet heidän persettään.

        Taas ristiriitainen kommentti.

        Kannatatko lakia vai et?


      • rkp4ever
        Mover kirjoitti:

        Taas ristiriitainen kommentti.

        Kannatatko lakia vai et?

        kannattaako muslimi sharia lakia vai vääräuskoisen lakia


      • rkp4ever kirjoitti:

        kannattaako muslimi sharia lakia vai vääräuskoisen lakia

        Tuossa iso d juuri kielsi yleistämästä.


      • haloo4

        Sodan aikana suomalaiset muuttivat Ruotsiin!


    • Kusessa ollaan.

      Meneppäs käymään itäkeskuksessa, sieltä korvesta, niin näet jotain aivan hirvittävää.
      Jokapuolella siellä kulkee sankoin joukoin tummia loiseläjiä.

      Suomi on pilattu aivan totaalisesti.
      Jokainen maa on vastuussa vain omistaan.
      Me emme ole MINKÄÄNLAISESSA vastuussa somaleiden yms. elättämisestä !!!

      • Olet väärässä.

        Suomalaiset ovat i-t-s-e- o-t-t-a-n-e-e-t vastuuta paitsi oman maan hätää kärsivistä, myös osin muiden maiden.

        Kaikki on tapahtunut parlamentaarisen päätöksenteon kautta.


      • mukademokratia
        Mover kirjoitti:

        Olet väärässä.

        Suomalaiset ovat i-t-s-e- o-t-t-a-n-e-e-t vastuuta paitsi oman maan hätää kärsivistä, myös osin muiden maiden.

        Kaikki on tapahtunut parlamentaarisen päätöksenteon kautta.

        Ei vihreitä äänestetty, mutta siellä hallituksessa ne istuu.. Samoin rkp.


    • toni.

      kaikki ihmiset ovat kauniita ainakin hiusritikon takaa nähtynä

      • toni.

        tarkoitatko kiikaritähtäintä?


    • mineolesinuisa

      LOL!!!!

    • Perussuomalaisia ei kannata vihata - he ovat laillinen puolue Suomessa - vaikka osa heidän kannattajistaan onkin rasisteja (niin kuin lienee asian laitaa myös muissa puolueissa).

      Muuten olet täysin oikeassa:

      Rasismi on rikos - ja rasistit voi ja pitää saattaa siitä vastuuseen.

      • iso d

        rasismi ei edelleenkään ole rikos. toisekseen sinun kriteeriesi mukaan noin 99% suomalaisista on rasisteja.

        kerro minulle mitä on se konkreettinen rasismi, josta ne rasistit pitää saattaa vastuuseen?

        nettikirjoittelua?


      • Mette

        Milloin niitä mustia rasisteja ruvetaan tuomitsemaan?

        neegerihän on pelkkä paskaläjä, ei edes hyötyjäte.


      • Mette kirjoitti:

        Milloin niitä mustia rasisteja ruvetaan tuomitsemaan?

        neegerihän on pelkkä paskaläjä, ei edes hyötyjäte.

        Uloste on hyödyllistä - jotenka voit olla varma, että sinäkin ihan varmaan voit olla hyödyksi.


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        Uloste on hyödyllistä - jotenka voit olla varma, että sinäkin ihan varmaan voit olla hyödyksi.

        taas valehtelua ja vit­tuilua. Olet paha ihminen.

        Mitä vähemmän sontijoita, sen parempi ilmasto. Dinotkin aikoinaan piereskelivät ilmaston piloille ja kuolivat sukupuuttoon.


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        Uloste on hyödyllistä - jotenka voit olla varma, että sinäkin ihan varmaan voit olla hyödyksi.

        maailma hukkuu pas­kaan, mutta ihmemaan tontuillahan ei ole edes per­sereikää, niinkun ei ole muumipeikoillakaan. Sen takia ne on niin pulleita möykkyjä, kun ne on täynnä pas­kaa.


      • ~¢~ kirjoitti:

        taas valehtelua ja vit­tuilua. Olet paha ihminen.

        Mitä vähemmän sontijoita, sen parempi ilmasto. Dinotkin aikoinaan piereskelivät ilmaston piloille ja kuolivat sukupuuttoon.

        Etkö ulosta ollenkaan?


      • iso d
        ~¢~ kirjoitti:

        maailma hukkuu pas­kaan, mutta ihmemaan tontuillahan ei ole edes per­sereikää, niinkun ei ole muumipeikoillakaan. Sen takia ne on niin pulleita möykkyjä, kun ne on täynnä pas­kaa.

        mufti voisi edes yrittää vastata kysymykseeni ja jättää ulosteesta fantasioinnin vähemmälle.

        laitan sen TAAS KERRAN tähän, ettet seuraavaksi kysy: "mihin kysymykseen???"

        "kerro minulle mitä on se konkreettinen rasismi, josta ne rasistit pitää saattaa vastuuseen?"

        ja vastaukseksi EI kelpaa nettikirjoittelu. kyllä niitä täytyy löytyä muitakin, koska olemme rasistinen kansa ja rasismi leviää räjähdysmäisesti ja kaikki somalitkin ovat kokeneet rasismia.

        kantaväestön negatiivinen asenne sosiaalipummeja sekä rikollisia ihmisoikeuksien polkijoita kohtaan EI OLE RASISMIA, vaan realistinen reaktio roskaväen sikailuun.

        eli muffe: nyt sinulla on elämäsi tilaisuus heittää framille esimerkkejä jatkuvasti vouhottamastasi rasismista.


      • iso d kirjoitti:

        rasismi ei edelleenkään ole rikos. toisekseen sinun kriteeriesi mukaan noin 99% suomalaisista on rasisteja.

        kerro minulle mitä on se konkreettinen rasismi, josta ne rasistit pitää saattaa vastuuseen?

        nettikirjoittelua?

        Tilanne on se, että rasistisuudesta tällä hetkellä ei joudu oikeudelliseen vastuuseen.

        On siis selvää, että tällä palstalla - myös sinun toimestasi - on lakia tässä suhteessa rikottu - mutta se ei ole ylittänyt syytekynnystä.

        Nettikirjoittelustahan on tullutkin tuomioita.

        Periaatteessa kaikki rasismi tulisi jotenkin yhteisössä sen havaitsemisen jälkeen huomioida ja tuomita.


        Eri asia on, onko vastuu oikeudellinen tai joku muu.


      • Mette
        Mover kirjoitti:

        Etkö ulosta ollenkaan?

        Se paska ei hae turvapaikkaa.


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        Tilanne on se, että rasistisuudesta tällä hetkellä ei joudu oikeudelliseen vastuuseen.

        On siis selvää, että tällä palstalla - myös sinun toimestasi - on lakia tässä suhteessa rikottu - mutta se ei ole ylittänyt syytekynnystä.

        Nettikirjoittelustahan on tullutkin tuomioita.

        Periaatteessa kaikki rasismi tulisi jotenkin yhteisössä sen havaitsemisen jälkeen huomioida ja tuomita.


        Eri asia on, onko vastuu oikeudellinen tai joku muu.

        mielivaltaisesta sensuroinnista ja valheellisen propagandan levityksestäkään ei liene tuomittu ketään, mutta sinä saat varmasti tuomiosi heti kun henkilötietosi selviää.

        http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ

        .


      • iso d
        iso d kirjoitti:

        mufti voisi edes yrittää vastata kysymykseeni ja jättää ulosteesta fantasioinnin vähemmälle.

        laitan sen TAAS KERRAN tähän, ettet seuraavaksi kysy: "mihin kysymykseen???"

        "kerro minulle mitä on se konkreettinen rasismi, josta ne rasistit pitää saattaa vastuuseen?"

        ja vastaukseksi EI kelpaa nettikirjoittelu. kyllä niitä täytyy löytyä muitakin, koska olemme rasistinen kansa ja rasismi leviää räjähdysmäisesti ja kaikki somalitkin ovat kokeneet rasismia.

        kantaväestön negatiivinen asenne sosiaalipummeja sekä rikollisia ihmisoikeuksien polkijoita kohtaan EI OLE RASISMIA, vaan realistinen reaktio roskaväen sikailuun.

        eli muffe: nyt sinulla on elämäsi tilaisuus heittää framille esimerkkejä jatkuvasti vouhottamastasi rasismista.

        rakas muffe. laitoin sinulle ihan oman vitjan, johon voit laittaa IHAN KAIKKI todistamasi ja kuulemasi rasitiset tapaukset.

        varmasti kaikki tämän palstan lukijat odottavat niitä yhtä innokkaina kuin minä.

        niin usein olet lyönyt rumpua meidän suomalaisten rasistisuudesta ja maahanmuuttajien kärsimästä rasismista, joten varmasti sinunkin mielestäsi on jo korkea aika avata salaisuuksien arkku ja jakaa ne lukemattomat ja hirvittävät rasismin kuohahdukset myös meidän kanssamme.

        kiitän jo etukäteen. jos urakka tuntuu liian suurelta, niin kirjoita vaikkapa vain pari tarinaa päivässä. lupaan lukea ja tallentaa ne kaikki.


      • ~¢~ kirjoitti:

        mielivaltaisesta sensuroinnista ja valheellisen propagandan levityksestäkään ei liene tuomittu ketään, mutta sinä saat varmasti tuomiosi heti kun henkilötietosi selviää.

        http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ

        .

        Et voi olla noin puistossa.

        Et voi.

        Kaiken tämän jälkeen mitä olen täällä jankuttanut.

        Siispä teet vain ihan normitrollia.


    • Mitä vitsiä haukutte

      Jaa jaa!!!

    • iko gigolo

      Erottakaa rasismi eli puhtaasti ja ainoastaan rotusyrjintä muista syrjintämuodoista. Virheellisesti joillekin myös seksuaalienen syrjintä on rasismia.

      • Mulle sopii.

        Kunhan vain ymmärretään että syrjinnästä on kysymys.


    • iso d

      muffelle kaikki paitsi muslimien perseennuolenta on rasismia.

    • Anteeksi!!!!!!

      Anteeks kaikille, oon ton palstan luoja ja mä olin tyhmä kun kirjoitin tollasta! Mua kaduttaa kauheesti ja olin tyhmän ja lapsellisen oloinen kun kirjoitin tollasta. Mä haluaisin, että tämä palsta poistetaan, mutta en osaa. En vihaan ketään ja olin vain vihaiselta päällä kirjoittaessani tätä:(

      • No joo.

        Ei perussuomalaisia kannata sinänsä vihata.

        Mutta rasismi ansaitsee kyllä kuulla huutia!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1401
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1223
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      1003
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      766
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      164
      633
    Aihe